גיא ויעל
כל העניין הזה לא אמיתי, הם אפילו לא מכירים סתם לקחתי שמות של ידידים שלי.
אופיר ושירה לא מכירים (אבל חבל)

הכוח האמיתי עונה 2 פרק רביעי-האם אהבה היא הכוח האמיתי?

גיא ויעל 18/02/2013 550 צפיות 2 תגובות
כל העניין הזה לא אמיתי, הם אפילו לא מכירים סתם לקחתי שמות של ידידים שלי.
אופיר ושירה לא מכירים (אבל חבל)

הם נעלו אותנו מחדש אך בזוגות כדי לדאוג שאם אני אשתחרר, אני אצליח לשחרר רק אותי ואת מי שאיתי שבין- כה אין לו כוחות.
הם שמו אותי עם יעל, את אמא עם נועה ואת אופיר עם שירה.
יעל התחילה לבכות, כל הזמן קראה בבכי כבגדיה הקרועים נרטבים מי מלח- "אני רוצה הביתה!" "זה רק חלום!" "הצילו!"
ראיתי את הפטיש שנמצא מעל יעל, אם היינו משתחררים הפטיש היה פוגע ביעל.
איזה טיפש… יש לי מהירות כל כך גבוהה שאני יכול להגיע למימד אחר בכמה דקות!
השתחררנו והפטיש לא פגע ביעל.
הגעתי ראשון לחדר של אופיר ושירה.
כשהגעתי לשם לא תאמינו מה ראיתי…
את אופיר ושירה מתנשקים!!!
הסתרתי ליעל את העיניים ואמרתי לה להציל את את אמא ונועה בינתיים….
~~~כעבור 20 שניות~~~
הנשיקה עדיין נמשכת והם לא שמים לב שאני פה?
איזה מין חברים הם?
לא משנה אך ברגע שהם שמו לב משהו פגע לי מאחורי הראש!
כשהתעוררתי ראיתי אותם נלחמים עם רובה לבבות?!
הם הצליחו להאט את לוחמי העצמות אך אפילו הכוחות שלי לא יכולים להרוג אותם!
הסתכלתי על לוחמי העצמות שהוציאו סכינים מהכיסים!
עיניהם היו מלאות אופל שהרגשתי כאילו הם עומדים להרוס את העולם בפעם השנייה החורף הזה…
הם הפילו אותי ולא הצלחתי לקום!
הסתכלתי על חבריי, אימי עם עיניה הצהובות חסרות התקווה, יעל עם עיניה האדומות כאש מחכות לנקמה, עיניהם של אופיר ושירה מסתכלים אחד על השנייה ורק מחכים לומר אחד לשני סוד כמוס ועיניה של נעה, נראו כה יפות ולבנות, שערה הופך ללבן כירח ובגדיה שרופים.
באותו רגע רק חיכיתי שנס יבוא לברך אותי.
מנהיג העצמות התקרב אליי, כיוון את סכיניו אליי ובדיוק כראיתי את הסוף החל לרדת ברד!
גוש ברד ענקי נפל על ראשו ולפני שקלטתי מה קורה אופיר ירה קרן ורודה מהפה שלו!
גם שירה קמה ועשתה אותו הדבר!
כולנו היינו בשוק…
אך קרן הלייזר הורודה היא הנשק היחידי שהצליח…
הצליח להרוג אותם!
הקרן הורודה הייתה עטופה בלבבות צבעוניים!
האם זהו הכוח היחידי בעולם שיכול לנצח אותם?

המשך יבוא…


תגובות (2)

וואו מזה? אני עוזבת את האתר לכמה דקות ורואה שהתחילה כבר עונה שנייה ועוד פרק 4??
תמשיך (:עפתי לקרוא את הראשונים (:
אה, והעלילה עדיין רצה לי מהר. תנסה לתאר יותר את הדמויות הטובות ואת הדמויות הרעות, מה קורה בין לבין, את המתח באוויר ודברים כאלה (:

18/02/2013 12:04

הוספתי את העונה השנייה אתמול אבל רק את שני הפרקים הראשונים.

18/02/2013 12:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך