L-O-V-E
יש שש סוף סוף הגעתי לפרק עשרים והוו!!!! ארבע תגובות ממשיכה ;-)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים סוף סוף!!!

L-O-V-E 23/04/2013 884 צפיות 5 תגובות
יש שש סוף סוף הגעתי לפרק עשרים והוו!!!! ארבע תגובות ממשיכה ;-)

-מנקודת המבט של דין-
קמתי בבוקר וחשבתי כל הזמן על אשלי ועל מה שהיא אמרה לי אתמול, באמת הרסתי לה את החיים?! התארגנתי מהר ויצאתי לבית ספר נכנסתי לבית ספר ראיתי את אשלי עוד פעם מסתובבת עם איתן החדש הזה, מה היא מוצאת בו?! אני פי אלף יותר שווה ממנו טוב לא שזה משנה בשבילה, היא שונאת אותי… אני יודע אני העשה הכל כדי לשנות את זה!!!! הלכתי לכיתה התיישבתי במקום שלי ואשלי נכנסה מחייכת ומייק(ילד מהכיתה של אשלי וחבר טוב של דין) אמר ״היי כיעור למה את חייה?״ והתחיל לצחוק וכל השאר הכיתה גם אשלי ישר הורידה ישר את החיוך והעיניים שלה נצצו כאילו היא עוד שניה עומדת לבכות, ישר אמרתי ״מייק זה מפסיק ושתקו כולם״ הם ישר נהיה בשקט ואשלי ניגשה למקום שלה ואמרה לי בלחש ״תודה״ לא עניתי לה, השיעור נגמר מהר כל הזמן הסתכלתי עליה כשהשיעור נגמר היא מהר אספה את הדברים שלה והתחילה ללכת אל מחוץ לכיתה תפסתי לה את היד לפני שהיא יצאה ואמרתי ״חכי״ היא הסתכלה עליי ואיתן בדיוק הופיע ואמר לה ״את באה?״ היא ענתה ״כן שניה״ עזבתי לה את היד והיא הלכה, איתן שלח אליי מבט של תעזוב אותה היא שלי.
יצאתי להפסקה ואיתן בא אליי ואמר לי ״תתרחק מאשלי היא שלי״ עניתי לו ״אין לך בעלות עליה״ הוא בא ונתן לי אגרוף והתחלנו מכות הרבה ילדים התאספו סביבנו ואז שמעתי מישהי צועקת ״דיי זה מספיק הסתכלתי לאחורה וראיתי את אשלי אני ואיתן הפסקנו, היא התחילה לבכות ורצה משמה, מהר עזבתי את איתן ורצתי אחריי אשלי, ראיתי אותה נכנסת לאיזה שירותים חיכיתי כמה דקות ונכנסתי ראיתי אותה חותכת את עצמה ואת הידיים שלה מלאות בדם, לקחתי לה את הסכין מהיד, קרעתי חלק מהחולצה שלי וליפפתי אותה על הידים שלה כדי לעצור את הדימום ואז צעקתי עליה ״למה עשית את זה לך?!״ היא ענתה לי בבכי ״הכל בגללך הכל בגללך!!!!״ והתחילה לבכות יותר חזק ישבתי לידה וליטפתי לה את הראש לאט לאט היא הפסיקה לבכות ופשוט קמה והלכה משמה…
-מנקודת המבט של אשלי-
הלכתי לבית ספר עם איתן דיברנו והכל היה סבבה, פתאום הוא עמד באמצע הרחוב ונעצר שאלתי אותו ״הכל בסדר?״ הוא לא ענה לי פשוט בא ונישק אותי, זרמתי איתו ואז כשהתנתקנו לא דיברנו פשוט הלכנו הגענו לבית ספר. נכנסתי לכיתה, ישר מייק העליב אותי אבל משהו מוזר קרה,דין הגן עליי הלכתי למקום שלי ואמרתי לו תודה הוא לא ענה לי, השיעור נגמר ויצאתי החוצה עם איתן, אמרתי לאיתן שאני צריכה שניה לשירותים הלכתי לשירותים וכשיצאתי משמה ראיתי שיש מכות נידחפתי בין כל התלמידים וראיתי את איתן ואת דין הולכים מכות, צעקתי להם שהם יפסיקו והם הפסיקו התחלתי לבכות ורצתי משמה, נכנסתי לאיזה תא שירותים והתחלתי לחתוך לי את הידיים פתאום אני רואה את דין בא ולוקח לי את הסכין, קורע חלק מהחולצה שלו ומלפף אותה סביב הידיים שלי הוא צעק עליי ואני בכיתי הוא בא אליי וליטף לי את הראש אחריי כמה דקות קמתי ממנו וידעתי לאן אני רוצה ללכת לים…


תגובות (5)

תמשיכיייייייייי איזה פרק מושלם
ומזל טוב על שהגת סוף סוף לפרק 20
חחחח
טוב תמשיכיייייי
אוהבת שרית

23/04/2013 13:17

O_O
מהמממממם!
תמשיכייי…

אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ המשכתי פרק 12 ❤

23/04/2013 13:17

תחזירי גם את הישראלים שהיא תבקר שם פליזזז

23/04/2013 13:24

הנההה יש 4 תגובות….
תמשיכיייייייייייייי

23/04/2013 22:57

נוווווווווווו

26/04/2013 05:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך