היער | דיימונד – פרק 15 : הלן .

10/12/2012 668 צפיות 2 תגובות

דיימונד הביטה באית'ן באימה , העיינים העדינות שנקבו את פרצופה בניסיון להרגיעה , כרגע מסמלות מוות בשביל אחר . היא לא ידעה מה לחשוב .
אית'ן תלש את ראשו של הזאב , חושף את שיניו בנהמה קולנית .
הכל נעצר , דממה נפלה ביער .
הלהקה עצרה את המרדף , הביטה באימה במנהיגם המת שרוי על הרצפה . נשמעו יללות מפחודות או מבועתות מהזאבים , והם החלו להיבלע בחזרה באפלה של היער .
דיימונד נאנחה , ומיד אית'ן הפנה את מבטו אליה . מבט חודר ומפוחד . הוא השתנה בהדרגה , שיערו הבלונדיני פרוע .
היא פחדה ממנו כעת , כתגובה הוא רק הזיז את ראשו כמסמן " לא " , עיניו נפערו . " לא דיימונד . לא !" צעק . הוא התקרב אליה , והיא רק נסוגה אחורה . " דיימונד .. " ניסה . אבל היא רק פנתה אחורנית בבהלה . האימה שתקה את גופה , והיא יכלה רק להניד בראשה חלופות . " דיימונד , בבקשה !" צעק . רק עכשיו דיימונד שמה לב שליד פיו כתם דם הכתים את יופיו .
היא הצביעה באיימה על פרצופו , משתנקת . הוא הביט בה כלא מבין , מעביר את ידו על פניו בפחד , מבועת מעצמו . " דיימונד ! בבקשה ! על תפחדי ממני !" צווח . חסר אונים .

הלן הביטה מסביבה . היא שמעה את הכל , הריחה את הכל . היא השתדלה להבחין בדמויות דרך רגליה המשופשפות . היא שמעה את צעקותיו המיואשות של הזכר , היא הרגישה בתנודותיה של הנקבה וחשה את המתח הנפשי שבאוויר . כמות הכוח שהחילו הדמויות הייתה משכרת .
היא רצתה את הכוח , מאוד .

דיימונד הביטה באית'ן , נושמת נשימות קצובות ועמוקות .
" אתה לא תפגע בי ." ניסתה לשכנע את עצמה . בשקט .
" לעולם לא !" לחש , חסר אונים לגמרי . אבל דיימונד לא השיבה , המתח הנפשי קלע אותה ושיבש אותה לגמרי . הזוועה החולנית של מה שקרה לפני דקות מספר זעזעה אותה , התמונה החולפת של דמו של הזאב מכתים את פניו של אית'ן המפוחד , היהיר .
דמעות רצו על פניה , יורדות למטה מלחייה לצווארה ומשם מטה על הקרקע . היא רצה אליו , מחבקת את גופו ובוכה לתוך חיקו בהיסטריה . " אוי , דיימונד .. " לחש אליה בקול חלוש , " את תיהיה בסדר . בואי נלך למצוא מחסה מהגשם . " אמר , והזכיר לדיימונד את טיפות הגשם המתחזקות שנגעו בה כמחטי קור אכזריים . היא הנהנה .

היא הקשיבה לשיחה בשקט , לא נראית ולא נשמעת .
אסור היה להלן לתת להם ללכת . ככה לתת לכוח שלהם לעזוב ? בלי שום התנגדות ? לא .
היא דחפה כמה עצים וליחששה כשף . עכשיו היא תוכל לעקוב אחריהם , ללא בעיה .
העיוורון שלה לא יפריע לה כרגע .

אית'ן ודיימונד עלו על הבהמות , אבל אז שניהם עצרו בפתאומיות .
" מה ?.. " תהתה דיימונד ,
" כשף ." הבהיר את העיניין אית'ן . הם חשו בכוח חלוש עוטף אותם .
הפחד גבר . בכמה תלאות יתקלו ?


תגובות (2)

יואו מי זאת הלן הזאת?! מעניין שהיא עיוורת…
אני מקווה שההמשך יגיע בקרוב כי אני במתח עצום!!
דרך אגב, יפה שדיימונד לא ברחה לכל הרוחות, כמה שיותר רחוק מאית'ן… לא יודעת מה אני הייתי עושה במקומה…חח
3>

10/12/2012 14:47

תמשיכיייי

10/12/2012 16:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך