L-O-V-E
תקשיבי באלי להוסיף פנטזיה לסיפור מי בעד? חמש תגובות ממשיכה... ;)

החיים שלי כלי יום מחדש :/ פרק עשרים ושתים

L-O-V-E 03/05/2013 869 צפיות 5 תגובות
תקשיבי באלי להוסיף פנטזיה לסיפור מי בעד? חמש תגובות ממשיכה... ;)

-מנקודת המבט של דין-
אני יושב במסעדה מחכה לאח שלי שיגיע ומישל חברה שלי חופרת לי על בגדים, חיכיתי שטל כבר יגיע עם החברה שלו מעניין מי זאת חשבתי לעצמי, ראיתי שטל מגיע עם חברה שלו וחשבתי לעצמי מאיפה אני מכיר אותה… ואז נזכרתי זאת אשלי, ראיתי שהיא הסתכלה עליי וישר זיהתה מי אני, כולנו התיישבנו אשלי לא הוציא מילה כל הארוחה וראיתי שהיא אומרת לטל משהו וקמה ללכת לשירותים אמרתי לכולם אחריי שהיא הלכה ״טוב תסלחו לי אני צריך לשירותים״ ומישל החופרת הזאת מה שמזכיר לי אני חייב להיפרד ממנה, אמרה לי ״מאמי תתאפק״ לא הקשבתי לה וקמתי לשירותים ושמעתי את אשלי אומרת לעצמה ״זה לא קורה לי הוא לא פה הוא לא פה״ נכנסתי לתוך השירותים היא ראתה אותי, ושתקה ואז אמרה ״תתרחק ממני״ ובאה ללכת משמה ואני עצרתי אותה ״אני מצטער על מה שעשיתי לך בתיכון…״ היא ענתה לי ״אתה רשע אתה התעללת בי כל הזמן״ אמרה לי וחטפתי שוק, היא יצאה מהשירותים וחזרה למקום, היא אמרה משהו לטל וטל אמר ״טוב אנחנו צריכים ללכת ביי״ והם הלכו משמה…
-מנקודת המבט של אשלי-
דין נכנס לשירותים ודיבר איתי, הוא ביקש ממני סליחה, אבל לא הקשבתי לו הוא התעלל בי כל התיכון ופתאום הוא מצטער על זה!!!! שיחלום שאני יסלח לו, אבל אני לא מאמינה שהוא אח של טל!!!! נכנסו לאוטו וטל התחיל לנסוע ואז שאל אותי ״מה קרה לך במסעדה פתאום קפאת״ ״סתם לא הרגשתי טוב״ עניתי לו, הוא החזיר אותי הביתה, הגעתי הביתה נכנסתי לבית דילן ומורן הסתכלו ואמרו ״איך היה?״ עניתי להם ״נחשו את מי ראיתי?״ ״את מי?״ דילן שאל עניתי לו ״מסתבר שדין הוא אח של טל״ הוא אמר ״תתעלמי ממנו כל מה שהוא עשה לך היה ונגמר״ אמרתי לו ״טוב אני סחוטה מעייפות לילה טוב״ עליתי למעלה ונרדמתי. למחרת התעוררתי בבוקר, הבוקר עבר כרגיל הלכתי לעבודה בבית קפה פגשתי את טל ומורן התקשרה אליי, עניתי לה ואמרתי לה ״היי מה קורה?״ היא ענתה לי ״תקשיבי היום אני ואת מועדון בסדר?״ אמרתי לה ״טוב בסדר ניפגש במועדון ******״ היא ענתה לי ״סבבה נתראה שמה בתשע בערב״ סיימתי את המשמרת בארבע הלכתי הביתה וראיתי את דילן, דיברנו קצת וראינו טלוויזיה ראיתי שהשעה שבע הגיעה והתחלתי להתארגן, בשעה שמונה וחצי נכנסתי לאוטו ונסעתי למועדון, בדרך מורן התקשרה אליי ואמרה לי שהיא עסוקה ובסוף לא יכולה לבוא אז אמרתי לעצמי למה לא נלך להשתכר קצת ולרקוד נכנסתי למועדון והזמנתי את המשקה הכי חזק שיש להם, שתיתי מלא כוסות והלכתי לרקוד עם איזה גבר, ראיתי מישהו מושך אותי מתוך הרחבה וזה היה דין הוא אמר לי ״מה את עושה?״ לא עניתי וצחקקתי קצת ואז הוא אמר ״אלוהים את שיכורה לגמרי״ הוא הרים אותי ולקח אותי לאוטו שלו ויותר אני לא זוכרת….


תגובות (5)

תמשיכי….

03/05/2013 13:21

תמשיכי!!!! וו

03/05/2013 13:36

זה מהההמממם!
תמשיכייי…

04/05/2013 11:32

תוסיפי קצת על משפחת הפשע שלה שהיא נכנסת לזה

04/05/2013 11:41

אני בעד תמשיכייייי ואוו אין על הסיפור הזה
אוהבת שרית

04/05/2013 23:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך