לא הייתי פה מלא מלא זמן והתחשק לי להמשיך .

הילד החדש – פרק 4 :

09/07/2015 496 צפיות אין תגובות
לא הייתי פה מלא מלא זמן והתחשק לי להמשיך .

קמתי בבוקר ונזכרתי שהיום יום שבת , יש !! הייתי במיטה עוד חצי שעה עד שהחלטתי ללכת להכין לעצמי ארוחת בוקר מזינה ובריאה ( סתם , על מי אני עובדת ) הכנתי לעצמי כמה פנקייקים , ביום שבת מותר לי להתפנק . הלכתי לחדר , נשכבתי על המיטה והדלקתי מוזיקה .
״מיכלי ?״.
״כן, אמא ״.
״אני הולכת לליאור לשתות קפה אחזור בערך בשעה שבע״.
״טוב , תהני ״, יש אמא הולכת מאחד עשרה עד שבע בערב שזה אומר שיש לי בית ריק כמה שעות . השעה כבר שתיים עשרה וממש משעמם לי , אולי אני אזמין אחד מחבריי שיבוא אליי ?
טוב אז עכשו צריך לחשוב על מישהו , אני מתלבטת בין רוי לדניאל , רוי או דניאל , רוי או דניאל?
פתאם נשמע צילצול מהטלפון שלי , זאת ג׳וי .
״הלו , ג׳וי מה קורה ?״ .
״הכל חרא אני חייבת שניפגש ״.
״יש לך מזל היום , יש לי בית ריק ״.
״טוב, אז עוד כמה דקות אני אצלך ״.
וואי היא הייתה נשמעת ממש עצובה מעניין מה קרה . אחרי עשר דקות ג'וי באה והיא בכתה .
״אמג , יפה שלי מה קרה ?״.
״אני ורועי נפרדנו !!!״.
״אני לא מאמינה מי נפרד ממי ?״.
״אני ממנו , תפסתי אותו אתמול בגינה למטה מתנשק עם דנה מהכיתה שלו ״.
״אני לא מאמינה על האפס הזה , טוב שזרקת אותו הוא לא שווה אותך בכלל ״.
התיישבנו על הספה והיא פרצה בבכי (מסכנה שלי אני כל כך מרחמת עליה) לא ממש רציתי לספר על מה שקרה עם דניאל כדי לא לבאס אותה , נשאיר את זה לפעם הבאה . היא הלכה בערך בשעה ארבע בגלל שהייתה צריכה לשמור על אחותה הקטנה .
טוב נראלי אני עכשו אקרא לרוי אני צריכה אותו לידי עכשו וגם לא נעים לי ממנו , אני לא יכולה עם זה שהוא אוהב אותי . אנחנו הידידים הכי טובים כבר שש שנים , לא מאמינה שזה קורה לי בעיקר שאני אוהבת את דניאל החבר הכי טוב שלו , אוף .
״הלו ? רוי ?״.
״כן מיכל , חיכיתי לשיחה ממך ״.
״תקשיב רוצה לבוא אליי עד שבע אין לי אף אחד בבית״.
״בכיף עוד כמה דקות אצלך ״.
בניגוד לג׳וי רוי גר ביניין לידי אז לקח לו חמש דקות להגיע . רצתי ופתחתי לו את הדלת הוא נכנס ונתתי לו חיבוק חזק חזק , כאילו לא ראיתי אותו שבוע למרות שנפגשנו לפני יומיים . עמדנו מחובקים בערך חמש דקות ולא רציתי לשחרר , הייתי ממש צריכה את החיבוק הזה . הלכנו לחדר והתיישבנו על המיטה וככה דיברנו עד שאמא שלי חזרה .
״טוב אז אני צריך ללכת ״.
״טוב אני אלווה אותך למטה ״.
ירדנו למטה והתחבקנו עוד איזה שתי דקות ואז הוא הלך . עליתי הביתה התקלחתי , ארגנתי תיק וישר הלכתי לישון הייתי כל כך עייפה .!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך