סליחה שלא כתבתי מלא זמן היה לי תקופה לחוצה

הילד החדש – פרק 3 :

11/03/2015 481 צפיות אין תגובות
סליחה שלא כתבתי מלא זמן היה לי תקופה לחוצה

קמתי לבוקר רגיל , התלבשתי ויצאתי לבית ספר . ג׳וי חיכתה לי בתחנה ושמתי לב שרוי לא בא היום .
״מיכל את יודעת למה רוי לא בא !?״ .
״ אוקיי , את זוכרת שאתמול ראית אותי ואת רוי בפארק , אז אחרי שהיינו שם רוי ליווה אותי הביתה והתחבקנו ואז הוא בא לנשק אותי אבל הוזזתי את ראשי לאחור ולא נתתי לו לנשק אותי . ואחרי זה עליתי הביתה בתחושה רעה כזאת שלא הייתי צריכה לעשות אותו ואולי לזרום איתו אבל מצד שני אין לי רגשות אליו בכלל ..״
״תקשיבי מיכל , אני חושבת שעשית את הדבר הנכון את לא צריכה לנשק אותו אם אין לך רגשות אליו שלא יחשוב שאת אוהבת אותו , וחוץ מזה שחכת את דניאל ???״
״ ברור שלא ג׳וי היום יש לי עוד זמן להיות איתו כי רוי לא בא ״.
הגענו לבית ספר וראיתי את דניאל , הוא כל כך חתיך . הוא רץ אליי אם השיער הבלונדיני שלו נופל על העניים וחיבק אותי חיבוק חזק ואמר שיש לי ריח טוב .
אני כמעט בטוחה שהסמקתי ( פאדיחות ) , השיעור התחיל והיה דווקא שיעור מעניין , יצאנו להפסקה וראיתי את ג׳וי אם רועי , הם כאלה חמודים . אז הלכתי לדניאל והתיישבתי עליו בצחוק.
״את ממש כבדה מיכל ״.
״ אוי , נו אתה מגזים ״.
״ סתם , למה נראלך את יותר קלה מאח שלי בן ה-8 ״.
גיחכתי וירדתי ממנו וישבתי לידו , דיברנו כל ההפסקה ובסוף ההפסקה הוא נתן לי נשיקה בלחי , אמגגגגגגג .
שוחררנו יותר מוקדם וביטלו לנו שעתיים מתמטיקה , יש !!
הלכתי אם דניאל לבית שלו כדי לעשות שיעורים , נכנסנו לבית שלו וואו הוא גר בפנטהאוז מדהים . הזמנו פיצה ובנתיים עשינו שיעורים , סיימנו אם השיעורים והפיצה בדיוק באה . אכלנו והיה טעים מאוד , אחרי זה נכנסנו לחדר שלו ונשכבתי על המיטה שלו ודניאל היה במחשב ושיחק במשו , הדלקתי את האייפון וראיתי שג׳וי העלתה תמונה לאינסטגרם שלה מתנשקת אם רועי , אמג .
דניאל כיבה את המחשב ונשכב לידי ושם את היד שלו עליי וחיבק אותי . היה לי פרפרים בבטן . השעה כבר 16:00 אני צריכה ללכת , עזבתי את הבית וירדתי במדרגות ונזכרתי שרוי ודניאל גרים באותו בניין ודפקתי על הדלת של רוי ואמא של רוי פתחה לי .
״ שלום , אורית רוי בבית ? ״ .
״ הו שלום מיכל , כמה זמן לא ראינו אותך פה . רוי בחדר , הוא לא ייצא מהבוקר אני ממש מודאגת ״.
הלכתי לחדר שלו ונכנסתי ראיתי אותו שוכב על המיטה והוא היה נראה כל כך מסכן …
״רוי , למה לא באת היום ?״.
״לא הרגשתי טוב , איך היה אצל דניאל ?״ .
״ היה אחלה , אבל זה לא מה שחשוב עכשו באתי אלייך ואני לא מתכוונת לדבר איתך על דניאל, חוץ מזה היה היום שיעורים הבאתי לך אותם ״.
״ סליחה , ותודה על השיעורים ״.
חזרתי הבייתה ב18:00 הביתה נכנסתי להתקלח ובשעה 21:00 הלכתי לישון .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך