L-O-V-E
5 תגובות ממשיכה :) וסליחה שאני לא מעלה הרבה פרקים פשוט יש עכשיו תקופת מבחנים בכל זאת סוף שנה!!!!!

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים ושלוש

L-O-V-E 08/05/2013 904 צפיות 4 תגובות
5 תגובות ממשיכה :) וסליחה שאני לא מעלה הרבה פרקים פשוט יש עכשיו תקופת מבחנים בכל זאת סוף שנה!!!!!

מנקודת המבט של דין-
יצאתי לאיזה מועדון ובדיוק כשנכנסתי ראיתי מישהי מוכרת רוקדת עם מישהו הסתכלתי מקרוב וראיתי את אשלי, משכתי אותה מהרחבה וראיתי שהיא שיכורה, הרמתי אותה והיא ציחקקה קצת הכנסתי אותה לאוטו שלי חגרתי אותה, היא נרדמה באוטו חשבתי לעצמי טוב לפחות זה חסך לי לחטוף אותה ולהרדים אותה בעצמי ואז צחקתי היא עשתה לי את העבודה הרבה יותר קלה, התחלתי לנסוע לבית של חיים כדי לתת אותה לו אותה והוא יעשה בה מה שבא לו!!!!!! פתאום באמצע הדרך, היא פתאום התעוררה ושאלה אותי " איפה אני?" " ראיתי אותך במועדון שיכורה אז לקחתי אותך משם ועכשיו אני מסיעה אותך לבית של טל" עניתי לה בתמימות ואז היא אמרה "זה לא הדרך לבית של טל ואז היא צעקה לאן אתה לוקח אותי?!" וברגע הזה שלפתי אקדח והצמדתי אותו לראש שלה, היא התחילה לפחד והתכווצה בכיסא שלה צעקתי עליה "שתקי!!!!! אני עושה את העבודה שלי" היא התחילה לבכות ואני המשכתי לנסוע, ואמרתי לה "תפסיקי לבכות" אבל היא המשיכה עצרתי את האוטו ובאתי להוציא אותה מהאוטו בשניה שפתחתי את הדלת היא התחילה לברוח ואני רצתי אחריה פתאום היא עצרה, כמעט השגתי אותה ופתאום היא הסתובבה והקיאה ,היא הייתה ממש חיוורת תפסתי אותה והרמתי אותה בחזרה לאוטו היא ניסתה להתנגד אבל זה לא הזיז לי הכנסתי אותה בחזרה לאוטו הוצאתי את המזרק עם החומר הרדמה והזרקתי לה את זה. הגעתי לבית של חיים הוצאתי אותה מחוץ לאוטו מעולפת נכנסתי פנימה, חיים שם לב אליי ואליה ובא אליי ואמר לי " יופי עבודה טובה, הינה הכסף" הוא נתן לי מזוודה מלאה בכסף ואמרתי " איפה לשים אותה?" הוא ענה לי "תעלה למעלה הדלת השלישית משמאל יש שמה מיטה תניח אותה שמה " עליתי למעלה ושמתי אותה על המיטה היא ישנה כמו מלאך ירדתי למטה ויצאתי מהבית התחלתי לנסוע לבית שלי עם הרגשה מוזרה בלב.
-מנקודת המבט של אשלי-
אני הייתי בשוק דין איים עליי אם אקדח הוא חוטף אותי!!! התחלתי לברוח אבל באמצע הדרך הרגשתי בחילה והקאתי הכל לא הרגשתי טוב בקושי עמדתי דין הרים אותי והתחיל ללכת לכיוון האוטו שלו ניסיתי להתנגד אבל לא הלך לי הוא הכניס אותי לאוטו שלו בחזרה הוא הוצאי איזה מזרק והזריק לי את זה הרשתי את העיניים שלי נעצמות לאט לאט….
למחרת התעוררתי באיזה חדר יפה במתאים לבנות נזכרתי בכל ובאתי לצאת החוצה מהר מהחדר יצאתי החוצה וראיתי שיש שמה מלא שומרים סגרתי מהר את הדלת וחשבתי לעצמי מה לעשות….


תגובות (4)

מושלםםםםםםםם

08/05/2013 06:50

תמשיכי דחוף!!!!!!

08/05/2013 06:56

דין ?!
תמשיכייייי…

08/05/2013 07:36

תמשיכייייייייייי

08/05/2013 13:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך