SHIR
מקווה שתאהבו !!!! ואם אפשר תגיבו לי אני רוצה לדעת מה לשנות ומה להוסיף זה מאוד חשוב

הילדה הקטנה הקדמה:)

SHIR 13/04/2015 614 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו !!!! ואם אפשר תגיבו לי אני רוצה לדעת מה לשנות ומה להוסיף זה מאוד חשוב

רצתי ורצתי לא העזתי להסתכל אחורה נורא פחדתי הוא מאחוריי הוא מאחוריי.
בחיים לא חשבתי שדווקא הוא מי שתמיד דאג לי היה אכפת לו ממני רוצה לעשו לי דברים רעים ולפגוע בי.
הוא התחיל לירות התחלתי לפחד יותר, נכנסתי לתןך בניין חשוך באמצע סמטה והתכופפתי ניסיתי לשמור על שקט כמה שיותר.
ראיתי אותו עובר לידי והוא לא רואה אותי, הוא וויתר וחזר חזרה.
התחלתי להסדיר את הנשימה שלי והתחלתי להכנס לבניין לראות מה יש פה אני חושבת שאני ישאר פה כמה לילות עד שאני ימצא מקום מסתור אחר.
אז היי לא הצגתי את עצמי קוראי לי ילנה פעם עבדתי בתור זונה אני מאוד מתביישת מזה כי זה הביא לי דברים רעים אז לא נדבר על העבודה שלי.
ההורים שלי מתו שהייתי בת 4 ואני בת יחידה אין לי אחים ככה מצאתי את עצמי ברחוב בגיל 4 התחלתי לגנוב עד שאיזה איש זקן מצא אותי ונתן לי מים ומזון וכסף ובאותו גיל 14 הוא נפטר והתחלתי לעבוד בזנות.
לזה שרדף אחריי קוראים יוסי הוא מצא אותי באיזה מועדון אחד שהייתי ולקח אותי תחת חסותו הוא דאג לי הביא לי מזון, מים וכסף עד שיום אחד הוא הביא לי מין דבר לבן כזה מברר שזה היה סמים ובתור ילדה בת 14 לא ידעתי מזה הייתי תמימה והיום הבנתי מה הוא רוצה להפוך אותי לשפחה שלו ובגלל זה ברחתי לו והגעתי לבניין המוזר הזה!


תגובות (2)

תשימי לב לאותיות מיותרות שמופיעות סתם, לחיבור משפטים שלפעמים לא מתאים. חשפת בפנינו את כל המידע שניתן וזה קצת מבאס.
הרעיון נשמע טוב, הייתי רוצה לדעת כבר את ההמשך!
בהצלחה.

13/04/2015 22:39

    התכוונתי שזה הייה הקדמה ורקע לסיפור

    13/04/2015 22:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך