L-O-V-E
אני מזה מצטערת שלא העלית פרק הרבה זמן טסתי לספרד לחופשה ועכשיו חזרתי... 5 תגובות ממשיכה....

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים ואחת

L-O-V-E 01/05/2013 864 צפיות 5 תגובות
אני מזה מצטערת שלא העלית פרק הרבה זמן טסתי לספרד לחופשה ועכשיו חזרתי... 5 תגובות ממשיכה....

-מנקודת המבט של אשלי-
הגעתי לים והתיישבתי שמה וחשבתי מה אני העשה הלאה…
לאחר 6 שנים
היי זאת אני, אני עדיין אשלי אני בת 22 חזרתי לארץ כשהייתי בת 18 וחידשתי קשר עם דילן ומורן אני ומורן עדיין החברות הכי טובות, היא ודילן ביחד, שלושתינו סיימנו צבא ועברנו לגור ביחד בדירה במרכז תל אביב אני עובדת בבית קפה בתל אביב ואתם שואלים אותי מה קרה עם אורי יואב אופיר דין והשאר אז ככה אני ודין אף פעם לא היינו ביחד הוא ממש פגע בי ואני לא בקשר איתו, עם האחים שלי אני בקשר מעולה הם באים לפעמים לארץ ואני נפגשת איתם, פעם בשנה אני נוסעת ללוס אנגלס לבקר אותם ואת ההורים הביולוגיים שלי אאה ושחכתי להגיד שיש לי חבר מושלם קוראים לו טל אני והוא כבר שנה וחצי ביחד אוהבים אחד את השני יותר מתמיד והחיים שלי טובים אני מאושרת!!!!
המשך הסיפור
קמתי לעוד בוקר ירדתי למטה וראיתי את מורן ואת דילן מתנשקים התעטשתי כדי שהם ישימו להם אליי וזה הצליח הם ישר הפסיקו להתנשק ואמרתי ״יש לכם חדר אתם יודעים״ ודילן ענה לי ״את מצחיקה מאוד על הבוקר את יודעת״ הוא בא אליי ובילגן לי את השיער, התארגנתי למשמרת בוקר שלי נכנסתי לבית קפה וראיתי שמה את טל אאה שכחתי להזכיר אנחנו עובדים באותו בית קפה, באתי אליו ונתתי לו נשיקה הוא אמר לי ״היי באלך היום לצאת לאנשיהו איתי ועם אח שלי?״ עניתי לו ״חשבתי שהוא בלוס אנגלס הוא חזר?״ הוא ענה ״אממ.. הוא בא לביקור פה בארץ עם החברה שלו״ אמרתי לו ״כן סבבה למה מתי זה?״ הוא ענה לי ״בשמונה בערב תהיה מוכנה אני האסוף אותך תתלבשי יפה״ ״סבבה״ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה, המשכתי לעבוד בבית קפה עד ארבע ואז חזרתי הביתה דילן ומורן לא היו בבית אז ניצלתי את זה ונרדמתי קצת, קמתי בשש והתחלתי להתארגן לבשתי שמלה ועקבים התאפרתי קצת, הגיע השעה שמונה וטל דפק על הדלת פתחתי לו אותה אמרתי לו היי ונכנסו לאוטו נסענו למסעדה נחמדה, נכנסנו והתקדמנו אל שני אנשים ופתאום ראיתי את דין חטפתי שוק טל הציג לו אותו ואת חברה שלו ואני חשבתי בראש שלי טל הוא האח של מי שהתעלל בי בתיכון?! התיישבנו ראיתי שהוא מביט בי קיוותי שהוא לא יזהה אותי, כל הארוחה לא דיברתי אמרתי לטל ״מאמי אני הולכת שניה לשירותים״ הוא ענה לי ״בסדר״ והמשיך בשיחה שלו הלכתי לשירותים והסתכלתי על המראה וחשבתי לעצמי מה לעזאזל אני עושה?! פתאום הדלת של השירותים נפתח ודין עמד שמה….


תגובות (5)

מקווה שנהנית בספרד
ותמשיכי ♥♥♥

01/05/2013 14:27

ואיי איזה כיף לך איך היה בספרד?
תמשיכייייי
מחכה להמשך….
אוהבת שרית

01/05/2013 14:44

תמשיכיייי !!!
❤❤❤

01/05/2013 14:46

מושלםםםם

01/05/2013 22:45

מדהיחיםםםם

02/05/2013 07:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך