L-O-V-E
הייי תודה על כל התגובות המפרגנות:) חח
3 תגובות ממשיכה ;-)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שביעי

L-O-V-E 14/04/2013 797 צפיות 3 תגובות
הייי תודה על כל התגובות המפרגנות:) חח
3 תגובות ממשיכה ;-)

שאלתי אותו בגימגום ״מה!?״ הוא ענה לי ״כן את אחותי״ ובשניה שהוא אמר את זה התעלפתי….
-מנקודת המבט של אופיר-
היא באה אליי בהפתעה עם בלונים וידעתי שאמא שלי ראתה אותה אסור שאמא שלי תדע שמצאתי את הבת שלה, את אחותי אם היא תדע דברים לא טובים יקרו…. כשאמרתי לה שהיא אחותי היא התעלפה, מה לעשות עכשיו!? לחכות שהיא תתעורר, להוציא אותה מהבית, אבל אמא שלי במטבח אם היא תראה אותי יוצא איתה מעולפת לי בידיים ותזהה אותה היא תהרוג אותי!! אבל מה שאני יודע אני חייב להוציא את אשלי מהבית הזה דחוף!!!
סטופ!!!
יואב- בן 19 הוא בצבא שיער בצבע חום ועיניים כחולות, ישלו שרירים הוא חתיך הוא אח של אופיר והאח הביולוגי של אשלי.
אורי- בן 20 שיער בצבע חום ועיניים בצבע כחול, חתיך אח של אופיר והאח הביולוגי של אשלי.
שניהם יודעים שיש להם אחות בשם אשלי ואיך היא נראת, הם עקבו אחריה בסתר מאז שאורי היה בן 17 ויואב היה בן 16 ואופיר גילה על זה שיש להם אחות בגיל 13.
המשך הסיפור!!!
אני יודע אני אקרא ליואב ואורי שיעזרו לי!!! ירדתי למטה ואמרתי ליואב ולאורי ״תעלו שניה למעלה אני צריך עזרה במשהו הם עלו איתי ושאלו מה קרה כשהם נכנסו אליי לחדר וראו את אשלי הם היו שוק אמרתי להם ״אני אספר לכם איך הכרתי את אחותינו, אשלי אחר כך ועכשיו תעזרו לי לקחת אותה מהבית הזה אתם יודעים מה יקרה כשאמא ואבא יגלו שהיא פה, הם לא סתם עזבו אותה!!!!! הם היו בשוק!!! אבל הם עזרו לי אורי דיבר אם אמא בזמן שאני ויואב הוצא את אשלי מהבית והשבנו אותה במכונית שלי זה לא היה קל להתחמק מכל השומרים שהיו בבית הזה. יואב ואורי הצטרפו לנסיעה וישבו איתה מאחורה פתאום שמענו אותה מתעוררת ואורי אמר לי ״אחי היא מתעוררת״…..


תגובות (3)

מהמהמה?! למה ההורים שלה עזבו אותה!??!
תמשיכיייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

14/04/2013 11:13

מה אבל למה האורים שלה עזבו אתה ?
תמשיכייייייייי
ואוו איזה מתח בבקשה תעשי פרק יותר ארוך
אוהבת שרית

14/04/2013 11:53

עאעאעעאעאעאעעאעאאעעאעעא הינה עוד תגובה תמשיכי!!

14/04/2013 12:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך