היער | דיימונד – פרק 12 חלק ג' : ההשלמה

07/12/2012 768 צפיות 3 תגובות

היי . מה קורה ?
אז .. אממ .. שנייה ..
שמתם לב , שכל שלושת החלקים האלו , הם בעצם תהליכים :
– מוות
– נעלמת
– השלמה
מגניב לא ?

פרק 12 : ההשלמה

אית'ן הרחיק את כל המתאספים בנהמה מרוחקת וניגש למלאכתו . הוא התרכז , חיפש אחר הנקודה החזקה בתדעותו ועצם את עיניו לאט . הוא הרשה לכל רגשותיו החזקים שלו ושל דיימונד להתערבל ולהסתחרר במעשיו , ככה שקברו של ג'ק , זכרונו למנוח , יושפע יותר מהעוצמה של רגשותיו החזקים .
הוא התעמק , וחזר על המילים בשפה העתיקה שוב ושוב בראשו . אית'ן רכן קדימה , ונגע באפו בנקודה כלשהיא באוויר . הנקודה הזאת סימלה בשבילו את המרכז של כוחו , כרגע לפחות .
אור ירוק ריצד מול עיניו העצומות , הרים את גופתו של ג'ק , נשא אותה כמה מטרים באוויר , וכיסה אותה בעננים . רובם נחו למטה , כמו מצע , והשאר , נחו ליד אחוריו , כמעיין משענת . כל ענן וענן היה עטוף בזכוכית לבנה-כסופה . גופתו של ג'ק נחה בתוכם בשלווה , שוכבת . ראשו היה מונח על העננים הכסופים , כמו כלב שמתחנן לפרוסת בשר , אך הוא , היה נראה מלכותי ועדין . עיניו היו סגורות , כיאילו הוא ישן . אית'ן התאמץ עוד קצת , סגר את עיניו בחוזקה ודימיין את האותיות שרצה נחרתות על כל ענן וענן .
לאחר זמן מה , פתח את עיניו שנית , חיוך מפציע על פניו .
באותיות שחורות של השפה העתיקה היה כתוב : " תן לכנפיים לשאת אותך , ג'ק , ותגשים את משאלותיך בעולם האחר . "
כמה גמדים התבוננו בהערצה אל אית'ן , חיוך גדול ומתרפס על פניהם העייפות .
גמד קטן פסע לעברו , כנראה ילדון , והושיט לו וורד . " אני מבקש ממך , אליל , תן לפגסוס את הוורד . " אמר בקול ילדותי , " הוא אהב אותם . " דמעות שקופות ועדינות נוזלות על פניו המפוחמים . ניגוד מושלם .
אית'ן הביט בגמד, פתח את פיו והניח לגמד לשתול את הוורד בלועו , והתעופף בשקט למעלה .
הוא התקרב לאנדרטה שיצר ונתן למילים העתיקות לצאת מראשו החוצה . הוורד התעופף מלועו אל האנדרטה , נחת ליד ראשו של ג'ק . מעניק לו מראה של אציל .
הוורד התכסה אפרורית בקצוותיו , דבר שהפך את הכל למעיין מתנה אחרונה בשביל המת .
אית'ן השלים עם העובדה .


תגובות (3)

ממש לפני כמה דקות נכנסתי הביתה וישר נכנסתי כדי לראות עם העלית את הפרק! ממש שמחתי שראיתי אותו ב"סיפורים אחרונים"!!
פרק מדהים כרגיל, עצוב לי שג'ק כבר לא יהיה יותר אבל הפרק הזה נתן לי מעין סגירת מעגל, השלמה כזאת, האנדרטה כל כך יפה! מגיע לג'ק אנדרטה יפהייפיה כמותו! והיי, באמת לא שמתי לב לכותרות של הפרקים, טוב שהארת את תשומת לבי לזה, רעיון ממש יפה! אני מחכה לפרקים הבאים, הסיפור הזה הוא באמת אחד היפים שקראתי! =)

07/12/2012 04:42

תודה !!
את מרגשת אותי כ"כ …

07/12/2012 05:57

יולי המדהימה סיפור כל כך יפה, כל כך כייף לקרוא אותו זה משהו מהמם מבקשת המשך ומאחלת לך חג אורים שמח באהבה בקי ♥3♥

07/12/2012 06:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך