L-O-V-E
תגיבו כדי שאני אדע אם להמשיך;)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שני

L-O-V-E 13/04/2013 959 צפיות 4 תגובות
תגיבו כדי שאני אדע אם להמשיך;)

פרק שני
פתחתי את הדלת והייתי בשוק ראיתי את שי מתנשק עם הפרחה של הכיתה עדי אני שונאת את הילדה הזאת!!! רצתי משם מהר והלכתי לתחנת אוטובוס לקחת אוטובוס הביתה בזמן שאני מחכה לאוטובוס שיגיע עוד שעה בערך התקשרתי מהר למורן והתחלתי לבכות!!
אשלי: מורן את לא מאמינה הלכתי לשי וראיתי אותו מתנשק אם עדי!!!
מורן: אני לא מאמינה עליו איזה בן אדם זבל אל תבכי הוא לא שווה את זה!!! איפה את עכשיו?
אשלי: אני מחכה לאוטובוס שיגיע עוד שעה ככה…
מורן: כבר מאוחר תתקשרי לדילן שיאסוף אותך!!!
אשלי: את יודעת שדילן לא יאסוף אותי לא אכפת לו ממני וניתקתי לה לפני שהיא הספיקה להתחיל את הנאום שלה חיכיתי לאוטובוס אחריי חצי שעה ככה האוטובוס עדיין לא הגיע פתאום אני רואה שלושה גברים בני 20 ומשהו ככה שיכורים והתחלתי לפחד הם באו עליי והתחילו לדבר איתי אני מתעלמת מהם והם לא עוזבים אותי פתאום מרימים אותי וזורקים אותי על הרצפה התחלתי לבכות ולצרוח חזק אבל אף אחד לה בא הם מתחילים לבעוט בי התחלתי לרוץ הם אחריי אני מרגישה מכה בראש נופלת לרצפה ורואה מישהו מתקרב זה דילן הוא התחיל להרביץ להם ויותר אני לא זוכר איבדתי את ההכרה..,.
-נקודת המבט של דילן-
אני בדייט עם בחורה כוסית מהסרטים פתאום אני שומע את הפלאפון שלי מצלצל ממספר לא מזוהה אני עונה וזאת מורן
מורן: דילן אשלי מחכה בתחנת אוטובוס והאוטובוס בא רק עוד שעה את יכול בבקשה ללכת לאסוף אותה כבר מאוחר והיא בוכה…
דילן: נוו אבל אין לי כוח ולמה היא בוכה מה שי שלה שבר לה את הלב
מורן: כן נו משהו כזה בבקשה תאסוף אותה אני דואגת לה היא לא בסדר עכשיו
דילן: טוב טוב אני אוסף אותה
אחריי חצי שעה ככה אמרתי לילדה הזאת שהייתי איתה אני לא זוכר איך קוראים לה…. לקחתי מפתחות נכנסתי לאוטו והתחלתי לנהוג עברתי ליד תחנת האוטובוס לא ראיתי את אשלי שמה באתי לעשות פרסה אבל שמעתי צרחה יצאתי החוצה והתחלתי לרוץ לכיוון הצרחה ראיתי את אשלי על הרצפה בקושי מחזיקה מעמד ושלושה גברים שיכורים עומדים מעליה רצתי אליה מהר העפתי אותם אשלי התעלפה הרמתי אותה ונסעתי במהירות לבית חולים נכנסתי במהירות לבית חולים איתה אישפזו אותה ומלא רופאים באו ויצאו מהחדר שלה והבנתי שהיא לא במצב טוב רק אם הייתי בא יותר מוקדם כל זה לא היה קורה בכלל… התקשרי מהר להורים הם היו בשוק ומהר נסעו לבית חולים התקשרתי למורן היא עוד שניה בכתה שמעתי בקול שלה ואמרה שהיא בדרך לשמה הרופאים יצאו החוצה באו אלי ואמרו לי ש….


תגובות (4)

כן ברור שתמשיכיי אהבתי מאוד
ותמשיכיי אני במתח
אוהבת שרית

13/04/2013 12:22

דיייי אני שונאת מתח!!! *~*
תמשיכיייי
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

13/04/2013 12:40

גם אני שונאת מתח את חייבת להמשיך….

13/04/2013 12:55

חח תודה על התגובות אני ממשיכה :)

13/04/2013 13:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך