לורין
מקווה שאהבתם!
עשר תגובות לפחות, ואני ממשיכה לחלק ב'!!!
<<כי בפעמים הקודמים לא היו הרבה תגובות...:(>>
לורין ♥

היומן הכתום של טל- פרק 14 (חלק א')

לורין 11/10/2011 869 צפיות 12 תגובות
מקווה שאהבתם!
עשר תגובות לפחות, ואני ממשיכה לחלק ב'!!!
<<כי בפעמים הקודמים לא היו הרבה תגובות...:(>>
לורין ♥

"טל! קומי ישנוני! טלפון!" קראה מעליי רוני.
"ממ?… מה?" מלמלתי, מנסה להתעורר בכוח.
"יש לך טלפון! זאת שירי" אמרה ודחפה את הטלפון לפרצוף שלי.
"תודה.." מלמלתי, "הלו?" -"את עוד ישנה בשעה כזאת?" שאלה שירי.
"כן!" אמרתי והתמתחתי.
"טוב…. רציתי לשאול אם את באה איתנו היום לים" אמרה שירי, "את באה?" -"איתנו זה את ואביה נכון? שאלתי- "לא, אנחנו, זה אני אביה גלי ולידור! זוכרת? אמרנו שנצא שוב". "אה… אוי…. לא, לא נראה לי שאני באה…." -"למה?" התנפלה שירי, "אם את רוצה, תביאי גם את החתיכי שלך! אני ואביה כבר מתות לראות אותו!" שידלה אותי שירי.
"לא… לא נראה לי שירוש…" אמרתי ונאנחתי, -"אבל למה?" שאלה שירי -"כי…. אתמול לידור התחיל איתי, אני לא יכולה ללכת היום…" אמרתי.
"מה? זה נהדר טלטל סוף סוף! איך זה ק…. אה… אוי! רק אל תגידי ששיתפת פעולה כי…." -"נראה לך שירי?!" אמרתי, "אני לא רוצה לבוא….. אבל… תלכו אתן, תעשו חיים!" -"לא, לא טל….. אני לא הולכת אם את לא באה, ואני בטוחה גם שאביה…. אז נבטל" -"לא! מה פתאום לבטל?! תלכו, תהנו! נצא מחר, אני, את, אבי ועומר, מה את אומרת?" שאלתי. "יש מצב….. אויי שניה, ממתינה מאביה. אמ… אני כבר מתקשרת" אמרה "ביי טלטל!" אמרה וניתקה מבלי שאמרתי דבר. "ביי" אמרתי לטלפון והנחתי אותו בצד.
"טלטל! את באה לכוס שוקו?" שאלה אותי רוני מלמטה. "לא כל כך בא לי עכשיו…" החזרתי לה.
"על חשבוני!" קראה לי שוב. "אוקיי! כרגיל, שניים סוכר!" קראתי לה. שמעתי אותה מצחקקת ומצקצקת בלשונה.
הטלפון צלצל. "רק רגע רוני! טלפון!" קראתי לה ועניתי.
"הלו?" -"קבלי ביטול, גלי לא מרגישה טוב…. היא סמסה ללידור שסימס לאביה שהתקשרה אליי להודיע לך" היא אמרה, אכזבה נשמעה בקולה.
"לא נורא שירוש, רוצה שנצא היום? אני את אביה ועומר? או אפילו רק שלושתינו?" שאלתי, מנסה לרומם את מצב רוחה.
"לא… לא כל כך מתחשק לי…. הכרחתי את אמא שלי שתסכים לי ללכת שוב לים…. היא אמרה שאם זה מתבטל, אז שאני אתן לה יום חופשי אחד בשקט…. את מכירה את אמא שלי…" אמרה ונאנחה.
"לא נורא" אמרתי, "נצא מחר? מה את אומרת?" -"כן, מחר זה נשמע מצויין!" אמרה, וקולה חזר להיות קולה השמח מטיבעו, "או, אמא שלי קוראת לי, נדבר?" אמרה-שאלה, "כן, ביי" אמרתי וניתקתי.
"נו טלטל!" צעקה רוני. -"אני באה! אני באה!" קראתי חזרה.


תגובות (12)

מדים מדים מדיייייים חיימ'!!!!

12/10/2011 05:56

אהבתיייייייי!!!!
אחותי, את מפתיעה אותי כל פעם מחדש……..

12/10/2011 05:57

אהבתיייייייי!!!!
אחותי, את מפתיעה אותי כל פעם מחדש……..

12/10/2011 05:57

חוץ מאליאב…. שמתחיל להכניס למוח שלו כמה דברים חדשים….
אבל את בסססדר גמורר!!! ;)

12/10/2011 05:58

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים
מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים. כפי שאת רואה, מדובר
בהתמכרות קשה. אני משרבטת כל הזמן את טל (שדווקא מאוד אהבתי אותה),
ואת עומר ואת לידור המעצבן ואת שירי ואביה והכול.. זה כזה סיפור יפה.


זואי

12/10/2011 13:30

יפיפה תמשיכי פליזוש אם תמשיכי יהיה נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/10/2011 13:40

יפיפה תמשיכי פליזוש אם תמשיכי יהיה נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/10/2011 13:40

סיפורים+את= 1000000₪
סיפורים+את=1000000€
סיפורים+את=‎1000000$
הבנת?

12/10/2011 13:49

מעלף

12/10/2011 13:49

מדהימה

12/10/2011 13:50

תודה תודה תודה תודה!!!!!!
עוד חממממששש תגובות ממשתמשים שונים ואני ממשיכה!!!!
נשבעת!

13/10/2011 09:02

אהבתי מאד מאד תמשיכי מהר ♥ בקי

15/11/2011 08:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך