one.direction
איך?
ותנחנשו מי זה?? חח

החיים שלי- פרק 8

one.direction 19/10/2012 818 צפיות 14 תגובות
איך?
ותנחנשו מי זה?? חח

החיים שלי- פרק 8

הגיעה הבוקר קמתי מוקדם והתארגנתי לבית ספר, לבתי את מדי הבית ספר שלי, נשאר לי עוד זמן הלכתי למחשב שלי. נכנסתי לבלוג שלי כתבתי שם "זה נראה שהוא יסתכל עליי כבר יותר משנה, אני לא יכולה לחשוב על להיות איתו. אני רוצה להיות לצדו. הארנב השחור ומגה8 סליחה שהדאגתי אותכם!" לא שכחתי כלום נכון? שאלתי את עצמי. "אני הולכת" צעקתי לדודה שלי.
יצאתי מהבית והייתי בדרכי לבית ספר.
הגעתי לבית ספר. אוו שכחתי הארנב השחור נתן לי עצה "תיזהרי! תתחילי עם בוקר טוב, ואת לא תדעי מה יהיה משם." ניסיתי כל כך הרבה לדבר עם הילדים בכיתה , לברך אותם בבוקר טוב ואף אחד לא ענה לי, לא ניסיתי כבר מזמן.
שמעתי לידי שתי בנות מדברות ניגשתי אליהם.
"בוקר.." ניסיתי להגיד, אבל הן הלכו.
"ג'סיקה!" שמעתי מישהו צועק.
הסתובבתי לאחור וראיתי את טאו וגיא.
"בוקר…טוב" אמרתי להם!
"בוקר טוב" גיא וטאו ענו.
"כל כך חם היום!" אמר טאו וגרר את גיא איתו.
ביי!" אמר גיא.
הצלצול נשמע והלכתי לכיתה, זאת עדיין הייתה הפסקה ישבתי במקומי.
"קניתי את המעריב הזה מישהי רוצה לקרוא ביחד?" אמרה ילדה מהכיתה.
"אני רוצה!" אמרו מלא ילדות מהכיתה.
כולם הלכו לכיוון הילדה עם המעריב וקראו ביחד. "מעניין אם גם אני יכולה ללכת לשם…"
הילדים התאספו שם והתיישבו במעגל "איזה חיה אתה אוהב? שאל ילד מהכיתה את גיא.
"ממ אולי כלב!" אמר גיא. כולם שאלו אחד את השני.
כולם נראים שהם נהנים אני רוצה לנסות להיכנס למעגל.. אבל זה לא אפשרי,אולי אני ילך.. לפרח שלי! התכוונתי ללכת ופתאום "ואיזה חיה את אוהבת ג'סיקה?" שאל גיא.
"ח..חתול" עניתי לו. וכולם חייכו לכיווני.
אני יכולה באמת,, ללכת לשם? שאלתי את עצמי. התקדמתי לעבר המעגל לאט..
ונכנסתי לשם, כולם צחקו ונהנו.
"להסתכל לשם מבחוץ..זה תמיד הרגיש קר אבל בפנים זה כל כך.. חם." אמרתי לעצמי.
הבחנתי שטאו הסתכל אליי מהצד.
בית הספר הסתיים וחזרתי הביתה "חזרתי!" צעקתי לדודה שלי. רצתי ועליתי לחדרי, נכנסתי למחשב שלי וכתבתי בבלוג שלי "תקשיבו לזה! בפעם הראשונה שלי נכנסתי למעגל בכיתה, וישבתי עם הילדים האחרים. אני כל כך שמחה!" אני שמחה שהכרתי את גיא.
"יפה! נראה שהלך לך טוב, אני מקווה שזה ימשיך ככה!" כתב לי מגה8.
-למחרת בבוקר-
נכנסתי לכיתתי.
"יש עכשיו מבחן? בואו נמהר!" אמרה ילדה מהכיתה.
אני גם צריכה למהר, רצתי ופתאום עמד מולי גיא. "בוקר טוב!" אמר לי גיא.
"בוקר טוב" עניתי לו.
"מהר! גיא בוא יש מבחן!" אמר חבר של גיא. גיא הסתכל עליו אבל לא התייחס ונשאר איתי.
"ג'סיקה, את פנויה אחרי בית הספר?" שאל גיא. "אני רק חשבתי ש.. אני רוצה לדבר איתך יותר!" הוסיף גיא.
"כן.. גם אני" אמרתי לו, לא ידעתי עוד מה להגיד לו.
"את רוצה לבוא בדרך הביתה למועדון הכדורגל? ושאני ילווה אותך לבית?" שאל גיא וחיך.
השיעורים הסתיימו והייתי בדרכי למועדון הכדורגל, "אני חושבת עם זה בסדר שאני יהיה כל כך שמחה.." אמרתי לעצמי. באתי לפתוח את הדלת "גיא ועוד ילדה מהכיתה שלו היו ביחד ונעשו להיות מאוד קרובים" אמרה מישהו מבפנים. "מי זאת הג'סיקה הזאת בכלל?" "זאת הילדה שהיתה מקודם במועדון כדורגל, זוכרות?" אמרה ילדה מבפנים. "זה לא מעצבן אותכם? היא נדבקת אליו רק בגלל שהוא נחמד! בואו נלמד את הילדה הזאת לקח!" אמרה לירון.
שמעתי את כל זה ופשוט רצתי כל כך פחדתי! רצתי כל כך מהר, שלא ראיתי כלום.
פתאום מישהו הושיט יד ומשח אותי,
"הייי!" אמרתי, והסתובבתי ליראות מי זה.

המשך יבוא…
.


תגובות (14)

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי
טאו או גיא חיחי זה מה שאני חושבת אחד מאלה

19/10/2012 15:17

אני ימשיך היום!
וכן אחד מהם!

20/10/2012 01:03

מישהו קורא??

20/10/2012 03:37

תמשיכי!!!!!

20/10/2012 04:07

תמשיכי מהר!

20/10/2012 07:30

תמשיכי!!!

20/10/2012 07:45

זה טאו!!!

20/10/2012 12:06

חח כן!

20/10/2012 13:21

יאאאי!!!!!!!!!!!11

20/10/2012 22:33

למה את לא ממשיכה??? =(

29/10/2012 09:45

סוררי שאני לא ממשיכה יש לי זמן רק לקרוא סיפורים ולהגיב אבל אין לי זמן לכתוב יש לי מבחן כל יום ואני חייבת ללמוד סורי :((

06/11/2012 06:18

סיפווווור מהמממם תמשיכי ואני ישמח אם תקראי גם את שלי אני די חדשה באתר וצריכה שיגיבו לי ולדעת אם להמשיך או לא

15/12/2012 12:52

תמשיכיייי בטוחח טאו מיליון אחוז אם אך שהוא היסתכל עלייה בפרק הקודם תמשיכייי גאדד

24/12/2012 13:21

תמשיכיי!!

28/01/2014 10:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך