זאת עם המשקפיים P:
טוב פרק ראשון קצר ביותר אבל עם הרבה תוכן חחחחחחחח מקווה שאהבתם ויש לי ראיון לעשות שזה יהיה מהנקודות מבט של החברים של לורי אבל עם זה יקרה אז יקח שנים עד שיהיה המשך מהקטע הזה מה אתם מעדיפים ?

היא איננה לתמיד פרק 1 :)

טוב פרק ראשון קצר ביותר אבל עם הרבה תוכן חחחחחחחח מקווה שאהבתם ויש לי ראיון לעשות שזה יהיה מהנקודות מבט של החברים של לורי אבל עם זה יקרה אז יקח שנים עד שיהיה המשך מהקטע הזה מה אתם מעדיפים ?

הכל התחיל לפני עשר שנים ליאו הכיר את לורי והם הפכו מיד לחברים הכי טובים .הם הכימו חבורה במחסן הישן בקצה היער .
עכשיו זה נגמן לורי לא תחזור ,לעולם .
ליאו היה שבור המילים שחברתו אמה אמרה בלוויה עד הדהדו בראשו "לורי שלנו איננה לתמיד .. לתמיד … לתמיד "
"אני לא יכול יותר " רטן לעצו הוא לא היה יכול יותר לשבת בחדר החשוך וחנוק ולהמשיך לבכות הוא לקח את המעיל השחור שלו ויצא החוצה על היער .היער שהיה המקום האהוב ביותר על לורי .היער שבו הם נפגשו לראשונה .כל עץ היה מלא בכל כך הרבה זיכרונות הוא התיישב מתחת לעץ אחד שם הוא בלורי נהגו לשבת יחד ולצחוק על האימהות המשוגעות שלהם .
ליאו הוציא אלבום תמונות קטן מכיסו בתמונה הראשונה הוא ראה את הילדה המוזרה עם השיער הלבן והעיניים הכחולות מחבקת חזק את הילד הקטן שהוא היה פעם לפני שהוא התחיל לעשות כושר .
פתאום התחילו להציף אותו הזיכרונות הפגישה הראשונה שלהם הקמת החבורה במחסן הישן המסיבה הראשונה בבית הספר ,שבה הוא הזמין את לורי ללכת ביחד ,רק בתור ידידים כמובן ואז שיחת הטלפון במכונית ששינתה את חייו לתמיד
"ליאו … אנחנו חברים הרבה זמן נכון ?" שאלה חרישית משום שאימה היא זו שנהגה
"כן .." ענה מהורהר
"אני ממש חייבת לדבר איתך על זה …. כלומר בוא נפגש היום במחסן הישן " היא אמרה בקול העליז שלה . ליאו הבין מה היא רוצה להגיד משום שהוא רצה להגיד לה בדיוק את אותו הדבר אבל הוא היה איתי מידי בגלל הגשם השותף שירד באותו היום אמרה של לורי איבדה שליטה במכונית לורי מתה אחרי כמה ימים .
את הימים האלה ליאו זכר טוב מאוד הוא לא זז ממיטתה של לורי אפילו לשנייה היא הייתה חסרת הכרה ליומיים ואחי זה היא חייכה עליו כאילו ידעה שהוא שם
"אני מצטערת " אמרה חלושות .
את פרץ הדמעות הוא לא הצליח לעצור עד היום הזה שבו הוא ישב ליד העץ ונזכר בכל הרגיעם הכי יפים שלו עם לורי שהייתה אמורה להיות החברה שלו .
" למה אני כל כך טיפש " הוא הלם את אגרופו הגדול בעץ ואז שמע את זה ציחקוק מוכר 'זה … זה לא יכול להיות ' הוא ראה דמות עם שיער לבן נעלמת בין העצים .


תגובות (11)

המשך!!
אבל תוסיפי את שאר הדמויות לא רק את הראשיות

07/08/2013 04:28

אני יוסיף אבל השאלה איך מנקודת מבט שלהם או רק את של ליאו ?

07/08/2013 04:35

היו כמה טעיות…
ואז לא ממש משנה, את יכולה להתחיל פרק פתאום כשהם בבהי"ס נניח, או באיזה יום בחופש…
ותמשיכי :)

07/08/2013 04:36

ואיך שאת רוצה :)

07/08/2013 04:37

המשךך

07/08/2013 04:38

אוי ווי זו החזרה של מייקי*~*
עזבי יש לי דמות שהחברה נדרסה לו על ידי משאית-.-
תמשיכי^^

07/08/2013 04:44

נשמע כואב ביותר חחחחחחחחחחח

07/08/2013 04:52

הקטע הכי הזוי.. ליאו ולורי זה השם של התאומים של עוד דמות שלי ס.ס
זה עולם קטן מדיי-.- וזה לא כאילו זה סיפורים חדשים.. יש להם וותק חחחחחח

07/08/2013 04:53
~~

תמשיכייייי

07/08/2013 05:07

ממממשש יפה!
מחכה להמשך! :)

07/08/2013 05:11

ממממשש יפה!
מחכה להמשך! :)

07/08/2013 05:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך