היער | דיימונד – פרק 12 חלק א' : מוות

05/12/2012 707 צפיות 5 תגובות

לפחות תגיבו . זה קצר , בגלל זה חילקתי את זה לשלושה חלקים , זה חלק אחד .

פרק 12 : מוות אופף את היער .

דיימונד הצטערה על היער שלה . היא הזיזה את רגליה בשקע שבין צווארו של אית'ן לבין צלעותיו , שם ישבה . קשקשיו פצעו את תוך ירכיה וריח הדם בעבע באוויר . היא התעלמה מתחושת השרפה ברגליה והניפה את רגלה , מתיישבת על צדה .
רגש הנקמה בער בעורקייה , תחושבת הכעס גאתה בה ודמעותיה נזלו , לחות , על לחייה .
היא ירדה מגבו של אית'ן , למרות כל מחאותיו . הנשמעו כנהמות או כצעקות מעומעמות בראשה .
דיימונד החלה צועדת לעבר ביקתתה של אלוה , היא התקוונה ללכת לצרוח עליה .
היא כעסה כל כך , ודאגה . היא חששה שג'ק הגיע ליער , כך שעכר היה יכול להשתמש בו , או גרוע מכך , להרוג אותו . עכשיו רגשות הכעס והנקמה נהפכו לחששות ופחד , שהציפו אותה , את כולה .
הליכתה הוגברה ונהפכה לריצה , בגלל הסקרנות הרבה לה , שדקרה את עורה ללא סוף .

היא נעצרה באמצע השביל , בוהה בחרדה בגופה שנצבה מולה .
– בגופתו השרופה של ג'ק . חרמש נעוץ במה שהיה פעם צלעותיו .
היא השמיעה צרחה .


תגובות (5)

תמשיכייייי !!

05/12/2012 02:58

הגעתי לפרק 5 :))))

05/12/2012 07:35

באמת לא אכפת לכן שהוא מת ?
אתן קוראות את הפרקים בכלל ?

05/12/2012 08:52

לאאאאאאא!!! לאאאאאאאאאאאאא!!!!!
ג'ק!! למהה?? :((
אהבתי אותו!! לא יכול להיות שהוא מת ככה!
תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי! את חייבת להמשיךךך!!
מסכנה דיימונד! לאא!…
עכשיו אני רוצה שמישהו ישלם על זה! שתהרוג את עכר!!
מחכה בקוצר רוח להמשך! אז… כדאי לך להמשיך מהר! טוב? טובב??

05/12/2012 14:01

נעמי ,
אני כל כך מעריכה את זה !!
תודה תודה תודה !!
בזכותך אני ממשיכה מיד !

06/12/2012 06:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך