הילד הרע , מה ? – פרק 12 : הסוף .

23/11/2012 837 צפיות 5 תגובות

כן .. קראתם נכון .. הסוף הגיע .
אני מצפה לסגור לכם כמה פינות ..

פרק 12 : הסוף .

הכל היה חלום . זה רק יסורי המצפון שלי .
קמתי מזיעה מהפוף בעוד פניו של ג'ייק רודפים אותי .
" אני צריכה לבקשה סליחה . " אמרתי מיד . נשמתי לאט ובכבדות , מתאוששת בעדינות מהסיוט שרדף אותי . אני רצחתי מישהו שאהב אותי , זה בלתי נסלח .
מדקרות היאוש העוררו בייני לבין עצמי ומחיתי בידי את טיפות הזעה שנטפו על מצחי .
התהלכתי בשקט בארווה ופתחתי את הדלתות , אור היום סינוור את פני .
סוככתי עם ידי מעל פני והבטתי . הסתכלתי על ביתי , והבטתי בשטח המקיף אותו . המשכתי ללכת בשקט , מדלגת באיטיות מעל עשבים שוטים . הליכתי האיטית עברה לריצה קלה .
נכנסתי מבעד לדלת ביתי , ורצתי במעלה המדרגות . נכנסתי לחדרי בסערה ופתחתי את דלתות הארון שלי , מוציאה משם מעיל עור כחלחל וג'ינס שחור . לבשתי כפכפות עור שחורות וצבעתי בעדינות את קצוותיו בתכלת .

" בית קברות .. בית קברות 53 .. " מילמלתי בעודי מעלעלת בדפי הספר .
" הנה !" צעקתי בשמחה . שם קברתי את גופתו של ג'ייק . בלי רחמים בכלל .
נעלתי מגפיים שחורות קצרצרות ומשכתי את ידיות הבית , רצה בשדות לכיוון האורווה .
פתחתי את הדלתות בסערה והרמתי את האוכף שלו , מיהרתי להרכיב אותו על גבו של אמיגו .
תלשתי במהירות את המפה מהספר וטיפסתי על אוכפו . לחצתי את רגלי לבטנו וציקצקתי בלשוני . אמיגו מיהר לפרוץ בדהרה פראית בעוד אני מדרנת אותו להמשיך .

עצרתי מול קברו של ג'ייקוב . מרחרחת את האדמה . התחלתי לחפור באדמה הרכה וניסיתי להתמודד עם הצחנה שקברו של ג'ייק גרם , אפי רעד .
" אתה כאן ?" שאלתי את האדמה .

ראיתי את ארון הקבורה של ג'ייק מופיע בקצה הבור שחפרתי . מחיתי את טיפות הזעה מפני ופתחתי את הארון שלו . מולי נשכבה גופתו של ג'ייק , עצמות בלבד . ליטפתי את לחייו המתות , בעדינות . הפחד הסתלק ממני , ואני המשכתי ללטף אותו . " ג'ייק , אני כל כך מצטערת . אני לא התכוונתי , ואני יודעת שזה דבר נורא . אנ ימבקשת שתסלח לי . " אמרתי לו , לוחשת בעדינות . דמעות התחילו לפרוץ מעיני ותחושת החרטה דחקה בדמעותי , לא התכוונתי לפגוע בו , באמת .
הרוח נשבה בפורענות והייתה לי הרגשה שהיא ממלמלת אלי : " בואי אלי. " נבהלתי כ"כ וברחתי משם , בוכה בפראיות .

הבטתי בעצמי במראה , מסתכלת במראה . אני נראית נורא .
אנורקסית , בולימית , פאקאצה , ערסית .. מה לא ?
הצער על עצמי שטף אותי . מדקרות הכאב טיפסו בפני .
אין טעם לחיי . בכלל .
ובאותו הרגע תקעתי את הסכין בבטני .
" סליחה . " עייני נפערו , לא רק מכאב .
" למה ?" הוא שאל בבהילות . הוא רץ אלי , והחזיק אותי חזק .
" אני אוהבת אותך . " אמרתי לו , כי הבנתי את זה רק עכשיו .
הוא נשק לי , נשיקה עדינה , בלי סוף . מכרסם עדינות את שפתי .
" את עשית טעות שהשתנת . " אמר לי ושלץ את הסכין הקטלני מבטני , " ואני יודע שאת יודעת . "
דמעות אחדות נזלו על חיי , והפחד למות טיפס במעלה גרוני .
" אני אהב אותך גם . " השיב לאמירתי . הוא נישק אותי שנית . " בואי נתחתן , טוב ?" שאל .
הינהנתי . ועפעפי רפרפו .
" לא !" צעק ביאוש , " על תלכי !! אנחנו צריכים להתחתן , עכ — " מילותיו התעממו , והמוות אפף אותי . מחדש .


תגובות (5)

אווווו
איזה סיפור מושלם הרגע קראתי את כל הפרקים
את כותבת מדהים!!!!!! ♥

23/11/2012 13:05

אממ אני לא בטוחה לאיזה כיוון לקחת את הסיפור ? אווקיי …

23/11/2012 14:33

יויו.. אני .. בשיא הכנות והאמת.. בכיתי ורעדתי, די אני לא מאמינה היא מתה.. היה ברור שיקרה לה משהו אבל די – איזה עצוב זה!
באלי להרוג את עצמי שפיספסתי את כל הפרקים הללו.. קראתי את חלקם אתמול והיום את השניים האחרונים.. פשוט הלימודים והחזרות..
אבל עזבי את זה, הסיפור שלך מ-ו-ש-ל-ם ו-נ-ד-י-ר
הוא מבין היפים שקראתי עד עכשיו, את לא מבינה כמה מוכשרת את.. זה בהחלט היה סיפור מיוחד ולא רגיל, בחיים לא קראתי סיפור כזה.. הוא היה מצחיק, מותח, מפתיע, מסקרן.. מה לא?! ובתקופה של הפרישה שלך פשוט קראתי אותו שוב כי הוא באמת שהיה מדהים ואני מתה על הסיפור הזה..
הוא היה קצר מידי אבל.. :( חבל שהוא נגמר, באמת אהבתי אותו אבל עכשיו אני מחכה לסיפור הבא שלך יותר שיהיה מושלם לא פחות, כי את בעצמך בעלת סגנון כתיבה ייחודי ולא רגיל :)

24/11/2012 10:27

ריגשתם אותי בננות מושלמות ..
אני מצטערת עם הפרקים האחרונים היו מעורפלים קצת ואולי לא מובנים , כי החוויות שקימברלי חוותה היו לקוחים מחיי שלי .
כתבתי אותם בסערת רגשות מופרזת ..
והתוצאה לא הייתה כ"כ נהדר , אבל שמחתי לכבל את התגובות המשמחות האלו למרות הכל . תודה !!

25/11/2012 10:21

רגעעע…. לא הבנתי עם מי היא דיברה לפני שהיא מתה?!

06/12/2012 17:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך