היא לא פוחדת? היא אוהבת! :פרק ראשון

אנונימי# 03/01/2015 766 צפיות תגובה אחת

פרק ראשון : שחר
…."היא לא מכירה אותי בכלל , איך זה יעזור לי להזמין אותה לצאת עם היא לא מכירה אותי " אמרתי לדור ,שניסה לשכנעה אותי להזמין את ירדן לצאת למסיבת סוף שנה של השכבה . "אבל המסיבה אצלך היא תצטרך להסכים גם היא רוצה וגם עם לא " אמר דור . "תצטרך להסכים ? למה ?" שאלתי .
תחשוב על זה כך אמר דור " עם אתה תזמין אותה למסיבה והיא לא תסכים היא לא תוכל לבוא אחר כך למסיבה שלך היא תרגיש לא נעים, אבל עם היא כן תסכים היא תהיה הבת זוג של מי שארגן את המסיבה וכל הבנות יקנאו בה ". "אני לא ירגיש בנוח עם היא תהיה בת זוג שלי בגלל שהיא חייבת " אמרתי לדור "עדיף כבר שאני לא ישאל אותה יחסוך בושות" .דור ויתר ואמר " אוקי מה שאתה רוצה אחי " ואז היה צלצול ללכת הביתה הרגשתי ניפלא שזו הפעם האחרונה שאני ישמע את המורה טליה ואת קולה המעצבן, לפחות לשנה הזו .

שהגעתי הביתה לא הפסקתי חשוב על ירדן ואל מה יקרה עם אני יזמין אותה כבת זוג או מה יקרה עם אני לא יזמין אותה . "שחר מאמי אני יוצאת עכשיו אני יתקשר שאני יגיעה " אמרה אמא שלי . לא עניתי לה ,גם ככה היא עצבנה אותי עם כך שהיא יוצאת לחופשה בחו"ל עם האהובה החדש שלה לכל החודש . והיא עזבה בזמן שאני ממשיך לחשוב מה לעשות עם חיי האהבה שלי .

לבסוף החלטתי שאני יתקשר אליה וישאל אותה עם היא רוצה לצאת איתי .התקשרתי והיא ענתה לי ושאלה " הלו ? מי זה ?" . "זה אני שחר מהכיתה" עניתי וירדן נשמעת שמחה שהתקשרתי, עונה: ההה היי שחר מה קורה " ,"בסדר עניתי" וירדן שואלת : למה יתקשרת ? צריך עזרה במשהו " . "לא , אני רציתי לשאול אותך עם …. את רוצה …לא חייבת ….למסיבה " עניתי בפחד וגמגום . "אתה רוצה שאני יבוא אתך למסיבה ? כזוג ? " שאלה ירדן , "כן את רוצה ?" עניתי .

"בטח " ירדן ענתה "עם חמוד כמוך מי לא ירצה כבן זוג ". היתי שמח עד הגג ועצתי לה לשאולי נצא להסתובב עכשיו בחוץ והיא הסכימה ואמרה שניפגש בקניון . אמרתי על הדרך אני יוכל לקנות דברים למסיבה לקחתי את הארנק ויצאתי לפגישה .

שחזרתי הביתה אחרי פגישה עם ירדן הרגשתי כל כך שמח. זו היתה פגישה טובה לי ולה היו נושאים משותפים ואני הצחקתי אותה והיא הצחיקה אותי פשוט נהדר . התקשרתי לדור להודיעה לו על הידיעה .והוא שמח בשבילי אבל תוך כמה דקות כבר שינה נושא למסיבה אל איזה שתייה חריפה הוא יקנה ואיזה מוזיקה תהיה . עניתי לו שיגעה מחר ונסדר מהבוקר עד הערב את המסיבה . "אתה בטוח שהיה מספיק זמן ? המסיבה מחר עם אתה לא זוכר " אמר דור . "אני זוכר" עניתי "אל תדאג תגיע מחר ב 8 בבוקר ו כבר נארגן הכל" ואז ניתקתי והלכתי ליראות טלויזיה .

בזמן שראיתי טלויזיה הטלפון הצלצל זו היתה ירדן . "מה קורה ירדני" אמרתי וירדן ענתה "שחר אנחנו צריכים לדבר " . " על מה ? " שאלתי וירדן אמרה " אני חושבת שאנחנו לא מתאים " היתי בהלם ושאלתי : "מה למה ?" . היא התחילה להגיד שהיא לא רואה עתיד לנו שהיא רואה אותנו רק כידידים . אמרתי לה "צר לי שאת חושבת ככה….. עם את רוצה את עדיין יכולה לבוא למסיבה " . ירדן אמרה " אתה בטוח שזה היה בסדר ? . "כן, בטוח" עניתי וירדן אמרה " אוקי אז ניפגש כבר במסיבה ביי ".

ניתקתי את השיחה והתחלתי לחשוב על למה זה ניגמר כל כך מהר .
היה לה כול כך כיף שהיא בילתה איתי אז למה ? מה קרה ? ואז התחלתי לחשוב על אולי במסיבה אני יזכיר לה איך היה לה כיף איתי ואז היא תתחרט ונחזור להיות ביחד . אבל איך אני יעשה את זה … איך ……


תגובות (1)

היה נחמד לקבל תגובות והערות על הסיפור כדי לשפר אותו יותר בעתיד

03/01/2015 02:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך