הדרך שלי להביא את הרגשות היא בדרך הכתיבה

היום בפעם האחרנוה

27/06/2015 579 צפיות אין תגובות
הדרך שלי להביא את הרגשות היא בדרך הכתיבה

באתי אליך ,להגיד..לפרוק לך הכל..
הייתה בבית ..לא ציפיתה שאני יבוא אליך כהה באמצע הקיץ …דיברנו קצת ואז שאלתה אותי למה הסיבה האמיתי שבאתי אליך?
התחלתי לדבר…אמרתי..הסמקתי קצת אתה מכיר אותי חח גימגמתיי בהתחלה… ואז התחלתי לדבר הפעם ברצינות יותר
מהרגע הראשון ידעתי שאני מרגישה אליך משהו ,לא ידעתי מזה בהתחלה , התחלנו להיות בקשר ,קשר לימודי שתמיד חשבתי שאולי כמו בסרטים היא תהפוף לאהבה ..אז זה לא קרה.. ככל שניקשרנו והכרנו יותר גיליתי שאני לא יכולה לא לדבר איתך דקה אחת או מיבלי לראות אותך הבנתי שאני אוהבת אותך ! את הרגשות שלי אליך אמרתי לכולם או בעצם לאחת שהיא הפיצה לכולם וגם לך ..ידעת את כל מה שאני מרגישה אליך והחלטת שלא תעשה עם זה משהו ותמשיך לנצל אותי בשביל שתצליח בלימודים..כולם ,כל הכיתה צדקה אתה ניצלתה את זה..גם טמיר ראה את זה ברגע הראשון שהוא ניכנס לכיתה ואמר את זה. הזהירו אותי אמרו לי שאני יפגע אבל לא הקשבתי..נפל לי הסימון במיבחן בהיסטוריה שהפכתי אותה להיסטוריה אמיתית בכיתה והורדתי לך בחישוב 12 נקודות לניכשל אני לא אשכח את מה שאמרתה לי מעצבים כי כל הדברים האמיתי שאנחנו חושבים בעיקר יוצא כשאנחנו עצבנים לא??כן..החלטתי להתרחק ממך אחרי שדיברנו על זה ..ידעתי שתחזור עלי בבגרות הקרובה וכך זה היה חזרת והצדקתה את כולם ואותי בעיקר.. בכל זאת סיימנו שנה מדהימהה שאין לי איך להחזיר כל רגע ממנה תודה על הכל !!תודה שגם אחרי מה שעברנו ..עברתי הייתה ניסתה להיות שם בישבילי … שנה הבאה והחודשיים האלה הם האחרונים שלנוו ביחד ואני יודעת שאחרי זה לא יהיה לי קשר איתך ואם אף אחד ..  אני יעזוב את אשקלון זה בטוח אני ישאיר פה את הכל מהכל אני רוצה שהשנה האחרונה שלי שלנו תיהיה יותר יפה מהכל .. בלי מריבות סתומות אם יותר שימחה ובריאות!!שנהנה כל רגע ביחד ..אני אומרת עכשיו כמה חבל שלא תיראה את אולי יום אחד תיראה ,תיראה ותבין +תתבבגר אוהבת אותך אהבה שלי ..בהצלחה לנו בשנה האחרונה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך