אה? אני משועממת.
שונאת מתמטיקה.

הילד הרע, מה? – פרק 4

20/10/2012 1179 צפיות 12 תגובות
אה? אני משועממת.
שונאת מתמטיקה.

קריאות 'או..' ו 'אה!'.. נשמעו במסדרון בעוד אני צועדת בזהירות, מנסה לא להימרח על הריצפה.
" קימרלי- אן מצ'סטר, זאת את?" נשמעה צווחה, "אומיגד, את כל כך יפה!" אשלי נעמדה מולי ודמעות אושר צנחו על לחייה.
"פני מקום, אשלי. האומן צריך לראות את היצירה." נשמע קולו של אוסטין והוא דחף בגסות את אשלי הדומעת, "או לה לה. אני גאה בעצמי, ואפילו עשית גוונים שחורים בשיער בלי שאני הייתי צריך לדחוף את השיער שלך לכיור." אוסטין משך את ידי לעבר חבורת הפוטבול.
"תכירו את קים." אוסטין אמר והחווה בידו עלי. זאת אומרת, על כולי.
"קימי'לה, תכירי, נבחרת הפוטבול. התחלה אידיאלית." לחש לאוזני ודחף אותי קדימה. כמעט מעדדתי לתוך הלוקר של אחד מהם.
"צעצוע חדש.." מלמל אחד מהם, מכוער ביותר, אני חושבת שזה טיילור.
טיילור הוא לוזר. פשוט אפס. הוא יודע שאין לו מעמד, וכל מישהי שתעמד בדרכו זה יגמר לא יפה. במיוחד עם זורקים אותו.
"אני צעצוע חדש?" התחלתי לצרוח, "אתה אומר שאני צעצוע ?! לך להתפגר, אדיוט." אמרתי והתהלכתי משם. 'אין לי כוח לבית ספר.'
עשיתי אחד ועוד אחד וכבר מצעתי את עצמי צועדת למכונית. מצפה לי יום שלם עם אמיגו ואמא טבע.

פשטתי את השמלה ודחפתי את עצמי לתוך מכנסי רכיבה ומגפיים. נשארתי בגוזיית הספורט שלבשתי ומעל דחפתי את מעיל העור.
" אף אחד לא הולך לראות אותי, ודי חם." מילמלתי לעצמי וירדתי במדרגות המסולסלות.

"אמיגו!" אמרתי בחביבות לאמיגו, הסוס שלי.
עייניו החומות בהו בי ואפו הוורוד רטט. ליטפתי את הפרווה השחורה שלו והבטתי בו בסיפוק.
" אנחנו הולכים להתאמן קצת." בחרתי שוט אחד מערמה של כמה וטיפסתי על גבו.
[ לכל אלה שחושבים, 'מה? זה לא התעללות?' לא, זה לא. שוט זה רק עוד אמצעי דירבון, זה עוזר לסוס להפסיק לעשות שטויות ולהתקדם קדימה. זה לא כל כך כואב. ]
לחצתי את עקביי בעדינות לבטנו התחתונה של אמיגו והוא התחיל לצעוד בשקט למסלול הקפיצות.
– אמיגו ואני מתחרים ביחד כבר הרבה מאוד שנים. אנחנו מייצגים את העיירה הקטנה שלנו.
אמיגו הוא סוס מאוד נמרץ, ובגלל זה הוא אוהב להתאמן איתי, כי אני, מאוד נמרצת.
הבטתי באמיגו ולחצתי את עקביי אליו. הוא פרץ בריצה קלה והתחלנו לעשות מסלול חימום.
"היי!" צרח קול.
אמיגו נבהל ופרץ בדהירה מטורפת, מין רודיאו קטן.
לא הצלחתי להישאר עליו זמן רב, ונפלתי מגבו.
נשמטתי. נפלתי למטה והמכה בגבי גרמה לנשימתי המבוהלת להיעתק.
עצמתי את עיני בפחד.


תגובות (12)

מסכנה =,=
תשמכיייייי *~*

20/10/2012 10:21

תמשיכי מהרררר

20/10/2012 10:23

תמשיכייי

20/10/2012 10:23

מהמםםםם!

20/10/2012 10:33

מסכנה..תמשיכי!!

20/10/2012 10:39

תמשיכי!!

20/10/2012 11:37

תמשיכי זה מושלם! מי צעק היי?

20/10/2012 12:41

אוו :( תמשיכי!!

20/10/2012 12:50

תמשיכי

20/10/2012 13:27

למה לעזאזל זה קצר?!
אוף! דווקא הסיפורים הכי טובים הם בעלי הפרקים הקצרים. אנשים כישרוניים, אין לכם לב?! ><"

20/10/2012 14:42

תודה , כפיצוי , אני מתחילה לעבוד על פרק ארוך …

21/10/2012 05:04

תמשיכייי והו

21/10/2012 06:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך