L-O-V-E
חג שבועות שמח!;-) חמש תגובות ממשיכה!

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים ושמונה

L-O-V-E 14/05/2013 999 צפיות 8 תגובות
חג שבועות שמח!;-) חמש תגובות ממשיכה!

-מנקודת המבט של דילן-
אני לא מאמין שאשלי נעלמה כבר שלושה ימים!!! התקשרתי לאחים שלה ודיברתי עם אופיר הוא אמר לי ״אשלי נחטפה על ידי דוד שלה, כי משהו קרה בינו לבין אבא שלי היא תחזור בשניה שאבא שלי ישיג מה שדוד שלי רוצה, בנתיים אנחנו מנסים למצוא אותה אל תדאג היא תחזור״ עניתי לו ״תמצאו אותה!!!!!!!!!!!״ והוא אמר ״אנחנו מחפשים מה אתה חושב שאנחנו לא דואגים לה?!״ ניתקתי את השיחה והלכתי לסלון מורן וטל ישבו שמה אמרתי להם מה שאופיר אמר לי וטל אמר ״הם חייבים למצוא אותה!!!״ מורן התחילה לבכות ואמרה ״זאת אשמתי אני השארתי את אשלי לבד במועדון״ הרגעתי אותה ואמרתי לה ״זאת לא אשמתך״ טל הלך ואני ומורן עלינו לישון לפחות ידענו שאשלי תחזור….
-מנקודת המבט של אשלי-
קמתי בבוקר, הרגשתי נורא ראיתי שהשעה היא 12 בצהריים, יצאתי מהחדר והלכתי לכיוון החדר של ליאור, נכנסתי לשמה ראיתי שהוא על המחשב בשניה שהוא ראה אותי הוא קם ובא אליי ואמר לי ״היי״ לפני שאמרתי לו משהו בחזרה הייתה לי סחרחורת קטנה ואיבדתי שיווי משקל ונפלתי, אבל ליאור תפס אותי ושאל ״את בסדר?״ אמרתי לו ״אממ… כן אני חושבת תקשיב רציתי לשאול אותך איפה יש קניון באזור אני רוצה לקנות בגדים חדשים״ הוא ענה לי ״יש פה באזור אני יכולה לבקש מאחותו הקטנה של אור לבוא איתך.. חכי שניה אני אתקשר אל אור״ אחריי שהוא התקשר לאור הוא אמר לי ״הוא ואחותו הקטנה יבואו לפה בחמש ואז אור יקפיץ את שתיכם לקניון״ אמרתי לו ״יאיי תודה!!!״ ויצאתי מהחדר שלו ירדתי למטה, לקחתי את התרופות שלי והרגשתי יותר טוב וחשבתי לעצמי: יאו אני מתגעגעת לטל… אכלתי קצת ראיתי את דניאל יורד למטה ופותח את הדלת לאור, אור נכנס פנימה הסתכל עליי ואמר ״אז את הולכת עם אחותי הקטנה היום לקניון ואני צריך להיות סוחב השקיות שלכם?! זה לא פייר!!!״ עניתי לו ״החיים לא פיירים מותק״ הלכתי לסלון הסתכלתי קצת טלוויזיה וראיתי שהשעה ארבע עליתי למעלה הייתי במקלחת ארבעים דקות ככה יצאתי מהמקלחת לבשתי שורטים קצרים נעלי עקב וגופייה שמאחורה היא פתוחה, ראיתי שהשעה חמש ירדתי למטה וראיתי שם ילדה בגילי ואת אור אמרתי לאור ״היי״ והילדה אמרה לי ״היי אני נועה אחות של אור״ אמרתי לה ״אני אשלי״ היא אמרה לי ״ואוו איזה בגדים יפים, יש לך יופי של חוש אופנה את ממש תעזרי לי בקניות חחח״ פתאום ליאור ירד למטה ואמר לי ״ככה בלבוש של זונה את לא יוצאת מהבית״ עניתי לו ״אתה לא אבא שלי או אח שלי אתה לא יכול להגיד לי מה ללבוש!!״ הוא אמר ״אני בן דוד שלך שבמקרה רוצה שאף אחד לא יחטוף אותך״ ״טוב ״אבא״״ אמרתי לו ועליתי למעלה להחליף לגינס וגופייה פחות פתוחה אבל השארתי את העקבים, יצאתי החוצה וליאור אמר ״זה יותר טוב״ עניתי לו ״יופי קריצה ביי״ יצאנו החוצה נכנסו אל הרכב אני נועה ואור, אור נהג ואני ונועה ישבנו מהאחורה דיברנו מלא והיא סיפרה לי מלא דברים על עצמה ואני אליי, ממש התחברתי אליה היא מדהימה הגענו לקניון יצאנו החוצה מהרכב ו…


תגובות (8)

תמשיכי דחוףף!!!

14/05/2013 15:09

תמשיכי דחוףף!!!

14/05/2013 15:09

עאעאעאעאעאעא תמשיכי!!!!1 XD

15/05/2013 01:53

תמשיכייי

15/05/2013 03:15

תמשיכייי

15/05/2013 03:15

אני דורשת המשך עוד היום …….
חחחח אני חוצפנית קצת אמ…… תמשיכייייייי
אוהבת שרית
וחג שמח =)

15/05/2013 03:16

תמשיכיייי

15/05/2013 11:43

תמשיכיי זה מהמממם ! <3

15/05/2013 12:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך