L-O-V-E
פרק יותר ארוך מהרגיל!!!!!! 6 תגובות ממשיכה :)))))))

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים ושבע ארוך!!!!!!!

L-O-V-E 12/05/2013 762 צפיות 5 תגובות
פרק יותר ארוך מהרגיל!!!!!! 6 תגובות ממשיכה :)))))))

אחרי שחיים צרח אליי הוא אמר לשומרים שלו ״תעלו אותה לחדר שלה ואני רוצה שיהיה לה שומר ראש מחוץ לחדר 24 שעות ושלא תעז לברוח!!!!״ אחד השומרים תפס לי ביד חזק, כאב לי אז צעקתי ״איהה תעזבו אותי אני יכולה ללכת לבד״ השומר עזב אותי והלכתי לחדר שלי, נשארתי שמה לא יודעת כמה זמן, הייתי כבר רעבה פתחתי את הדלת וראיתי 2 שומרים עומדים מחוץ לדלת אמרתי להם, אני רק יורדת לאכול הם פינו לי את הדרך והלכו מאחוריי ירדתי למטה נכנסתי לתוך חדר האוכל השומרים יצאו מחוץ לחדר אוכל וחיכו שמה. רציתי להכין פנקייקים הוצאתי את הביצים ושכחתי להוציא את החלב כשפתחתי את המקרר הרגשתי שמישהו מנפץ לי ביצה על הראש, הסתובבתי וראיתי את דניאל ואור צוחקים אז אמרתי ״ככה אתם אין בעיה חכו״ לקחתי שתי ביצים וניפצתי להם על הראש, אור לקח את החלב ושפך על דניאל ועליי והתחלנו מלחמה, אחריי שאת כל המצרכים נגמרו דניאל ואור הסתכלו אחד על השני ואז הסתכלו עליי ואני לא הבנתי מה קורה הייתי כולי מלוכלכת בביצים בחלב ובמים, הם התחילו להתקרב אליי ולדגדג אותי, אני לא הפסקתי לצחוק וצעקתי ״דייי תפסיקו״ הם לא הפסיקו ואז ליאור נכנס למטבח ראה את כל מה שעשינו ואת כל הבאלגן וצעק ״מה לעזאזל עשיתם פה?!״ דניאל ואור ישר הפסיקו לדגדג אותי וכולם שתקו ואז אמרתי לליאור ״יאו איזה כבד אתה מה הבעיה במלחמת אוכל?!״ דניאל ואור כמעט התפקעו מצחוק וליאור נהיה ממש אדום ואמר מנסה לא לצעוק ״כולם למקלחת עכשיו!!!!!!״ יצאנו מהחדר אוכל אני ,דניאל ואור נכנסתי למקלחת והם אחריי ואז אמרתי ״טוב נוו מה תנו להתקלח, תצאו מפה!!!״ הם הסתכלו אחד על השני ואז עליי שניהם הרימו אותי, הכניסו אותי למקלחת כשאני עם בגדים ונכנסו גם, הם הפעילו את המים צעקתי ״לא מה אתם עושים תנו לא התקלח בשקט!!!! הם לא הקשיבו לי והתחילו להוריד את הבגדים שלהם O_o באותו רגע אני יצאתי מהמקלחת ויצאתי מהאמבטיה, טיילתי במסדרון רטובה לא ידעתי איפה יש עוד מקלחת בבית הזה.
ראיתי את ליאור יושב בחדר שלו ושאלתי אותו ״תגיד איפה יש עוד מקלחת בבית הזה?״ הוא אמר לי ״בואי תתקלחי במקלחת שלי והצביע על דלת נכנסתי לשמה הורדתי את כל הבגדים שלי והתקלחתי ואז נזכרתי שלא הבאתי בגדים שמתי עליי מגבת ויצאתי מהחדר ליאור ראה אותי ושאל אותי ״למה את בלי בגדים O_o ?״ עניתי לו ״שכחתי אותם בחדר שלי״ ויצאתי החוצה למסדרון, בדרך אור ראה אותי ובחן אותי אמרתי לו ״אוהב את מה שאתה רואה?!״ הוא ישר התעשת והמשיך ללכת נכנסתי לחדר שלי והתלבשתי…
יצאתי החוצה לא הרגשתי טוב, כאב לי הגרון ועשיתי אפצי הרבה נראה לי שהצטננתי… ירדתי למטה לאכול חיפשתי במקרר איזה יוגורט ומצאתי, התחלתי לאוכל וליאור הצטרף אליי, התחלנו לאוכל ולדבר אמרתי לו ״מתי אני יכולה להתקשר לאחים שלי או אפילו לחברים שלי?״ הוא ענה לי ״את לא תתקשרי, אבא שלך יכול לאתר אם את מתקשרת ובינתיים את נשארת פה לשנה כמו שאמרנו לך או עד שאבא שלך ישיג מה שאבא שלי רוצה ברור?״ התחלתי להגיד משהו אבל הראש שלי הסתחרר והחזקתי בו ליאור ראה את זה ושאל ״הכל בסדר?״ עניתי לו ״כן הכל בסדר…. אני חושבת…״ הוא קם ובדק את המצח שלי ואמר ״את חמה מאוד תעלי למעלה למיטה אני עוד מעט בה״ התחלתי לקום אבל איבדתי שיווי משקל וכמעט נפלתי, ליאור תפס אותי וזה הדבר האחרון שאני זוכרת… התעוררתי במיטה שלי וליאור היה לידי ואמר לי ״את חולה בשפעת הרופא שהיה פה אמר לי לתת לך כדורים אז קחי תשתי את זה״ הוא נתן לי את הכדורים ומים ושתיתי את זה ונרדמתי…
-מנקודת המבט של אור-
אשלי כל כך יפה וכל כך מצחיקה רק חבל שדניאל אמר לי שאסור לי לצאת איתה כי היא בת דודה שלו, אז עשינו מלחמת אוכל עם אשלי זה היה ממש מצחיק!!!!!
אני ודניאל ירדנו למטה אחריי המקלחת וראינו את אשלי מעולפת בידיים של ליאור ישר שאלתי אותו ״מה קרה לה???״ ורצתי אליה הוא אמר לי ״כנראה תפסה איזה שפעת או משהו״ ליאור הרים אותה והעלה אותה לחדר שלה, דניאל התקשר להזמין רופא ולאבא שלו אחריי שרופא הגיע הוא בדק אותה ואמר לה שיש לה שפעת, ראיתי שכבר מאוחר והייתי חייב לחזור הביתה אמרתי את זה לדניאל ויצאתי מהבית של דניאל הגעתי לבית שלי אמרתי היי לאמא שלי והלכתי לחדר שלי, נכנסתי למיטה ניסיתי להרדם אבל לא הצלחתי…..


תגובות (5)

חחחחחחחחחחחחחחח תמשיכיייי

12/05/2013 12:59

תמשיכי היום!!!
פליזז…. (פאפי פיס)

12/05/2013 13:00

פרק יפה מאוד וערוך מאוד
אהבתי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אוהבת שרית

12/05/2013 13:00

מהמםםםםםםם

12/05/2013 21:25

תמשיכיייי… ❤

12/05/2013 21:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך