הילד הרע , מה ? – פרק 11 : ג' .. ג'ייק ?

22/11/2012 778 צפיות 6 תגובות

פרק 11 : ג' .. ג'ייק ?

אני רצחתי את ג'ייק . כמה נורא שזה נשמע , זאת דווקא הרגשה טובה . בכל זאת שנאתי אותו , כל הפעמים שהוא דחק בי עד קצה יכולתי .. אני השתגעתי ממנו .
עכשיו אני צריכה לברוח , לא ? להיעלם . כי אם ימצאו אותי ..

~ סוף פלאשבק ~

" ג' .. ג'ייק ?" שאלתי בחרדה את ג'ייק , שלכאורה נעמד מולי .
רעם נשמע , זיז ברק הבזיק , והגשם התחיל לקרטע ולשטוף את כל הרחובות .
שייני נקשו . הפחד והחשש לא עזבו אותי , הם טיפסו במורד גופי וכאילו חוררו אותי מבפנים .
ג'ייק לא ענה , הוא רק נעץ בי מבטים שהפחידו אותי מאוד .
" אתה חי ?" שאלת אותו . הוא הינהן באטיות . ברק הבזיק וג'ייק שלח את ידו קדימה ואחז בגרוני . הוא לחץ , נשנקתי . נחנקתי . הוא הביט בי באכזריות והמשיך לחנוק אותי , גוזל את חיי לאט .

~ פלאשבק ~
" אני חייבת לנסות ? זה מפחיד . " שאלתי את ג'ייק , המדריך החדש שלי לסוסים .
" קדימה . ילדונת . " הציק לי , הוא עצבן אותי מאוד ורציתי את הברבי שלי בחזרה .
" אני לא רוצה . " יללתי , רצתי מסביבו במהירות והתחלתי לצרוח .
" מספיק , ילדה !" צעק וטפס אותי מחולצתי . הוא הצמיד את ראשי לראשו ושפתיו נעו ללא קול . " את מקוללת ילדה . טיפוס רע ואכזר . חייך .. אוי . " אמר והוריד אותי לרצפה .

~ סיום פלאשבק ~
" ג'יי .. " ניסיתי , " בבק .. " התאמתי , " שה ?" השלמתי את המשפט . הוא חשף את שיניו בחייתיות . החזה שלי שרף , וגרוני צרב . התחלתי להשלים עם העובדה שאנ יהולכת למות . היום .
" את רעה כל כך . את רצחת אותי ! בלי כל רחמים ! " צעק ג'ייק . " אבל הבעיה היא שאני אוהב אותך ." ג'ייק הניח אותי , הוא נכנס לתוך ביתי וטרק את הדלת . " יש לי דרך אחת להחזיר לך . " אמר בשקט . הוא הוריד את חולצתו במהירות ורץ לכיווני . הוא התחיל לגעת בי , בגסות .
ניסיתי להיאבק בו , ניסיתי לתלוש את ידיו ממני .
אבל זה לא עזר . צרחתי .
הוא הוריד ממני את חולצתי וחילץ מגופי את החזייה .
" מגיע לך ." אמר ג'ייק שהבחין בדמעותי .
" איך אתה … חי ? "


תגובות (6)

מה????!
אוףףף לא הבנתייי!

22/11/2012 08:21

לא הבנתי מה קרה O.O

22/11/2012 08:23

דאמט זה סיפור אדיר
עכשיו תביאי את אוסטין! ולפני זה תכניסי לג'ייק ברכייה (אוי מה יש לי עם הרצון שבנים יתקפלו בכאב -_- טוב, זה מצחיק בסיפורים XD)

22/11/2012 08:32

אוי זה פשוט מדהים נראלי שזה מדורג איפושהו בין שלושת הסיפורים הכי טובים אבל אין לי מושג איזה מקום הוא בינהם! תמשיכי!

22/11/2012 12:11

אממ .. לכל אלו שלא הבינו :
ג'ייק חיי אכשיהו , הוא חנק אותה ואז אנס אותה .
אוקע ?

22/11/2012 12:22

מהה ?!??!
לא הבנתיי כלוום , אמרתי שהוא חיי ..
תסדריי יותר טווב את הדברים :

22/11/2012 12:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך