החיים קשים …

Saving lives 23/02/2015 818 צפיות 8 תגובות

לכל אחד יש בעיות בחיים יש כאלה שיש להם יותר ויש כאלה שיש להם פחות ..
אלה שיש להם פחות חושבים שהם "הדמות המשנית" וזה לא נכון אני הכי רוצה להיות בשגרה נורמלית ולהיות בלי כל הבעיות האלה !
כל מי שחושבת שהיא משעממת ושאין בה את ה"פלפל" הזה שיש לבנות אחרות שתבין כבר כל העניין הזה כל השליחת הודעות כל השיחות בטלפון של שעות כל הפגישות האלה בשישי זה הכל אשליה אחת גדולה תאמינו או לא מספיקה לכן חברה אחת טובה או שתיים שאתן הכי סומכות עליהן בעולם מאשר מלא חברות שבקושי את השם משפחה שלהן אתן יודעות העיקר להגיב לתמונות שלה באינסטגרם " חיימשלי " או " החברה הכי יפה שלייי " תשמחו במה שיש לכן !! גם אם לא היה לכן חבר לוולנטיין ( כמה שזה מטומטם ) אז זה אומר כמה שאתן שומרות על עצמכן ולא הולכות עם כל אחד שיש לו אופניים חשמליים ( איכססס מושפע לפנייך ) בקיצור אני מקווה שקראתן עד הסוף ואם אתן רוצותאני ימשיך לעשות עוד כאלה כי זה כמו פריקה בשבילי מכל הימים המטורפים שעוברים עליי …
מצידי אל תגיבו אני יסתכל במספר צפיות זה כל מה שחשוב לי ….


תגובות (8)

חחחח ממש אהבתי זה בדיוק מה שקורה ואני מכירה ילדה שיש לה בעיות בחיים כמו לכולם והיא חושבת שרק לה יש וכל היום בןכה על זה
ראיתי גם שהגבת לי לסיפור החדש שלי
ויש לך תפיסת חיים ממש יפה ואשמח אם ניהיה בקשר (:::

23/02/2015 19:54

כמה טמטום בפוסט אחד, אלוהים אדירים.
בואי נתחיל מזה שזה אפילו לא סיפור, זה לא כתוב בצורה אמנותית, וזה גם מי שלא עוסק באמנות הכתיבה יכול לבוא ולהגיד בדיוק את אותו הדבר וזה לא מעניין אף אחד כי זה לא אמנות וזה לא קטע כתיבה.
מעבר לזה, את מערבבת נושאים בלי שום קשר והכותרת בכלל לא קשורה.
יש פה מן סוג של סמטוכה של שקרים עצמיים ורחמים עצמיים. גם לצאת בשישי וגם להישאר בבית ולשחק קלפים על החברה הזו שלך שהיא החברה הכי טובה שלך בעולם ואת במקרה לא יודעת את השם משפחה שלה כי ככה יצא, זה בסדר גמור וזה נורמלי וזה טוב מאוד כל עוד את נהנית.
תשמחו במה שיש לכן? לא בא לי. אני רוצה יותר. אני בן אדם ששואף גבוה. להיות הכי טובה מכולם, בהכל. פשוט בהכל. לא באמצע, בטופ.
לא מבינה את הבעיה שלך עם אופניים חשמליים, בסך הכל כלי תחבורה, אמנם זה קצת עצוב שאנשים לא יכולים אפילו לדווש אבל זה לא קשור למושפעות, השפעה? איך אומרים?
המשפט שהכי הצחיק אותי כאן היה:" גם אם לא היה לכן חבר לוולנטיין זה אומר שאתן שומרות על עצמכן". וואט דה פאק לא.
שומרות על עצמכן ממה? על הבתולים היקרים שלכם שהפכו להיות מושא הכבוד הנשי? איזה בולשיט.
להרבה אנשים אין חבר כי אין להם כימיה עם אנשים אחרים, בינתיים. אין להם חבר זה לא אומר שהן לא רוצות או שהן "שמורות" אבל זה גם לא אומר שהן צריכות להתמרמר.
למה אני צריכה עוד מישהו בחיים שלי בכלל? אני עצמי בזכות עצמי.
בכלל לא הבנתי מה ניסית להגיד, כי קישרת משפטים לא קשורים אחד לשני.

23/02/2015 21:32

    ^צר לי לומר לך ככה, אבל זו התגובה הכי נכונה לעניין.

    23/02/2015 21:55

    ואווווו איזה גועל נפש.
    אנריאנה תלמדי לדבר עם אנשים!!!
    הילדה כתבה פה קטע אם אין משהו טוב או בונה להגיד אל תגידי
    לא פסלת קטע פשוט פסלת את הכתיבה שלה.
    מי את?
    זה שיש לך כישרון נהדר לפחות לדעתי לא אומר שאת ככה יכולה לדבר אל משהי אחרת שכותבת.
    היא יכולה לכתוב מה שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה היית יכולה לנסח את זה יפה מאוד בלי המפטים "כמה טמטום בפוסט אחד" וכל מיני כאלה.
    באמת תלמדי לדבר.
    ואם זה חלום שלה לכתוב אז את תבואי ותפסלי לה את זה?
    ממש לא! תגידי את זה בצורה יפה!

    24/02/2015 21:02

אנדריאנה ,
תקשיבי אני באתר הזה בעיקר בשביל להביע את הדעה שלי על החיים את יכולה לקחת את מה שרשמתי בצורה כזאת ואחרים בצורה אחרת כנראה שממש חירפנתי אותך עם השקעת בתגובה כל כך הרבה מאמץ אני לא יימחק את זה כי אני חושבת שזה מתאים אני גם כותבת דברים שהם יותר אומנותיים אבל הם בעיקר למגרה אולי אני מפחדת מביקורת בונה לא יודעת
אני לא מכריחה אותך לקרוא את מה שאני כותבת אבל אני תמיד ישמח לביקורת טובה שבאמת תעזור לי להשתפר ולגבי קרמבו יש לך אחלה שם ;-)

23/02/2015 23:11

    אין לך אפילו דעה בנושא לפי מה שהבנתי, פשוט לא אמרת כלום..סתם ערבבת רעיונות לא קשורים, זה כל מה שעשית. זו אפילו לא פרופגנדה, שום מחאה.
    את מפחדת מביקורת בונה? את בחיים לא תכתבי טוב ולעולם לא תתקדמי, זה כל מה שיש לי לומר לך.
    ביקורת טובה זו ביקורת בונה, אבל את לא רוצה אחת כזו.
    אין מה לבקר את הקטע הזה כי פשוט אין פה קטע, סתם גיבוב מילים מבחינתי.

    24/02/2015 00:01

אנדריאה
לדעתי זה קצת מרושע לומר למישהי שלעולם לא תיהיה כותבת, כי כל אחד יכול להתקדם בכתיבה ואני בטוחה שאם עזרה היא תתקדם והרבה
וממש אהבתי שאת כנה וישירה בביקורות שלך ממש אשמח אם תבקרי את הסיפור שלי ״מכתב אהבה שבור״ אני ממש רוצה עליו ביקורת בונה

24/02/2015 21:55

אני לא יודעת מה אתכם.אבל הפוסט הזה ממש משעשע בעניי.לא כול דבר צריך להיות אומנותי או בשפה גבוב.לפעמיים כיף לקרוא כאלו דברים.
את ממש חמודה שאת משטפת אותנו בדעה שלך על העולם.לי אישית לא מפריעה לקבל את הדעה שלך על בנות שאין להם חבר.
ואני חושבת שלמי שזה מפריע שישמור את זה בלב.

30/03/2015 00:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך