החיים שלה בלעדיו – פרק 3 אשליה מתוקה

גיל 01/07/2014 668 צפיות תגובה אחת

פרק 3 אשליה מתוקה

לקחתי נשימה עמוקה ופתחתי את דלת הכיתה .
המורה שלימדה השתתקה וכל עיני התלמידות היו ממוקדות עלי .
" ש…ששלום " היססתי מעט והתקדמתי אל תוך הכיתה והמורה קמה .
" את בטח שחר אלמקייס נכון ? " שאלה והניחה את ידה על כתפי . נחמדה ..
" כן " עניתי
" טוב , אז קודם כל ברוכה הבאה לכיתתנו . אנחנו מקוות שתשתלבי פה במהירו," אמרה לי .
" או.קי , עכשיו . בואו נראה אפה אני ממקמת אותך " אמרה וחיפשה עם עיניה מקום פנוי .
" או ! הנה שבי ליד נעם מזרחי " אמרה והצביעה על ילדה חמודה שחייכה אליי .
הנהנתי עם ראשי והתקדמתי אל עבר נעם .
" אנחנו כעת בשיעור הלכה ומכוון שזו שנה שנייה כבר וכולן מכירות את כולן לא ערכנו היכרות אבל אשמח אם נועם תואיל בטובה לעשות זאת בהפסקה בשבילך ." רמזה לנועם .
נעם גלגלה עיניים מה שגרם לי לגחך .
במהלך השיעור לא ניסיתי אפילו להקשיב , פשוט הנחתי את הראש על השולחן ושקעתי במחשבות שנפסקו למשמע קול חלש ומלא ביטחון .
" אז .. שחר נכון ? " נעם ספק שאלה ספק נזכרה .
" כן . ואת נועם נכון ? " נעם אישרה את דברי ויצאנו מהכיתה . נועם ערכה לי סיור בביציפר כפי שהורתה לה המורה .
בצלצול נכנסנו לכיתה והתיישבנו במקומות .

" אחחח , זה היה יום מתיש " קראה סופיה שנכנסה לבית והלכה למטבח .
" שחר , את צמאה , רוצה משו ? " שאלה והוציאה מיץ תפוזים טרי מהמקרר .
" לא תודה " עניתי לה ביובש . התחברתי לפייס ולאיסי ועדכנתי את כל מי שהיה מעוניין לדעת שביציפר דוסי זה חרא .
היו כמה בקשות ונועם היה אחת מהן . אישרתי אותה . מוזר שבכלל מותר להן לפתוח פייס , אני את הטלוויזיה הייתי צריכה להוציא מהחדר בשביל להתקבל לביציפר הזה והן ? פותחות פייס' חופשי .

כיביתי לבסוף את המחשב ונכנסתי להתקלח .
המים הקרירים שטפו את גופי והורידו ממני את כל היומיים המוזרים האחרונים .
יצאתי מהמקלחת והתעטפתי במגבת ונכנסתי לחדר .
התנגבתי לבשתי פיג'מה קיצית ונשכבתי במיטה כשהאוזניות בתוך אוזניי משמיעות לי שירים שקטים .
הרצתי את כל היום הזה מההתחלה לסוף ומהסוף להתחלה .
כשנזכרתי באותו הנער , אור , הלב שלי דפק . לאדעת למה , אבל הוא גרם לי להרגיש ככה . תחושה חמה עטפה את גופי . אני חייבת לפגוש אותו שוב . לדבר איתו עוד קצת . רציתי להתקשר אליו – אבל אז הוא יחשוב שנדלקתי עליו או משו . למרות שאי אפשר להאשים אותי עם פנים כמו שלו . קיוויתי שהוא יתקשר . ונרדמתי עם תקווה טובה בלב .


תגובות (1)

זה ממש יפה אבל לא הבנתי משהו ..
למה היא בבצפר דוסי ??

09/07/2014 15:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך