L-O-V-E
סליחה על הפרק הקצר אבל אין לי זמן והיום ערב יום העצמאות אני אמשיך כנראה מחר... חג העצמאות שמח ;)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשירי והוווו

L-O-V-E 15/04/2013 913 צפיות 2 תגובות
סליחה על הפרק הקצר אבל אין לי זמן והיום ערב יום העצמאות אני אמשיך כנראה מחר... חג העצמאות שמח ;)

אני מסתובבת ורואה את אורי מאחוריי הוא בא מתיישב לידי, אני פשוט מתחילה לבכות עליו והוא מלטף לי את הראש לא החזקתי את הדמעות….
-מנקודת המבט של אורי-
הלכתי ברחוב וחשבתי על השיחה שהייתה לי אם אמא שלי.
פלאשבק
ישבתי בסלון אמא שלי ניגשה אליי ואמרה לי ״עכשיו שהיא גילתה שהיא הבת של אבא שלך אתה יודע כמה מסוכן לה עכשיו לחיות עם ההורים המאמצים שלה, צריך לקחת אותה אל מחוץ לארץ רק כדי לשמור על הביטחון שלה.״ אמרתי לה ״אני יודע אני אקח חומר הרדמה וכשאני אראה אותה אני ארדים אותה ואביא אותה למטוס הפרטי וניסע ללוס אנגלס תחכו לי בערב שמה אני אביא אותה…
חזרה לסיפור
עקבתי אחריה כל הבוקר וראיתי שהיא יוצאת מהבית לדבר אם איזה ילד ואחריי שהוא אמר לה משהו היא רצה משם בוכה, והתיישבה על ספסל רחוק מהבית שלה.
יצאתי החוצה הלכתי אליה, נגעתי בה היא הסתובבה אליי והתחילה לבכות עוד יותר היא בכתה עליי ואני ישבתי שמה פשוט הוצאתי את המטפחת עם החומר הרדמה היא הסתכלה עליי מבולבלת והתחילה לרוץ ממני רצתי אחריה ושמתי לה את המטפחת ישר על הפנים היא נפלה, ותפסתי אותה הרמתי אותה והכנסתי אותה לאוטו והתחלתי לנסוע לכיון נמל התעופה למטוס הפרטי של המשפחה. עשיתי את זה רק לטובתה.
-מנקודת המבט של אשלי-
אחריי שיואב הגיע ובכיתי ראיתי שהוא הוציא מטפחת ובקבוק עם איזה נוזל בפנים הוא הרטיב את המטפחת בנוזל, ובא לשים לי את זה על הפנים.
התחלתי לרוץ והוא אחריי הוא תפס אותי מאחורה, שם לי את המטפחת על הפנים ניסיתי להתנגד אבל הרגשתי את העיניים שלי נעצמות….


תגובות (2)

מהממם!
תמשייכייייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ העלתי פרק 9! ❤

15/04/2013 09:21

תמשיכי איזה פרק מהמם
תמשיכיייייייייייייייייי
אוהבת שרית

15/04/2013 16:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך