הילד הרע , מה ? – פרק 6

25/10/2012 859 צפיות 12 תגובות

" והו , אווט אוף כונרטול ,הו הו…" נשמעה המוזיקה הרועשת . נכנסנו למועדון ואוסטין הביט בי בהשתאות, " היי." אמר והחזיק בידי , "רוקדת?" שאל.
"כן .. אבל אני לא כ"כ טובה ."
" אני אגרום לך להראות טובה." צחק וגרר אותי לרחבת הריקודים .

כיום הריקודים , לא ממש כמו פעם , יפים מנומסים .. כבר לא. היום , בגילי , הריקודים יותר סוטים.

אוסטין ואני התנועננו לקצב המוזיקה , הוא אחז במותני וידיי אחזו בחזו . הזזתי את הישבן שלי מצד לצד , כמו שבחורה אחרת עשתה .
למדתי מהר , וזה היה משחרר.
" ממש לא יודעת לרקוד !" צחק אוסטין וסובב אותי קדימה, מטה אותי קרוב לפניו , "את רוקדת מקסים ." לחש לתוך אוזני .
"זה נחמד."
"אני יודע. בואי נשתה קצת."
"אסור לשתות !" הזדקפתי באחת, "זה מעל הגיל שלנו !" צרחתי וניסיתי להתגבר על המוסיקה הרועשת .
"נו .. תשתחררי . ילדה רעה." ניסה לשכנע אותי.
" לא." אמרתי מיד . זה הקו האדום שלי . בלי סמים ושתייה .
"חשבתי שאת אחרת . ביי. " אמר והסתלק משם.
'לא צריך אותו.' חשבתי לעצמי ויצאתי לאט מהמועדון . נכנסתי למכונית שלי והתנעתי.

הורדתי את השמלה ונכנסתי למקלחת . מורידה את שאריות המועדון ממני .
'אוסטין ביקש ממני לשתות . זה מעל גיל שמונה עשרה. זה אסור. למה הוא רוצה לשתות ? זה כיף ? אולי הפסדתי ?'
חשבתי ומיד התחרטתי , 'אסור לשתות וטוב שככה.'
יצאי מהאמבטיה ויצרתי מהמגבת שמלה קצרצרה. נשמע קול התראה מהטלפון שלי .
החלקתי את אצבעותי על המסך וקראתי את ההודעה שאשלי השאירה לי :
' פאקצה מגעליה שכמותך ! את לא שותה ? את לא מלאך שקרנית מגעילה. אני שונאת אותך. תמותי עילגת , חננת ספרים. חברה נוראית שכמוך.'
הייתי בשוט ודמעות פרצו בעיניי, ככה היא קוראת לי ?!
' אשלי את שיכורה?' כתבתי לה וכעבור חמש דקות בערך חזרה התשובה,
'ברור . כי אני מגניבה.' זה מסביר את הכל. היא משלה את עצמה. זה לא 'מגניב' . ממש לא.
זה אשליה , דבר נורא. זה לשתות . זה לאבד שליטה בחיים שלה. נורא ,וחבל.


תגובות (12)

יודעת למה אני כועסת עלייך?
כי הפרקים ק-צ-ר-י-ם מדי!!!
$#@%$%@#$! תעשי פרקים ארוכים יותר!!!!
ותני לאוסטין בעיטה !!!!!! ><"

25/10/2012 12:58

ראושנה חח :) תמשיכיי מדדהים

25/10/2012 12:59

חחחח העיקר הוא רוצה אותה בשביל משהו אחר , שיהנה !
תשמיכיי במהירוות *~*

25/10/2012 13:16

תמשיכי מהר!!!

25/10/2012 13:27

כל כך תמשיכיייייייי

25/10/2012 15:02

yoyo עכשיו קראתי את הפרק הזה ! יואו הוא מדהים פשוט , כתיבה כל כך יפה ובעלת כישרון והמסר עצום ובעל חשיבות !
הייתי בשוק שהחברה שלה כתבה את זה.. ממש הייתי במבט של הלם כזה , זה רק מראה עד כמה אלופה את שככה את גורמת לקוראים!
תמשיכייייייייי!!!!!

28/10/2012 07:55

yoyo עכשיו קראתי את הפרק הזה ! יואו הוא מדהים פשוט , כתיבה כל כך יפה ובעלת כישרון והמסר עצום ובעל חשיבות !
הייתי בשוק שהחברה שלה כתבה את זה.. ממש הייתי במבט של הלם כזה , זה רק מראה עד כמה אלופה את שככה את גורמת לקוראים!
תמשיכייייייייי!!!!!

28/10/2012 07:56

תודה !!

28/10/2012 08:01

הבאת לאוסטין כאפה? ><" כלומר, כתבת לאוסטין שהוא מקבל בעיטה-הגונה-באיבר-וגם-מקבל-כאפה-כי-הוא-אידיוט-אבל-הוא-וקים/קימברלי/קימברלי-אן-צריכים-להיות-ביחד
??

28/10/2012 08:19

למה את מחכה???
תמשיכי מיד!!

28/10/2012 14:59

מזה?!!!
למה את לא ממשיכה ילדה??????!

30/10/2012 06:58

אני מחכה לאישור ..
אופסלי ?

30/10/2012 07:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך