האלפקהXD
היום ישלי מסיבת יום הולדת. ולתמר היה הרבה לתקן. למי אכפת?!

החיים שלי כל בוקר מחדש- פרק 1

האלפקהXD 26/07/2013 908 צפיות 2 תגובות
היום ישלי מסיבת יום הולדת. ולתמר היה הרבה לתקן. למי אכפת?!

היום קמתי לעוד בוקר מעפן, מוכנה לגרוע מכל….
הסתובבתי בבית, ניסיתי להעיר את האחים שלי אבל הם מקיאים בלי סוף, מסכנים:(
טיפלתי בהם ורצתי להתלבש כי כבר מאוחר. שמתי מכנס טרנינג שחור ארוך וחולצת בית ספר סגולה. שמתי משקפי קריאה ואספתי את השיער בגולגול מרושל ויצאתי לבית ספר.
אמרתי שלום לסמנתה וחיבקתי אותה(: . יורי כרגיל ניסה לנשק אותי…. "בוקר טוב" אמר "בוקר כן , טוב-ממש לא" אמרתי והסתכלתי על דנה ואשלי מתקדמות לעברנו. "כנראה ששכחו לקחת את הזבל, הוא עדיין פה…איכס הוא מדבר אליי" אמרה דנה והרגשתי כבר את הדמעות מתחילות לרדת, רצתי לשירותים והתחלתי לבכות. סמנתה הגיעה וחיבקה אותי, בכיתי לה על הכתף… זה היום הכי נורא בחיי! יצאתי מהשירותים למשמע קולות כפיים וצילומים. יצאתי וראיתי אותו…קפאתי במקום. נדחפתי בין ההמולה. אחרי 30 דקות הם התפזרו ואני ישר ניגשתי אליו. " מה שמך?" אמרתי מגמגמת "נאור" אמר ולחץ לי את היד. הלכתי משם והסתכלתי עליו מהשיחים. דנה נמרחה עליו והרגשתי מין צביטה בלב… הוא בחיים לא יהיה שלי. חזרתי הביתה מרחפת ואז נזכרתי בעובדה שהוא לא שלי, והוא אף פעם לא יהיה.. פרצתי בבכי.


תגובות (2)

המשך דחוף!!!
ומזל טוב! ;)

26/07/2013 03:00

אהבתי

26/07/2013 09:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך