lizza.nort
אני רציתי שאתם תגידו לי למה דניאל לא חוזר לדעתכם. נכתב בשתיים-ארבע בלילה, אז סלחו לי אם זה לא ברמה מעולה. ולמי שאומר שלא הגיוני שהם פשוט התאהבו, אף אחד לא אמר שהם היו מאוהבים בסתר *3*

החנון, הבריון והארונית בינהם [הקטע מוקדש ליוקי.]

lizza.nort 21/07/2014 1277 צפיות 38 תגובות
אני רציתי שאתם תגידו לי למה דניאל לא חוזר לדעתכם. נכתב בשתיים-ארבע בלילה, אז סלחו לי אם זה לא ברמה מעולה. ולמי שאומר שלא הגיוני שהם פשוט התאהבו, אף אחד לא אמר שהם היו מאוהבים בסתר *3*

הקטע מוקדש ליוקי. אני אוהבת אותך.
את תמיד תהי בלב שלי, אני אוהבת אותך.
אני מקווה שתחזרי אלי. אני אוהבת אותך.
הקטע הבא מוקדש לך, יקירה, בתקווה שדרכינו יצטלבו בשנית.

וויליאם נדחף באלימות לתוך הלוקר שלו, צועק ומנסה להשתחרר ללא הועיל. הוא דפק על דלת הלוקר שלו מבפנים, מייבב וצועק ומתחנן לעזרה אך כל מה שיכול היה לשמוע מהצד השני היה רק צחוקו של דניאל והבריונים חסרי השכל שלו.
לבסוף, הוא שמע את הצלצול. הוא היה נעול בפנים, והמסדרון התפנה בשנייה, לכן היה עליו לפספס שיעור.
ואז, הוא שמע דלת נטרקת בהמשך המסדרון.
וויליאם צעק לעזרת האדם המסתורי, שפתח את הלוקר בלי לעצור ולהעיף בו מבט. וויליאם נפל מתוך הארונית והרים את עיניו הכחולות אל עבר הבחור, שהתגלה כדניאל.
וויליאם בהה בגבו המתרחק של דניאל בדממה, תוהה למה לו לשחרר אותו.
לבסוף, דניאל ומעיל העור השחור שלו נעלמו מטווח הראייה של וויליאם שנאנח וסידר את ספריו, מחליט שאין טעם להגיע לכיתה אחרי שפספס חצי שיעור.
היום המשיך כרגיל בבית הספר; מחשבים, מתמטיקה, הפסקה, שעתיים רצופות של אנגלית ואז השיעור השנוא על וויליאם-ספורט.
הוא החליף לבגדי הספורט שלו, שהיו גדולים על גופו הצנום. הוא התבייש בזה, בעובדה שכל עצמותיו בולטות, אבל לא משנה כמה הוא ניסה להשמין הוא תמיד נותר וויליאם המקלוני.
הם שיחקו היום מחניים, למורת רוחו של וויליאם. העניין לא משמח, כמובן, כי וויליאם וכדורים מעולם לא הסתדרו אחד עם השני.
"איפה דניאל?" שאל המאמן כשהוא חילק את הכיתה לשתי קבוצות. כולם החלו להביט סביב, ואז משכו בכתפם בכלליות.
המאמן נאנח והמשיך לחלק את כולם, ו-וויליאם ניצל את ההזדמנות והחליט ללכת משם. הוא לא רצה להיפגע בידי כדור.
בדרכו החוצה, הוא החליט להחליף בגדים ללבוש הרגיל שלו, ולכן עבר במלתחות. אבל כשעבר שם, מזמזם לעצמו בשקט, הוא עצר לפתע. הוא שמע יבבות שקטות נובעות מפינה מרוחקת.
וויליאם החליט ללכת אל עבר אותה פינה, לגלות מי בוכה שם, והופתע לראות את שיער הלהבה ומעיל העור השחורים מכורבלים לכדור קטן של עצבות, ובמרכזו היה דניאל, מייבב בצורה חרישית.
"ד-דניאל?" שאל וויליאם בקול שבקושי עבר לחישה בעוצמתו.
דניאל קפץ, מביט בוויליאם במבט מופתע ועיניו הירוקות נראו אדומות-נפוחות. הוא הפנה את מבטו לרצפה. "מה אתה רוצה ממני, חנון?"
"א-אני… דאגתי…" מלמל וויליאם. "אתה בכית."
"אני לא בוכה, אידיוט אחד!" דניאל כמעט ולא צעק, דמעות פורצות מעיניו מחדש והוא ממהר להחביא את פניו.
וויליאם לא יודע מה לעשות, והוא עשה את הדבר הראשון שעלה לראשו. הוא חיבק את דניאל.
דניאל ניסה לדחוף ממנו את וויליאם, אבל לא בדיוק הפעיל כוח. לאחר זמן קצר הוא החביא את פניו בכתפו של וויליאם וייבב בשקט, מרטיב את כתפו של הבחור הצנום.
השיעור עבר, וכך גם היום. דניאל הכניס את וויליאם לארוניתו גם בהפסקה שביום שלאחר מכן.
וויליאם החל לתהות; האם מה שקרה ביום הקודם קרה, או שזה היה רק דמיונו הפרוע?
אבל תהיתו פסקה כאשר דלת הארונית נפתחה ושם עמד דניאל. "וויליאם, אני יכול לדבר איתך?"
"כ-כן, כמובן," וויליאם גמגם במבוכה. דניאל נכנס לתוך הארונית הקטנה וסגר את הדלת, וויליאם בפנים יחד איתו.
"אני מצטער." הוא אמר בשקט.
"על מה?"
"אל תעמיד פני טיפש, אתה יודע מה עשיתי לך." דניאל הרים אליו מבט כנה.
"מה קרה אתמול?" שאל וויליאם לבסוף, לאחר שאזר אומץ.
דניאל נאנח "אני מניח שאם אנחנו כבר סגורים בתוך ארונית הכי פחות ממטר על מטר, אני יכול לספר לך. אם תישבע לא לספר לאף אחד לעולם."
וויליאם הנהן, סמוק מהקרבה.
"לאבא שלי נותר פחות מחודש לחיות, ואמא שלי שותה אלכוהול ומעשנת סמים.\" הוא אמר בנשיפה, כאילו העול לא מכביד עליו, כאילו היו אלה לא יותר מאשר מילים חסרות משמעות.
וויליאם בהה בו כמה שניות בלי תזוזה. "אני מצטער." הוא אמר לבסוף.
"זו לא אשמתך." דניאל ענה בשקט, קולו אפל ומסתורי.
וויליאם פשוט חיבק אותו בשקט. דניאל לא התנגד.
וויליאם הרים את מבטו אל דניאל, עיניהם נפגשות וחמימות מתפשטת בגופם בעודם צמודים בארון הקטן והחשוך.
בלי לשים לב, הם התקרבו אף יותר, והתנשקו. עיניו של וויליאם נפקחו בפחד והוא ניסה להתרחק, אבל דניאל רכן אליו ונישק אותו בשנית, שניהם מחוצים זה אל זה בחלל הצר.
"דינאל!" מלמל וויליאם בקול גבוה ולחוץ "א-אני לא מכיר את הצד הזה בך, מ-מה-"
"תשתוק כבר, חנון." גיחך דניאל ונישק אותו שוב. הנשיקה הרגיעה את וויליאם ישירות, כמו סם.
הצלצול נשמע ברקע, אבל זה לא היה משנה. וויליאם ודניאל מצאו דבר מה אחר להתעסק בו, בעולם הפרטי שלהם.
"אני אוהב אותך כבר הרבה זמן." מלמל דניאל לאוזנו של וויליאם. "סוף סוף…"
"היית צריך לומר את זה קודם." מלמל וויליאם בשקט.
ביום הבא דניאל לא הגיע לבית הספר.
גם בשאר השבוע הוא לא חזר.
חודש עבר והוא לא חזר, ו-וויליאם לא יכול היה להפסיק לדאוג.
"דניאל לא חוזר." אמרה המורה לאחר כחודש. בחודש האחרון היא נראתה מתוחה ועייפה, ואיש לא ידע למה.
"למה?" שאל וויליאם בדאגה. המורה הביטה בו ואמרה-


תגובות (38)

זה בהמשכים או סוף פתוח

21/07/2014 15:21

זה בהמשכים או סוף פתוח? הספר בהמשכים?

21/07/2014 15:21

סוף פתוח.

21/07/2014 15:22

    אוףף :(

    21/07/2014 15:26

3:
דרך מיוחדת למצוא את כל קוראיי היאויי X'DD
אבלאבל…. לאן דניאל נעלם?!? :(
אמממ… אולי אמא שלו השתכרה יותר מידיי או… לאיודעת! יש המשך? אני רוצה לדעת מה קרה בסוף…

21/07/2014 15:24

    סוף פתוח אנשים. סוף פתוח. אתם צריכים לחשוב על משהו.
    אולי יקרה יום אחד ואני אמשיך
    אולי
    לא נראה לי
    אולי

    21/07/2014 15:25

לעזאזל.
למה סוף פתוח? שיט.

21/07/2014 15:31

    כי אני אוהבת לשגע אנשים בסוף שלא יתן להם מנוחה.
    תיאוריות?

    21/07/2014 15:33

כל כך אהבתי

21/07/2014 15:34

    אני שמחה שאהבת~
    יש לך רעיון למה דניאל נעלם?

    21/07/2014 15:35

אולי בגלל שהוא התבייש כל כך? אולי בגלל שאמצא שלו הרחיקה אותו מוויליאם כדי שלא הומואים? אולי בגלל שאבא שלו מת והוא היה כל כך עצוב ולא הספיק לעשות כלום

21/07/2014 15:42

    אולי.
    אתם לא תקבלו תשובה, אני סתם רוצה לשמוע את הרעיונות שלכם. זה משהו שאני אוהבת לעשות.

    21/07/2014 15:46

עאעאעאעאאעעעעאעאעאעא לייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז זה הסיפור האהוב עליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי בבקשה תספרי לי את הסוףף פליזזזז דייייי בבקשההה אאפילו בפרטי לא פהה בבקשהההההההה

21/07/2014 16:05

    אבל אין סוף. הקטע הוא לשמוע אתכם.

    21/07/2014 16:07

אני אכתוב גם סיפור דומה *-* רק על לסביות כי את כתבת על הומואים.

21/07/2014 16:05

אני אכתוב גם סיפור דומה, רק על לסביות כי את כתבת על הומואים.
אבל בלי בריונית.(וחנונית)

21/07/2014 16:07

אני מחכה בקוצר רוח לקרוא אותו~

21/07/2014 16:08

ליזזזזזז אני אהרוג אותךךך תעשי עוד פרקק לזהה לפחות פרק אחדד בבקשהההההההה

21/07/2014 16:18

ליזה את מעצבנת אותי ברמות!!!!!!

21/07/2014 16:19

ליזזזזזז אבלל אבללל ליזזזזזזזזז :( <3 פליזזזזזזז

21/07/2014 16:25

    לאאאאאאאאאאאא רוצהההההההההההההה

    21/07/2014 16:26

ליזההה שווה אחת.
כתבת סיפור יואי, -הקדשתי אותו לעצמי.
זה כל כך יפה, אהבה הזאת שמתגלה יש מאין ומהמקום הלא צפוי הזה.
גאה בך.
למה דניאל לא בא?
כי הוא מת!!!!

21/07/2014 16:56

    תודה!!!
    תודה על המחמאות ותודה שאהבת ונהנת ותודה שאמרת שהוא מת כי גם אני חושבת שהוא מת! מוות! מוות זה לתמיד!!! [אבל אני לא יודעת מה קרה איתו :P]
    הידד, אני שווה~תודה על הכל~
    עכשיו
    יש לי כלים לשטוף
    למההההה
    לא משנה
    נתראה כשנתראה

    21/07/2014 17:03

אני מסכימה עם עדי- דניאל התאבד.
ולמה הפסקת?!?!? אופפפ רק עוד שתיי שורותתתת
דמאט איתך ליזה><
כתיבה מעולה, עלילה יפה (גייז שליטעעע).

21/07/2014 17:07

    תודה רבה~
    אני לא ידעתי מה לבחור, יש אפשרויות רבות מדי והתאבדות זה… לעוס לעייפה אצלי, לא?

    21/07/2014 17:09

דניאל התאבד, לא? או שהוא נרצח!
וואי כן תעשי שהוא נרצח! זה יהיה הכי מעניין!
והסיפור ממש יפה והוא כתוב מדהים!
אהבתי מאוד (:

21/07/2014 17:21

    תעשו אתם, אני בשביתה.
    שמחה שאהבת~

    22/07/2014 02:54

כוסאמק למה קראתי את זה אם זה עם סוף פתוח? תודיעי בהתחלה שזה עם סוף פתוח כדי שאחרים כמוני לא עדפקו תראש במשך חצי שעה וינסו לחשוב מה שרה לדניאל.
כל כך אהבתי

21/07/2014 17:21

ממש אהבתי ואני כזה אווווו בקטע שהוא חיבק אותו והוא כזה ייבב על הכתף שלו 3: אבל הסוף הזה אההההה תעשי המשך!!!!! פליז

22/07/2014 01:10

    לאאאאאאאאא
    העם דורש המשךךךך
    אבל אני דיקטטורהההההההה
    שמחה שאהבת~

    22/07/2014 02:52

*לסדר מספר תגובות*

22/07/2014 02:55

אוקי, יש לי כמה המשכים.
– אבא שלו מת, האמא חזרה להכרה מהסמים והם עברו דירה.
– דניאל התאבד.
– אמא של דניאל הרגה אותו מהשפעת הסמים כשהוא ניסה להרחיק אותה מהם.
– רצחו את דניאל בזמן שהלך להשיג לאמו עוד סמים בגלל שאיחרה בתשלומים.
– הוא מת מבושה.
– הוא ברח מהארץ.
– אבא שלו עבר לטיפולים במקום אחר, הצילו אותו ודניאל נשאר שם עם האבא [לא הגיוני]
– ההורים מתו, האבא הגיע הקץ והאמא ממנת יתר, הוא גם לקח מנת יתר מהסמים.
טוב אין לי עוד כוח לעשות עוד המשכים.
אבל עוד המשך אחד –
– הוא עבר לגור במקום אחר, הכיר שם מישהו אחר.
או שהוא הכיר מישהי אחרת.
לכי את והסוף הפתוח שלך.
[את כותבת מושלם מידי, תשדרי לי קצת]

23/07/2014 13:20

    תודה רבה~ כתבת סופים שמעולם לא הייתי חושבת עליהם~

    30/07/2014 15:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך