היער | דיימונד – פרק 16 חלק א ' : מוצאים מחנה .

11/12/2012 639 צפיות תגובה אחת

פרק 16 חלק א' : מוצאים מחנה .

הם מרגישים אותה . זה לא טוב בשבילה .
הלן ניסתה להיעלם אפילו יותר באפלה השוררת , עם יגלו אותה , היא לא תוכל להשיג את מטרתה .
" מי יוכל להטיל עלינו כשף ?" שאלה הנקבה . קולה היה עדין ושקט , מתנגן כזה .
הלן חייכה חיוך מפחיד וחולני , אולי עם לא הייתה עיוורת יכלה לדעת איך היא נראית ולטפל במצבה המסורבל . אבל היא אינה ידעה איך היא נראית , היא דמיינה את עצמה כיפיפייה אמיתית : שיער בלונדיני גלי ועיינים תכולות מקסימות וגדולות , שפתיים עבות וחיוך צחור .
אבל לא , שיערה " הבלונדיני " היה שחור וקצוץ , עייניה "התכולות " היו אפורות במקור , אבל העיוורון הלבין אותם , שפתייה " העבות " היו דקות ויבשות , וחיוכה " הצחור " היה מלוכלך וצהוב .
היא לא ידעה זאת .

" אני לא יודע , אבל כדאי לו שיזהר . אני בטח יותר חזק ממנו , " התרברב אית'ן באוזני דיימונד , " ואני אנצח אותו על בטוח ."
היא חייכה . " ואם הוא יותר חזק ממך ?" התבדחה איתו .
" הוא לא . עכשיו , עם תרשי לי , בואי נלך ." אמר לה , ולחץ את עקביו לבטנו של סוסו .
דיימונד ליטפה את כירון בעדינות , מעבירה את ידה על צווארו העבה .
" אוקיי .. " לחשה ודירבנה אותו , מגבירה את הקצב ומצטרפת אל אית'ן .

לאחר כמה שעות , כוחם אזל לחלוטין והם נשכבו חסרי אונים מתחת לכיפת השמיים , הם הקימו את המחנה לפני ליד כמה עצים שהסתדרו בחצי מעגל , והיער היה פחות צפוף באזור הזה .
" את מרגישה את זה ?" שאל אותה אית'ן . מעקם את אפו .
" כן , אבל חשבתי שזה אתה ." אמרה דיימונד , קולה הופך עמוק יותר ועייניה מצטמטמות בכעס .
" לא . אני חושב שמישהו עוקב אחרינו , או לפחות הטיל עלינו לחש מעקב ." אמר , לוחש את שאר מילותיו לאחר שהעלה את המסקנה , " תלחשי ." אמר לה .
" צריך למצוא אותו . או אותה . " לחשה לאית'ן .
עם מישהו אכן עוקב אחריהם , זה יכול להיגמר ברע לשני הצדדים .


תגובות (1)

טוב שדיימונד ואית'ן עלו על העקבות המכושפים שהדמות ההיא השאירה… לפחות הם יודעים שהיא עוקבת אחריהם…
מחכה להמשך! =)

11/12/2012 03:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך