L-O-V-E
5 תגובות ממשיכה :)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים וארבע

L-O-V-E 08/05/2013 894 צפיות 5 תגובות
5 תגובות ממשיכה :)

חשבתי לעצמי מה לעשות, ניגשתי לחלון הסתכלתי למטה, ראיתי בריכה וחשבתי לעצמי איפה אני?! התחלתי לחטט בחדר הסתכלתי בארון ראיתי שמה בגדים שמתאימים ל, מיטה ומקלחת הרחתי את עצמי וחשבתי לעצמי: אוי אני מסריחה לקחתי בגדים מתוך הארון ונכנסתי להתקלח אחריי חצי שעה יצאתי נקייה, אבל הבטן שלי ממש קירקרה פתחתי בזהירות את הדלת ראיתי שאין שומרים והתחלתי לרוץ ירדתי במדרגות ורצתי לכיוון הדלת אבל ראיתי שני גברים, ניחשתי שהם בני עשרים, חוסמים לי את הדלת, אחד מהם אמר "לא נראה לי אשלי" לא שאלתי אותם אפילו מאיפה הם יודעים את השם שלי , רצתי מהר למטבח וניסיתי לצאת מהדלת האחורית אבל הם גם אותה הם חסמו לי, אחד מהם בא והרים אותי והושיב אותי על איזה ספה ופתאום בא בן אדם מבוגר ואמר "אשלי חמודה אני אח של אבא שלך קוראים לי חיים" ואני עניתי לו בתוקפנות "מה אתה רוצה ממני?! ולמה חטפת אותי?! איפה אני בכלל?!" הוא אמר " יש לי כמה עיניים לא סגורים עם אבא שלך אז עד שהוא לא יביא לי מה שאני רוצה את נשארת בבית הזה" ואני אמרתי " אני לא הולכת להיו אסירה בשום מקום יש לי חיים בחוץ!!!!!!!!" "את כן עד שאבא שלך מביא לו מה שאני רוצה ודרך אגב תכירי את הבנים שלי" הוא אמר והצביע על אלה שחסמו לי את הדלת ואמר " תכירי זה ליאור הוא הצביע על זה שהרים אותי והמשיך לאומר וזה דניאל, הם הבני דודים שלך ודרך אגב תתנהגי יפה" צעקתי עליו "אני לא רוצה להיות פה תחזיר אותי לחברים שלי לחיים שלי!!!!!! " הלכתי מהר לחדר שבו הייתי כשהתעוררתי, נעלתי את הדלת והייתי שמה במשך יומיים…..
-אחריי יומיים-
הייתי ממש רעבה רציתי לאכול!!! היה לי מים במיני מקרר אבל זה עוד מעט נגמר חיים, ליאור ודניאל צעקו לי לפתוח אבל לא הקשבתי…..
-מנקודת המבט של ליאור-
אבא שלי (חיים) אמר לי שהוא חטף את בת דודה שלי שבחיים שלא שמעתי עליה, שמעתי רק על הבני דודים שלי אורי ,יואב ואופיר אבל אנחנו לא בקשר איתם בגלל ריב מטופש בין אבא שלי לדוד שלי, אז ככה הוא אמר לי שכשהיא תתעורר היא תנסה לברוח אז שנסתכל עליה שהיא לא תברח לא שאלתי יותר מדי שאלות, היא התעוררה השעה הייתה שתים בצהריים וניסתה לברוח אני ודניאל חסמנו אותה, אבא שלי דיבר איתה אחריי השיחה היא רצה חזרה לחדר שהכנו לכבודה וסגרה אותה יומיים היא לא אכלה היא בטח גוועת צעקתי לה שתפתח אבל היא לא רצתה, יומיים בלי אוכל היא בטח עוד שניה על סף עילפון אז פשוט פרצתי את הדלת וראיתי אותה שוכבת במיטה ושאלתי אותה אם היא בסדר, אבל היא לא ענתה לי הלכתי למטבח הבאתי לה קצת אוכל והזמנתי רופא….


תגובות (5)

יאי ליאוררר

08/05/2013 08:27

יאי ליאוררר

08/05/2013 08:27

תמשיכייי ואוו איך שאני אוהבת את הסיפור הזה
אוהבת שרית

08/05/2013 09:37

תמשיכיייי !

08/05/2013 10:37

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!

08/05/2013 13:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך