הילד החדש – פרק 5 :

19/07/2015 445 צפיות אין תגובות

בוקר טוב , היום יום ראשון . מתחילים בשעה עשר , קמתי בשמונה וחצי והתארגנתי תוך חצי שעה (הספק יפה , אני חייבת לציין) וירדתי לתחנה .
כמובן שרוי וג'וי חיכו לי וכרגיל צעקו עליי שאני מאחרת והם תמיד באים לפני .
"תודה שנזכרת לבוא פרינססה מיכל " .
"טוב רוי יאללה סתום סתום " .
"שתקי ובואי לפה להביא לי חיבוק" .
"הלו גם אני פה" אמרה ג'וי וצחקה . חיכינו לאוטובוס כמה דקות והוא בא , התיישבנו בספסל האחורי ונסענו . עצרנו בתחנה שאחרינו ודניאל עלה .
"יואווו מיכל אני אני לא יכולה איזה חתיך הוא" .
"נכון , רק תזכרי שהוא שלי" . מאחורה היו ארבעה מקומות אז יצא בדיוק לכולנו . דניאל בא והתיישב לידי , הוא באמת חתיך אני כל כך אוהבת אותו . מעניין אם יש לו גם רגשות כלפיי . הגענו סוף סוף לבית ספר , עלינו לכיתה והודיעו לנו שבוטלו לנו שעתיים מתמטיקה (יש) אז יצאתי החוצה עם ג'וי . התיישבנו בספסלים בחוץ ואז דניאל בא .
"מיכל , אני יכול שניה לדבר איתך בצד לבד " .
"ברור , טוב ג'וי אני משאירה אותך לכמה דקות לבד אני אחזור בקרוב" ג'וי חייכה וקרצה לי .
הלכנו מאחורי החדר אוכל והתיישבנו שם על ספסל . אני כל כך מתרגשת אני מקווה שיש לו משהו טוב להגיד לי , טוב הנה זה בא .
"תקשיבי מיכל , מהרגע הראשון שנפגשנו ונתת לי חיבוק התחלתי להרגיש אלייך משהו והרבה זמן אני מתלבט אם להגיד לך כי אני יודע שרוי אוהב אותך ושהוא לא יחשוב שאני עושה לו את זה בכוונה .
"אני לא כל כך מעכלת את מה שאמרת עכשו , אני גם אוהבת אותך כבר המון זמן והתביישתי לבוא להגיד לך וגם לא רציתי לפגוע ברוי , אבל עכשו אני כל כך שמחה שאתה מרגיש אותו דבר" .
כמה דקות שרר שקט נוראי באוויר , לא ידעתי מה לעשות לחבק אותו ? לנשק אותו ? או פשוט לחזור לספסלים . אחרי עוד כמה דקות של שתיקה מביכה קמנו והחלטתנו לחזור לספסלים , קמתי וגם דניאל ופתאם הוא משך אותי וחיבק אותי חזק , וואו אני מרגישה בעננים עכשו , אני לא רוצה שהרגע הזה יגמר , אחרי שסיימנו להתחבק התקרבנו זה אל זו והתנשקנו , הייתי כל כך מאושרת באותו הרגע . זאת הנשיקה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן , סיימנו להתנשק וחזרנו לספסלים .
"דניאל אני לא יודעת איך לספר את מה שקרה לרוי" .
"אולי כדאי שבנתיים לא נספר לאף אחד ונשמור את זה בנינו , את יכולה לספר רק לג'וי " . הנהנתי בראשי וחיבקתי אותו .
עלינו להסעה בדרך חזרה הבייתה והתשייבתי ליד ג'וי .
"טוב מיכל את רוצה לספר על מה את ודניאל דיברתם כל כך הרבה זמן ?" .
"בקיצור בהתחלה התיישבנו והוא אמר לי שהוא אוהב אותי כמובן שאמרתי לו שאני גם אחרי זה שנינו היינו בשקט ואז באנו ללכת לספסלים והא משך אותי והתנשקנו ".
"יואו מיכל אני כל כך שמחה לשמוע על זה ורגע מה עם רוי ?" .
"החלטנו שנכון בנתיים לא לספר את זה לאף אחד אז את צריכה לשתוק" .
הגעתי הבייתה וחשבתי על מה שקרה זה היה היום הכי טוב בחיים שלי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך