החיים שלה בלעדיו – פרק 4 ניפוץ תקווה

גיל 01/07/2014 619 צפיות תגובה אחת

פרק 4 ניפוץ תקווה 10.6.2010 יום שלישי

התעוררתי מוקדם בהתחשב בשעה שנרדמתי אתמול . קמתי לבוקר חדש , יום חדש . ועשיתי את ארגוני הבוקר . הפעם עם יותר מצב רוח . לבשתי שוב את התלבושת האחידה . אפילו אותה קיבלתי בשמחה . השעה הייתה רק 7:11 . יש לי עוד כמעט חצי שעה עד שאוכל לצאת אל התחנה ולא לפספס את האוטובוס . פיזרתי את השיער והעברתי מחליק בקצוות , שמתי מסקרה שחורה שהפרידה כל ריס וריס וצבעתי מעט את הגבות כדי שיבליטו את עיניי ועצמות הלחיים . שמתי שפתון עמיד שקוף שהורדתי אחרי כמה התלבטויות משום שנתן לי מבט בובתי מדי , החלטתי שלא להוסיף סומק לאחר עוד מבט במראה .. זה נראה לי מתאמץ מדי . לביציפר ברמ'ג בכיף הייתי הולכת ככה אבל מכיוון שזה ביציפר חרדי אני לא רוצה למתוח יותר מדי את הגבולות , במיוחד שלא ראיתי וכמעט בנות שמתאפרות חוץ ממייק-אפ להסתיר פצעים וכל מיני .. אז הורדתי לגמרי את השפתון וככה המסקרה כמעט ולא הורגשה למי שמסתכל מרחוק .
יצאתי אל עבר התחנה עם שקית שוקו ביד. בכל מטר , בכל צעד הלב שלי פעם יותר חזק . כשהגעתי לתחנה הלב כבר החסיר פעימה או שתיים .
האישה עם הקלמנטינה של אתמול לא הייתה שם , גם אור לא . כשהבנתי שהוא לא נמצא הרגשתי כמו ילדה קטנה שהבטיחו לה שיהיה קוסם במקום אליו היא לא רוצה ללכת אבל רק בגלל הקוסם היא באה , ואז היא מגלה .. שאין קוסם . לא היה אמור להיות קוסם . רק גננת .. כ'כ התאכזבתי . הרגשתי פתטית . הבחנתי בכמה נערים , בערך 4-5 . התעלמתי מהם וחיפשתי את אור באופק .
מכירים את התחושה הזאת שמסתכלים עליך ? אותה הרגשתי באותה שנייה . הסתכלתי לעברם של הנערים , לא טעיתי . הם כולם הביטו עליי וסרקו את גופי . זזתי טיפה באי נוחות ואז שלחתי להם מבט של 'תלבישו אותי כי עוד שנייה האוטובוס מגיע'
הם כולם הסיטו את מבטם ממני . חייכתי לעצמי ושמעתי לחשושים .
" ט'חח , קלטו את זה " גיחך אחד מהם והתקדם לעברי . הסטתי את מבטי ממנו .
" היי ילדונת , אפשר שלוק מהשוקו ? " שאל ושלח מבט מלגלג לחברים שלו .
" קנה לעצמך " החזרתי לו מבלי להסתכל עליו . עדיין מחפשת את אור בעיניי .
" אני חושב שאת לא הבנת אותי , הפעם אני לא שואל אותך . אני דורש ממך את השוקו . אז אפשר ? " הוא נעץ בי מבט מאיים , בטוח שהוא הולך לקבל תשובה חיובית . קלטתי ת'נער הזה , אני מכירים ילדים כמוהו , כאלה בטוחים ומודעים לעצמם , חושבים שהם איזה סוג של שלמות ושמגיע להם הכל ! הבחורות הכי יפות , הכי כוסיות , הכי הכי …. נותנות נקרא לזה ככה . לא חושבים על אפחד חוץ מעצמם , כי אחרי שקיבלו את מה שרצו הם לא מסתכלים על אותה .. בחורה לצורך העניין , ושתישרף החברה שהמציאה את סוג הבנים הזה !
צריך לתת קורס באיך להתנהג עם בנים כאלה . אחרת תוך שנתיים לא יישארו בתולות בעולם .
למזלי , אני יודעת איך מתנהגים עם בנים כאלה . צריך לתת להם בהפוכה . צריך לעשות להם בדיוק את מה שהם עושים לנו . ' אוייש אני אהיה מדריכה מושלמת לקורס הזה ' גיחכתי לעצמי בלב . פתטית .
שתיתי את שאר השוקו שנשאר .
" אופס " אמרתי ועשיתי פרצוף מתנצל
" בדיוק נגמר , איזה קטע " הסתכלתי לו בעיניים ומעכתי את שקית השוקו בידי .
" אוווו " כל החברים שלו השמיעו קולות . האוטובוס הגיע עליתי והתיישבתי באחד המושבים האמצעיים .
הבנים והנער המושפל עלו אחריי והתקדמו אל עבר המקומות בסוף . כשהם היו קרובים אליי הם נעצרו והילד הגבוה תפס בחוזקה בלסת שלי . כמה כוח יש לו . אפילו אם הייתי מפעילה את כל השרירים שלי לא הייתי מגיעה לעצמה כזאת של כוח . הוא הביט בעיניי , ממש חדר אליהן , העיניים האלו .. משהו בעיניים שלו .. היה כ"כ מוכר .
" זה לא נגמר " הבטיח וחיזר את אחיזתו . הנהנתי , רק שיפסיק כבר .
" כלבה " סינן ושמט את ראשי לצד החלון .
שפשפתי את הלחיים האדומות , זה כאב , כאב מאד . הרגשתי כאילו לא יודעת , מעכו לי ת'לסת עם שתי סלעים . מאפה לעזאזל יש לי הרגשה שאני מכירה אותו ??


תגובות (1)

s~s

מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

01/07/2014 21:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך