היא והוא… והוא .

magiX 02/10/2012 707 צפיות 2 תגובות

ישבתי בשיעור מקשקשת משהו במחברת. המורה דיברה והכתיבה ,אבל ראשי היה שקוע בטיילור."אנג'ל,אנג'ל המורה מסתכלת עלייך כבר חצי שעה !" מגי העירה אותו ממחשבותי."גברת סטיוארט אני רוצה לדבר איתך בסוף השיעור" אמרה לי והרכנתי את ראשי חזרה.לא הקשבתי לשיחה שהתנהלה בכיתה אבל פיתאום נהיה שקט מידי, מגי היכתה אותי עם המרפק ואמרה לי להרים את הראש. ליד הדלת עמד תלמיד חדש, שיערו שחור ועניו כחולות בוהקות ועמוקות. מבטינו הצטלבו ומיד הרכנתי את ראשי חזרה לדף המקושקש. "זהו ניק בריזרס הוא מגיע אלינו מברידג' היי סקול בניו יורק." המורה הציגה אותו לכיתה. "מניו יורק אתה בא לחור הזה אחי?" שמעתי את דין שואל אותו . "דין אם אתה כל כך חברותי אולי כדאי שניק ישב לידך" אמרה המורה ולהמשך השיעור כבר לא הקשבתי.כששמעתי את הצילצול קמתי מהר לצאת מהכיתה אבל המורה הזכירה לי על השיחה שאמורה להתנהל לנו עכשיו."אנג'ל, מה יהיה איתך תלמידה יפה, חכמה, מוכשרת .מה קורה בזמן האחרון שאת בעננים?" שאלה. "אני מיצטערת ,זה לא יחזור על עצמו" אמרתי מהר. "אני מקווה מאוד-עכשיו לכי שלא תאחרי לשיעור פיסיקה!" הורתה לי . יצאתי מהכיתה והלכתי ללוקר שלי, להוציא סיפרי פיסיקה. הצילצול לשיעור הבא כבר נישמע וידעתי שאני אאחר. סגרתי את הלוקר ולמולי עמד טיילור עם ורד אדום ביד."לא שכחת!" חייכתי עליו. "כבר שנה שאני עם יפה כמוך .איך אני ישכח את יום השנה שלנו ?!" הוא אמר ונישק אותי נשיקה רכה ונעימה.
טיילור ,החבר שלי. מלך התיכון אפשר לכנות אותו. תלמיד י"ב מצטיין,ספורטאי,חתיך,מושלם. זכיתי בזהב אפשר לומר. "אני אוהבת אותך מלאך שלי" לחש לי באוזן. "אני מאחרת לשיער טיילור" לחשתי לו בחזרה. נישקתי אותו נשיקה זריזה על הפה והלכתי לכיתה. היגעתי באיחור כמובן והמורה הורה לי לשבת במקומי. אך במקומי ישב ניק , התלמיד החדש."מגי ,אני מאחרת בכמה דקות וכבר את מחליפה בן זוג?!" לחשתי לה בכעס. "אתה במקום שלי !" צינתי לפניו . "תילמדתי לא לאחר" אמר והמשיך בעיסוקו. "אתה ממש חוצפן ! תימצא לך מקום אחר ." אמרתי. הוא הרים את עניו והביט בי. הוא היה יפה כל כך, מהפנט פשוט.לא יכולתי שלא לישקוע בעניו הכחולות."אנג'ל וניק תישארו לשיחה אחרי השיעור" מר פיכמן אמר . "אנג'ל תתחילי לעבוד ליד אליס" הוסיף.תפסתי את מקומי ליד אליס . סוף השיעור הגיע ומר פיכמן כמובן שהפציץ אותנו בשיעורים לגמרי לסוף השבוע.כשהצילצול נישמע לא מיהרתי לאסוף את חפצי, כשכולם כבר עזבו את הכיתה ראיתי את ניק עומד נישען על הלוח בשילוב ידיים.ונעמדתי לידו." אנג'ל את יודעת שאני לא אוהבת הפרעות בשיעורים שלי" אמר בקול נוקשה. שתקתי וכך גם ניק. "אני רוצה ששניכם תגישו לי פרויקט מורחב על קרח יבש" אמר ויצא מהכיתה. "אתה פשוט היתה חייב לשבת במקום שלי !" סיננתי בין שיני ויצאתי מהכיתה דוחפת אותו בכתפי. ראיתי את החברה יושבים על הספסל הקבוע ובינהם גם טיילור. התישבתי לצידו שומעת מוזיקה באוזניות. שקוע בניק שהלך עם כמה חברה חדשים שהכיר לכיוון הקפיטריה , הוא שליך בי מבט ארוך . למה אני לא מפסיקה לחשוב עליו מהרגע שראיתי אותו."מה קרה בייב?" טיילור הוריד לי את האוזניות. "כלום,אני פשוט קצת עייפה" אמרתי וחייכתי עליו. "טוב כדאי לך מאוד לנוח כי הערב הולך להיות הערב הכי טוב בחייך" אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה."היי אנג'ל אפשר אותך רגע?" נישמע קולו המעצבן של ניק. טיילור קם מיד ונעמד מולו. "אתה לא רואה שאנחנו עסוקים ?" שאל בתוקפנות. אם יש משהו שאני לא אוהבת אצל טיילור זה הפיוז הקצר שלו, ליפעמים זה פשוט מפחיד. "דיי טיילור תרפה"הושבתי אותו וקמתי עם ניק לצד. "אל תעשה את זה יותר" סיננתי לעברו.בזוית עניי ראיתי את מבטו החודר של טיילור. "אני רוצה להתחיל היום את העבודה." אמר, "אוקיי תתחיל אותה היום מה הבעיה?" שאלתי."אנחנו אמורים לעשות את העבודה ביחד" אמר. "אני אמורה לעשות את העבודה הזאת ביגללך אתה יודע.. מה אתה מציע ?!" שאלתי בתוקפנות מעט. "תבואי עליי היום ב6 בערב " אמר ונתן לי דף עם כתובת ומיספר הטלפון שלו."מה זה ?" טיילור חטף את הדף מידי."אני צריכה להגיש איתו עבודה.." אמרתי לטיילור והתישבתי לידו ."מה בתיכנון מחר?" שאלה מגי. "ההורים שלי טסים לקליפורניה לבקר את סבתא שלי היום בצהריים , נארגן מסיבה בבית שלי היום " מייקל הציעה. "אנחנו יוצאים היום "טיילור אמר . "פאק זה יום השנה שלכם ! " מגיי התלהבה. הסמקתי בטירוף. "אז תבואו באיחור, חוגגים עד הבוקר!" מייקל אמר ונישמע הצילצול. היום עבר דיי מהר והצילצול הביתה הפתיעה את כולנו…לא שמנו לב איך הזמן עבר … ניכנסתי למכונית של טיילור הטרמפ שלי הביתה. "אני יאסוף אותך היום ב8 בערב נסיכה " הוא אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה . יצאתי מהרכב וניכנסתי הביתה.


תגובות (2)

תמשיכיייי

03/10/2012 06:13

תמשיכי זה נשמע ממש יפה:)

03/10/2012 16:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך