L-O-V-E
תעשו טובה ותגיבו אם אתם רוצות שאני אמשיך היום... שלוש תגובות ממשיכה ;-)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שבע עשרה

L-O-V-E 20/04/2013 812 צפיות 10 תגובות
תעשו טובה ותגיבו אם אתם רוצות שאני אמשיך היום... שלוש תגובות ממשיכה ;-)

ובדיוק אופיר ודין נכנסו לבית ואז דין צרח ״מה היא עושה אצלך על הברכיים?!״ ואז אמרתי ״שקט היא נרדמה ואני לא רוצה לקום כי אני העיר אותה אז שתוק!!״ הוא ענה ״איך הגעתם למצב שהיא נרדמה לך על הברכיים?!״ ״ראינו את הסרט טיטאנק והיא נרדמה עליי״ אמרתי לו ושמתי לב שאשלי התעוררה היא קמה וראתה את דין ואופיר מסתכלים עליה ושאלה ״מה פיספסתי?״ ודין ענה לה ״שום דבר קופה״ ״ היי אל תדבר ככה לאחותי״ אופיר אמר…
-מנקודת המבט של אשלי-
התעוררתי כששמעתי את הקול של דין ושאלתי מה פספסתי, אבל הוא אמר שום דבר והוסיף קופה בסוף ולפני שהייתי יכולה להגיד לו משהו חזרה אופיר התערב ואמר לו לא לדבר ככה אליי ואז אמרתי ״דין יא חמור לך תמצא חיים״ הלכתי מהר לחדר שלי לפני שהוא הספיק להגיב….
אחריי שלושה חודשים
אני בקושי מדברת עם יואב, אורי ו״אמא ואבא שלי״ אני עדיין כועסת על זה שהם לקחו אותי מהמשפחה שלי, עם אופיר אני עוד איכשהו מדברת אבל אני לבד אין לי חברות כי אני סגורה בתוך עצמי ואף אחד לא מבין אותי חוץ מיוסי שאני מדברת איתו על הכל!!! אני חותכת את עצמי אבל מסתירה את זה ואף אחד לא שם …
דין ואני האויבים הכי גדולים שיש הוא צובט אותי בשיעורים ולפעמים בועט בי ואני מקללת אותו והכל קיצר הוא ממרר לי את החיים, בבית ספר רק בגללו כולם מתרחקים ממני הם חושבים שאני מוזרה רוב הזמן אני לבד בהפסקות אבל לפעמים אופיר איתי ויוסי הם לא יודעים משום דבר הם חושבים ישאני בסדר אבל אני לא, בגלל זה אני חותכת….
המשך הסיפור
קמתי לעוד בוקר נורא התארגנתי מהר אמרתי לכולם היי והתחלתי ללכת לבית ספר כשהגעתי לבית ספר כולם התחילו לקלל אותי, אבל לא התייחסתי הגעתי לכיתה התיישבתי במקום שלי, דין הגיע ואמר לי ״מפגרת מה קורה?״ והתחיל לצחוק עליי בפני החברים שלו לא יכולתי לענות כי תאמת אני מפחדת מדין, אני לא יודעת מה לעשות יותר… התחיל השיעור והוא התחיל לבעוט בי מתחת לשולחן, בהתחלה בקטנה כשהוא שם לב שאני לא מגיבה הוא עשה את זה חזק יותר ואמרתי לו בלחש ״תפסיק בבקשה תפסיק״ הוא לא ענה לי ועשה את זה יותר חזק עד שצרחתי ״איההה״ המורה שמעה אותי אופיר מיד הפסיק, הרגל שלי כאבה כל כך ביקשתי מהמורה לצאת כי כואב לי הרגל ממכה שקיבלתי וכשקמתי לא הצלחתי לעמוד מרוב הכאבים ונפלתי על הרצפה המורה מהר ניגשה אליי ושאלה אותי ״את בסדר?״ לא עניתי לי כי כאב לי יותר מדי ואז היא אמרה ״דין בבקשה תיקח אותה לאחות״ דין ענה ״בסדר שיהיה״ ועזר לי לקום וחשבתי לעצמי איזה יעזור ואיזה נעליים אני אזחול לאחות עם העזרה שלו…


תגובות (10)

תמשיכיייי מהמם

20/04/2013 10:31

תמשיכיייי מהמם

20/04/2013 10:31

תמשיכיייי מהמם

20/04/2013 10:31

תמשיכיייי מהמם

20/04/2013 10:31

תמשיכי עכשיוו…. ♥

20/04/2013 10:32

נו בקשה תמשיכיי

20/04/2013 10:46

תמשיכייי

20/04/2013 10:56

תמשיכי

20/04/2013 11:29

מהמממם !!!
תמשיכיי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ המשכתי פרק 10 חלק ב׳❤

20/04/2013 11:32

תמשיכייייייי פרק מושלמוש וסיפור מעניין
אוהבת שרית

20/04/2013 18:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך