kim1D
שלום כולם, קוראים לי קים ואני חדשה באתר.. רציתי די המון זמן להצטרף בגלל שאני מאוד אוהבת לכתוב וסוף כל סוף עזרתי את האומץ ונרשמתי בגלל שאני די מתביישת בכתיבה שלי.. מקווה שזה ישתפר בהמשך!
אני מעריצה את להקת הבנים וואן דיירקשן, ובעיקרון הסיפור הזה יהיה כמו כל סיפור אחר פשוט יותר קל לי כשזה הם בתור דמויות אז בבקשה לא לחשוב שזה עומד להיות סיפור משעמם וצפוי ובעל סוף רגיל : )
מקווה שתאהבו את הסיפורים שלי!! : )

הכאב בלומר לו "לא!" – תקציר

kim1D 20/12/2012 737 צפיות 3 תגובות
שלום כולם, קוראים לי קים ואני חדשה באתר.. רציתי די המון זמן להצטרף בגלל שאני מאוד אוהבת לכתוב וסוף כל סוף עזרתי את האומץ ונרשמתי בגלל שאני די מתביישת בכתיבה שלי.. מקווה שזה ישתפר בהמשך!
אני מעריצה את להקת הבנים וואן דיירקשן, ובעיקרון הסיפור הזה יהיה כמו כל סיפור אחר פשוט יותר קל לי כשזה הם בתור דמויות אז בבקשה לא לחשוב שזה עומד להיות סיפור משעמם וצפוי ובעל סוף רגיל : )
מקווה שתאהבו את הסיפורים שלי!! : )

אלנה טומלינסון היא צעירה ממוצעת ומרדנית במיוחד בת 17 וחצי, כולם מסביבה בטוחים שחייה מושלמים ושהיא הילדה בעלת המזל הגדול ביותר בעולם בגלל שהיא אחותו של זמר הפופ לואיס טומילנסון מלהקת הבנים המצליחה "One Direction",(שהיא כלל לא מכירה), אבל היא לא פגשה בו יותר משנתיים ונתקה קשר עמו ועם כל משפחתה. היא אינה גם רוצה להכיר בהם.
אפשר לומר שכל המסכות שהיא עוטרת מעל טווי פניה הן שקר אחד וגדול שרק מעיק אליה, היא אינה חיה חיים טובים בקרב חברותיה העשירות אלא שונה ומפתיעה בהרבה ממה שחושבים שהיא.. היא גונבת, מעשנת, חוזה רק רעות, ברמנית במועדון לילה ומנקה בשעות היום, היא אינה לומדת וחסרת כל עתיד אשר צפוי לה, מצבה טרגי, עצוב ומזעזע ומעל הכול.. היא כבר אבדה את האמון והביטחון בעצמה.
כשהיא מוזמנת ליום הולדתו ה-21 של אחיה היא די מופתעת, לבסוף היא מחליטה לטוס יחד עם בת הדודה היחידה שלצדה בת ה- 18 ועם חברת ילדותה אשר בגילה גם, דבר שפירושו סיכון מוחלט חסר כל חשיבה בגלל הסוד שבת דודתה מסתירה.. הסוד האפל והמצער שרק שלושתן יודעות. השלוש פוגשות במשפחתה, באחיה וכמובן שבלהקה עצמה..
ומפחד, סיוט, נחיתות עצמית הן מוצאות עצמן בעולם חדש, קסום, מלא טוב..
אבל כמובן שגם כאב.
בנוסף אלנה גרה עם ידידה הטוב ביותר אשר היא חשה כלפיו משהו בעל עוצמה רבה והוא כלפיה בחזרה, השניים התנשקו יותר מפעם אחת והיא בהחלט לא יודעת כיצד להגדיר אותם, וחברה חדשה שהיא פוגשת בין רגע נהפכת להיות האויבת המושבעת שלה.. בגללו.
הבנות חוות אהבה ושינוי ומוכיחות לעצמן ולכולן שלכל אחד בחיים מגיע הזדמנות שנייה, ושזה לעולם לא מאוחר מידי… :)

מקווה שתאהבו!!


תגובות (3)

קודם כל- את כותבת בצורה יפה וזורמת, הכול מאוד ברור ואין שגיאות כתיב או דקדוק. את משתמשת בביטויים יפים וכל הרעיון מקורי מאוד! אומנם אני לא מעריצה גדולה של סיפורי 1D מהאתר, אבל אני אשמח להמשיך לקרוא את הסיפור הזה. בהצלחה בהמשך דרכך באתר! ♥

20/12/2012 12:17

ברוכה הבאה לאתר !
תמיד שמחים לקבל משפחה חדשה !
מחכה להמשך .
נשמע מעניין ,
ואני מפרגנת על הכתיבה הרצופה ונטולת שגיאות ,
זה מצויין !
– גם אני דייקרשנית , תני כיף ווירטואלי !
אני שמחה שעזרת אומץ להצטרף , אין פה ממה להתבייש !
תמשיכי !

20/12/2012 12:25

חחח תודה רבה אתן מדהימות אני מחר ימשיך את הפרק הראשון! :)
יויו? כיף וירטואלי ;)
ופלונטרווינגס, אני מכבדת את זה שאת לא מעריצה שלהם ותאמיני לי שזה יהיה כמו כל סיפור רגיל פשוט קל יותר כשהם הדמויות.. !

20/12/2012 12:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך