היא לא תמיד תהיה שם

Alice-in-wonderland 16/11/2015 640 צפיות אין תגובות

עשית המון שטויות, כל כך הרבה שהיא כבר הפסיקה לספור, הדבר היחיד שהיא זוכרת הוא שהיא תמיד סלחה לך…
לפעמים היא שיחקה אותה עצבנית אבל כולם תמיד ידעו שהיא סלחה לך.
אף פעם לא ייחסת לזה חשיבות מיוחדת, אבל יום אחד, כשהיא כבר תפסיק לסלוח לך,
כשהיא תפסיק להיות נחמדה כל כך,
כשהיא תפסיק לנסות לגרום לך להחזיר אהבה, אז אולי תבין…
אולי תבין שהיית אגואיסט, לא טרחת אפילו לומר לה מה היא בשבילך, היא תמיד הלכה אחריך בתקווה לגלות…

ועכשיו, כשכבר נשבר לה ממך, חזרת אליה על ארבע והתחננת שתחזור להיות המעריצה החמודה שלך ולא הכלבה הנקמנית שהיא עכשיו. צר לי חומד, היא איננה עוד.

עכשיו תצטרך להחזיר אותה ולהתייחס אליה כמו למלכה, כי זה מה שהיא!
היא עברה המון ואתה כנראה בכלל לא מודע לזה, אביה בגד באמה כשהייתה ילדה קטנה, היא גודלה על ידי אם מדוכאת ואגרסיבית, הם חיו בעוני עד שאמה מצאה חתן, הם התחתנו והמצב נהיה יותר טוב, יש להם בית יפה והם יכולים להרשות לעצמם כמה מותרות.
אבל היא שונאת אותו, החתן הזה, הוא לקח ממנה את אמה, שינה והחליף אותה במישהי זרה. אבל בכל פעם שהיא רואה אותו וכועסת או פורצת בבכי-היא חושבת עליך ואז החיוך חוזר לה לפנים, ואתה כמו איזה זבל, מתעלם.

כשהיא אומרת לך שהכל בסדר, היא משקרת, רק כדי לא לראות אותך מודאג,
כשהיא אומרת שאתה חתיך, היא מתכוונת לזה,
כשהיא צוחקת, זה לא תמיד בגלל הבדיחות שלך אלא בגלל שכשאתה מאושר גם היא מאושרת,
היא מנסה לשנות את עצמה ולעשות דבר בלתי אפשרי, לשכוח את העבר ולהתעלם מההווה, רק בשבילך…
תלמד להעריך את מי שמקיף אותך, יום אחד הם יכולים להיעלם, ואז מה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך