* בקשה של דיימונד -
תקבור אותו . זאת , הבקשה האחרונה שלי . ושלו .אני מבקשת שתשתמש בכוחותיך הבלתי מעורערים . תעשה שיהיה לו טוב .

היער | דיימונד – פרק 12 חלק ב' : נעלמת ..

06/12/2012 762 צפיות 10 תגובות
* בקשה של דיימונד -
תקבור אותו . זאת , הבקשה האחרונה שלי . ושלו .אני מבקשת שתשתמש בכוחותיך הבלתי מעורערים . תעשה שיהיה לו טוב .

פרק 12 ב' : נעלמת , ואני איתך .

היא קרסה על ברכיה , וחוסר ההצלחה להתיק את עינייה מגופתו , החרידה אותה .
היא בכתה , ללא קול . בשתיקה .
דיימונד משכה בשיערה החום בחוזקה וצרחות של אבל נשמעו ממנה .
היא התנהגה בתצוגה מושלמת של אבל , סבל ושנאה .
כמנהגם העתיק של האלפים , היא התחילה לשיר , שירים עתיקים בשפה העתיקה . מטרתם הייתה לשקם את הגופה , לברך אותה ולעזור לה במעבר לעולם " האחר " . השירים יצאו מפיה במילים קטועות , כאילו קשה לה , דיימונד , לבטא אותם ולהוציא אותם ממנה . היא סלדה מהמחשבה על מותו .
שיריה וצרחותיה נשמעו בכל רחבי היער ההרוס , מביאים אל האזור עוד " מפגינים " , שבכו ויללו .
אית'ן הגיע לאזור , קוטע כמעט את כולם . פסיעותיו נשמעו בכל האזור , והנהמה הכעוסה חנקה את הדממה . הוא הביט בזעם בדמותה הכפופה של דיימונד , והתיישב לידה . דמותו הדרקונית הכניסה את כולם להלם , ועד שאית'ן החל לקנן , בשירים ונהמות , יחד עם דיימונד , חזרו כולם למעשיהם .
היופי שלו נראה מוזר ליד כל .. התצוגה החולנית הזו . האלגנתיות שבה ישב , הרתיעה כל אויב אך גם עודדה את הדמעות של אחרים לנשור .
גופתו השרופה של ג'ק , התאחדה בחזרה , לצורה היפיפייה שלו .
סוס שחור , פס לבן על אפיו , משנה את כל מראו . פרסותיו מבריקות כתמיד . כנפיו השחורות ריפרפו בעדינות והתקפלו ליד בטנו במין אליפסה . עיניו התכולות הביטו בחלל , בריקנות מתמדת , ונסגרו , בפעם האחרונה . המראה שבו נעמדה גופתו , השיבה לו מראה עדין . כאילו הוא ישן .
דיימונד נעצרה . היא קמה באיטיות ונעמדה ליד ג'ק , ממשיכה לפזם בשקט ובקול עדין , לא חנוק מבכי – כמו מקודם , את השירים הקסומים . היא הושיטה את ידה לאפו וליטפה , בתנועות גליות ונמשכות . מגע הפרווה שלו לא היה עדין כמו מקודם , אלה מחוספס . הדבר השיב לה צער .
" פרוותו נהרסה ." מילמלה .
" בואי דיימונד , בואי … " אמר לה טימונד ותמך בגבה . " נלך לשתות מים . טוב ?"
היא הנהנה . " אית'ן ?" שאלה אותו . והוא הביט בה , נועץ את עייניו הכחולות בעייניה בחוזקה .
" તેને દફનાવી. જો કે, મારી છેલ્લી વિનંતી. અને તેના હું" נאמרה , היא כיחכה בגרונה והמשיכה , " તમે તમારા સત્તા નિર્વિવાદ વાપરવા માટે પૂછો. તેમને માટે સારી રહેશે." אמרה לו בשפה העתיקה .
הוא הנהן . הבקשה שלה הייתה מורכבת , אך הוא ינסה למלא אותה .
היא התהלכה משם , מתנדנדת . חברה השדון תמך בגבה בעדינות .


תגובות (10)

א-י-ז-ה ס-י-פ-ו-ר 100-לף!!!!!!!
תמשיכי סיפור יפה,מדהים,מהמם,חתיך,מגניב ו…..עוד מלא אבל אין לי כוח לכתוב…חיחי
סיפור חתיךXD

06/12/2012 07:11

:( כמעט ירדו לי דמעות, זה כל כך עצוב…
אהבתי את הרעיון שאפשר להחזיר את הגופה לשלמותה, זה מנחם לחשוב שלפחות הוא ייקבר שלם ויפה כמו שהוא היה…
מסכנה דיימונד…
תמשיכי מהר, אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא!!

06/12/2012 08:11

תודה נעמי !
כמו שאת מצפה לפרקים שלי ,
אני מצפה לתגובה שלך !
למה ?
כי היא מראה לי שקראת , הבנת ועיכלת .
וזה ?
אחת המטרות שלי בכתיבת הפרקים .
תודה .

06/12/2012 11:02

אני פשוט נהנית מכל מילה, זאת האמת! =)
אז.. בואי נעשה עיסקה!
את תמשיכי להוציא פרקים ואני אמשיך לקרוא, להנות ולהגיב! חחח D:

06/12/2012 11:07

סיכמנו !
התחלתי כבר לכתוב את החלק האחרון !
החלק שנקרא : השלמה .
סבבה ? נשמע טוב ?

06/12/2012 12:05

כן, נשמע מעולה!
רגע.
רגע…
חלק… אחרון?!?!
למה אחרון?? נגמר הסיפור?? כבר?!

06/12/2012 12:28

חח .. לא !
חלק אחרון .
פרק 12 מחולק לשלושה חלקים : א' , ב' וג' !!
התחלתי לכתוב את ג' !

06/12/2012 12:31

אההה פיוווווו!
חחח כבר נבהלתי! זה רק התחיל וכבר נגמר..
כבר הכנתי נאום בראש כדי לגרום לך להאריך את זה! טוב שלא תצטרכי לשמוע אותו! הוא די חופר..חחח

06/12/2012 12:34

אחת ששמה נעמי , יש סיפור ששמו ' פחד' שאותה נעמי אמורה להמשיך ,
כי ללינה יש יום הולדת והיא כועסת על נעמי

06/12/2012 12:41

לינה?! יש לך הים יומולדת??
מזל טובב!!! עד מאה ועשרים!! =))
והמשכתי את הסיפור! יש כבר פרק 8 :)

06/12/2012 12:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך