מיכל כהן
אממ תקראו וזה גוד נייט.

הישתקפות!!

מיכל כהן 29/12/2015 949 צפיות 5 תגובות
אממ תקראו וזה גוד נייט.

כשגבר מחליט לזרוק אישה, אני שומעת רבות את התירוץ הלא מספק "לא הבטחתי לה שום דבר"
שומע רגע, לא הבטחת גם להיות אדם טוב ורגיש, ובכל זאת, בכל פעם שיוודע לך שאתה עומד לפגוע במישהו באופן שלא משתמע לשתי פנים, כנראה שלא תעשה את זה, לא יודעת למה אבל כשמדובר ביחסים בין גבר לאישה, אנשים נוטים להקל ראש.

פעם כעסתי על ידיד שלי על שנהג שיכור, אמרתי לו "מספיק גרוע שהחיים שלך לא חשובים לך, אבל איך תחיה עם התחושה שתפגע במישהו אחר, שמישהו אחר נפגע בגללך?"
הוא אמר שאני פולניה אז התעסקתי יומיים בלצלם לו כתבות מציאותיות לחלוטין, נראה לי שזה עשה את שלו.
עצם העובדה שפגיעה ריגשית בדרך כלל לא ניכרת לעין גורמת לנו לחשוב עליה הרבה פחות ברצינות, גם במובן האישי כשאנחנו עושים דברים באימפולסיביות גמורה וגם במובן הבן-אישי, כשאנחנו עלולים לגרום למישהו להיקשר ריגשית ואז להתנתק בשניות.
אתה רוצה מישהי שתפסיק לשחק משחקים, אבל ברגע שאתה מקבל מישהי כזו אתה נרתע "רגע היא מצפה ממני למשהו עכשיו?" אנחנו דור מקולל שעמוס ברגשי נחיתות, נותנים לנו שפע ומרב שיש כל כך הרבה אופציות לבחור, רוצים הכל, משיגים הכל, והכל נהיה כלום. חסר משמעות, כי עוד מעט תגיע מישהי והיא תהיה יפה יותר וחכמה יותר והיא לא תצפה ממני ליותר, אתה נכנס ללופ, לא מתעלה לרגע על עצמך אבל תמיד רוצה יותר.

אם אתה צריך תירוצים טובים לסיים קשר אני לא אגיד לך במה להשתמש, רק נסה להימנע מ"את מדהימה, אבל…" מילה של רון, המח שלנו קולט רק את מה שנאמר אחרי המילה הנוראית הזו.
לא בא לך קשר רציני? לגיטמי. תהיה כנה,
כשאתה מדבר איתה כל יום, מפלרטט איתה, אומר לה שהיא יפה ומיוחדת ובאופן כללי כל היום סביבה, היא לא חושבת שאתם ידידים.

אז כן, אולי "לא הבטחת לה שום דבר", כי אתה באמת לא. אבל אל תתן לזה לנחם אותך,
מספיק שלא היית ברור מספיק עם הכוונות שלך, והכל נתון לפרשנות.
אי אפשר להאשים אותך
אבל בטח שלא אותה.


תגובות (5)

מדהים! את כל כך צודקת

29/12/2015 07:23

מושלם!

29/12/2015 11:11
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך