L-O-V-E
3 תגובות ממשיכה ;)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק ארבע עשרה

L-O-V-E 18/04/2013 873 צפיות 5 תגובות
3 תגובות ממשיכה ;)

קמתי בבוקר פתחתי את העיניים ניסיתי לקום, בשניה שקמתי רצתי לשירותים והקאתי הכל. יצאתי מחוץ לחדר וירדתי למטה ראיתי את כלום אוכלים, עליתי מהר למעלה החלפתי בגדים וכאב לי מאוד הראש!!!! ירדתי למטה בשקט, ראיתי את הדלת הסתכלתי עליהם אוכלים ארוחת בוקר ומדברים, ובזמן שהם לא שמו לב התחלתי לרוץ לדלת אבל ברגע שהגעתי לדלת היה לי כאב בטן ענקי וצרחתי ״איההה״ הם שמעו את זה והסתכלו עליי והתחילו לרוץ לכיווני בזמן שאני מתכווצת על הריצפה, ראיתי שאופיר הרים אותי ושם אותי על הספה הענקית ומי שאמורה להיות האמא הביולוגית שלי הביאה לי כדור שתיתי אותו, והרגשתי יותר טוב הם הסתכלו עליי ואז אמרתי ״ טוב נוו מה נגמרה ההצגה עכשיו אני יכולה לחזור לבית שלו בישראל?!״ ואז ״אבא שלי״ אמר ״את נשארת פה לבינתיים סידרתי הכל עם ההורים המאמצים שלך״ ולפני שהספקתי להגיד עוד משהו הוא המשיך ואמר ״מחר מתחיל לך התיכון נצמיד לך שומר הוא גדול ממך בשנה אבל ילמד איתך באותה כיתה כדי לשמור שלא תעשי שטויות כמו שעשית אתמול״ ידעתי שאין כבר טעם להתווכח איתו אז עניתי לו ״להגנתי אני לא זוכרת מה קרה אתמול בכלל ובסדר שיהיה אני אלך לתיכון אני העשה הכל אבל אני לא צריכה בייביסיטר שישמור עליי אני מסוגלת להסתדר!!!״ הוא ענה לי ״לא את לא הוכחת את זה אתמול״ ״טוב שיהיה אני עולה לחדר שלי!!״ אמרתי לו בשניה שניסית לקום הרגשתי את הראש שלי מתפוצץ וצרחתי ״איה״, המשכתי פשוט לשכב שמה והסתכלתי טלוויזיה כולם התפזרו בנתיים לעיסוקים שלהם, היה כבר מאוחר אז עליתי לחדר שלי החלפתי לפיזימה וישר נרדמתי.
למחרת ראיתי ש״אמא שלי״ מעירה אותי היא שמה לב שהתעוררתי אז יצאה מהחדר התארגנתי צחצחתי שיניים ויצאתי החוצה לאכול ארוחת בוקר, ראיתי את כולם אוכלים והם שאלו אם באלי גם אבל אמרתי״ לא תודה״ ומהר יצאתי אבל אז נזכרתי שאני אפילו לא יודעת איפה הבית ספר אז נכנסתי פנימה ושאלתי ״איפה הבית ספר נמצא?״ אופיר ענה לי ״בואי אני אראה לך אני גם ככה בדרך לשמה" יצאנו החוצה והתחלנו ללכת ואז הוא אמר ״את לא יכולה להתעלם ממני את יודעת״ ״למה לא אתה שיקרת לי, ואני לא הולכת לדבר איתך בזמן הקרוב ולא אם אף אחד מהמשפחה שלך״ אמרתי לו והוא ענה לי ״תיקון אנחנו המשפחה שלך אם תרצי את זה או לא״ ואמרתי לו ״אתם לקחתם אותי מהמשפחה שגידלה אותי ואהבה אותי והחזרת אותי למשפחה שויתרה עליי ופתאום רצתה אותי בחזרה!!״ הוא שתק, הגענו לבית ספר הלכתי למזכירות ראיתי שמישהו עוקב אחריי, הלכתי לכיוון שלו ואמרתי לו״מה לעזאזל הקטע שלך למה אתה עוקב אחריי?!״ הוא ענה לי ״…..


תגובות (5)

תמשיכייי…
מהמממם!
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

18/04/2013 08:30

תמשייכי!!

18/04/2013 08:44

מושלםםםםםםם

18/04/2013 08:51

תמשיכיייייייי זה פשוט מושלםםם את כותבתתת מהמםםם <3

18/04/2013 10:17

תמשיכיייייי פרק מושלם אהבתי אותו מאוד אני במתח נווו תמשיכייייייייייייייי
אוהבת שרית

18/04/2013 10:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך