L-O-V-E
שבת שלום!!! חמש תגובות ממשיכה :)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים ושש

L-O-V-E 10/05/2013 908 צפיות 5 תגובות
שבת שלום!!! חמש תגובות ממשיכה :)

הלכתי לסלון וראיתי את "הדוד שלי" יושב שמה וכשהוא ראה אותי הוא אמר "אשלי תשבי שניה אני צריך לספר לך משהו" ישבתי לידו ודניאל יושב בצד השני שלי, ליאור יצא המטבח והתיישב על הספה שממול חשבתי לעצמי: מה הקטע של ליאור הוא תמיד כזה עצבני?!
חיים התחיל להגיד ואמר :" טוב אשלי חמודה את נשארת פה שנה עד שאבא שלך מביא לי מה שאני רוצה את לא יוצרת קשר עם האחים שלך או עם החברים שלך שלא ידעו איפה את, אז קיצר תכירי את הבית החדש שלך עד להודעה חדשה" צרחתי עליו "מה?! אתה לא יכול לחטוף אותי!!!!!!!!!" הוא ענה לי " אשלי אני לא חוטף אותך ולא כולא אותך בבית הזה את יכולה לצאת לבריכה ולעשות כל מה שבא לך אבל רק בבית הזה (רק שתבינו הבית שלהם הוא ענקי 5 קומות וחצר ענקית עם בריכה והבית יושב על החוף אז יש להם חוף פרטי)" לא עניתי לו ופשוט שתקתי כולם הסתכלו עליי ואני ראיתי את היציאה מהבית, והתחלתי לרוץ משמה, פתחתי את הדלת והתחלתי לרוץ מהר החוצה ראיתי שכולם רצים אחריי ועוד מלא שומרים ופתאום נתקלתי במישהו ונפלתי, הסתכלתי עליו הוא היה גבר עם מלא שרירים הוא אמר "אחחח תסתכלי לאן שאת הולכת" לא עניתי לו והמשכתי לברוח פניתי לאיזה סמטה וראיתי שמה 3 בחורים שיכורים באים אליי אחד מהם אמר "מה קורה מתוקה?" התחלתי לרוץ וגם הם אחריי הם תפסו אותי וצרחתי הכי חזק שיכולתי פתאום אני רואה את הילד שנתקלתי בו הוא ראה שאני בצרה ובא לעזור לי, הוא חילץ אותי מהם והתחלתי לרוץ משמה והוא אחריי, הוא הצליח להשיג אותי ושאל אותי " איך קוראים לך?" עניתי לו "אשלי" הוא אמר "אאה אז את בת דודה של דניאל" "אממ.. כן למה?" שאלתי אותו הוא אמר "כי הוא ליאור וצבא של שומרים מחפשים אותך" ואז אמרתי "אוקיי ו…" הוא ענה "אז בואי איתי" הוא לא חיכה לתשובה ופשוט הרים אותי והתחיל ללכת לבית של חיים, נסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי, קצת לפני הבית שמעתי מישהו צועק משהו "אור מה אתה עושה פה?" הסתובבתי וראיתי את דניאל וכנראה הגבר שקוראים לו אור אמר "הבאתי לך את אשלי חחחח " ואז אור הוריד אותי ניסיתי לרוץ אבל דניאל חסם לי את הדרך, ופשוט סחב אותי לבית, אחריי שנכנסו לבית חיים בא אלי וצועק עליי "אל- תעזי- לברוח!!!!!!!


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!

10/05/2013 05:48

תמשיכיייי… ❤
ואני ממליצה לך לפרט יותר את הקטעים.. לא לספר בקצרה את מה שקרה, מעט לפרט :-)
אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי P:

10/05/2013 06:00

תמשיכיי

10/05/2013 06:24

מושלםםםם

10/05/2013 06:41

תמשיכי דחוףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/05/2013 08:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך