TuliesGirl
חשבתי על לעשות סיפור שאתם בוחרים את ההמשך. מה אתם חושבים? אהבתם את הרעיון?

הכוח של אלין | פרק 1

TuliesGirl 15/05/2015 659 צפיות 3 תגובות
חשבתי על לעשות סיפור שאתם בוחרים את ההמשך. מה אתם חושבים? אהבתם את הרעיון?

דבר ראשון, תנו לי להסביר לכם משהו על הסיפור. בסוף כל פרק יקרה משהו, ואתם תצטרכו להחליט: האם להמשיך עם העלילה, או שאלין תחזור אחורה בזמן ותתקן את זה.
הבחירה בידיכם!
***

שלום. אני אלין. רק רציתי להגיד שיש לי כוח מיוחד שמלווה אותי מגיל קטן. אני יכולה לחזור אחורה בזמן.
את הכוח שלי גיליתי לפני שלוש שנים.
ביקרתי אצל האקס שלי ובטעות שפכתי עליו מיץ והוא צעק עליי, מה שהוביל לזה שצעקתי עליו בחזרה וככה נפרדנו.
אחרי שזה קרה, עצמתי עיניים, ספרתי עד שלוש, ושפתחתי את עיניי, ראיתי אותו עם המיץ שלו, החולצה שלו הייתה יבשה וזה היה כאילו הריב בכלל לא קרה.
אחרי שבוע זה קרה לי שוב. הבנתי שזה לא נורמאלי, שאלתי שאלות, ואז הבנתי שזאת מי שאני. אלין הטיימרית. (זאת אומרת שאני יכולה לנסוע בזמן.)
ועכשיו אני כאן, אלין המושלמת, אלין שלא עושה שום טעויות, אלין שכולם אוהבים, אלין.
***
שנה חדשה, דף חדש.. השנה אני לא אשתמש בכוח שלי בשביל מבחנים או שיעורי בית שלא עשיתי. וגם לא בקטע החברתי. אני לא יודעת איך אני אתמודד, אבל למזלי יש לי את רון העוזר שלי.
אה, לא סיפרתי לכם על רון? רון הוא העוזר שלי כפי שכבר אמרתי. הוא בעצם טיימר שהגיע משנת 3272 והבחין בי. הכרתי אותו בתחילת דרכי, הוא עזר לי להתמודד, לימד אותי טריקים ובעיקר- הוא התשובה להכל.
***
הכנסתי את רגל ימין ראשונה לתוך בית הספר, ואז התחלתי ללכת כשאני בטוחה. ״היי אלין!״ צעקו מימין. ״שנה טובה אלין!״ קראו לי משמאל. ״אלין!!״ אמרו לי. מכל מקום צעקו את שמי. כולם אוהבים אותי. כי אני לא עושה טעויות.
יאן התקרב אליי וחיבק אותי. ״אלין התגעגעתי אלייך״ ״גם אני אלייך״ עניתי והסתכלתי בעיניו. ״אני אוהב אותך״ הוא אמר. ״אני אוהבת יותר״ ״לא אני אוהב יותר״ ״אני אוהבת אותך יותר״ ״שקר זה שקר!!״ התחלנו להגיד. ״אוקיי בואו נתעלם ממה שראינו עכשיו״ אמרו ילדים בכיתה ז׳. מסכנים הרסנו להם את הילדות.
נכנסנו לכיתה החדשה, ותפסנו מקום ביחד. הנחנו את התיק והלכנו למחששה. אני לא מעשנת, אבל יאן כן. רב החברים שלנו נמצאים שם אני פשוט יושבת איתם. ״אלין נו.. קחי איזה שאכטה לתחילת הלימודים…״ רמי המסטול אמר. ״ממש לא רמי, אני לא נוגעת בזה.״ עניתי. ״נו באמת שאיפה אחת מה זה כבר יעשה לך..״ ״נו טוב…״ אמרתי והתחלתי לשאוף. השתעלתי כמה שניות ואז התרגלתי. הגעתי לחצי הסיגריה ואמרתי ״אני סתומה״ כל החבורה צחקו ואז עצמתי עיניים, ספרתי עד שלוש ו..
״אלין נו.. קחי איזה שאכטה לתחילת הלימודים…״ רמי המסטול אמר. ״ממש לא רמי, אני לא נוגעת בזה.״ עניתי. ״נו באמת שאיפה אחת מה זה כבר יעשה לך..״ ״אם כל הכבוד רמי אני לא רוצה למות עם סרטן בגיל 20.״ עניתי. הוא ויאן בההו בי ואז היה צילצול, עכשיו נדע מי זאת המורה שלנו.
***
נכנסו באיחור, אני יאן ועוד כמה נערים.
״שבו תלמידים.״ אמרה המורה החדשה. ״אני אציג את עצמי, אני רונית, בדרך כלל אני לא מלמדת ט׳תים אלא י״בניקים וכדומה. אז עכשיו כל אחד יגיד את השם שלו ואז יגיד מה הוא חושב על הילד שדיבר לפניו. אתה שם, תתחיל.״
״אני דור.. אה.. המורה אף אחד לא דיבר לפניי״ הוא אמר.
״אני דיברתי, אתה צריך להגיד עליי.״ היא אמרה.
״אה.. את אחלה מורה!״
כולם צחקו ואז זה המשיך ככה עד שהגיע תור יאן. יצא לו להגיד על ענת החרשנית. ואז הגיע תורי. ״שמי אלין, ומה שאני חושבת על יאן זה שהוא רגיש, אכפתי, יפה, מושלם וחבר אמיתי. אני אוהבת אותו.״
כולם מחאו כפיים ואז הגיע התור לנער חדש, הוא היה נראה טוב. ״קוראים לי נדב. אלין כוסית״ הערסים צחקו ויאן קם עליו ״היי דבר יפה לחברה שלי״ נדב ענה ״סליחה לא חשבתי שיש לה פודל אחריה״ ״תקשיב לי טוב נוד-ב כדאי לך לסתום ומהר שאני לא ארים עלייך יד״ יאן אמר וזה השתיק את נדב לגמרי.
״היי היי מה זה פה? גן חיות? צאו מהכיתה וחכו לי להיות החדר של המנהלת!״ אמרה רונית המורה, ונשארתי בשולחן לבד.
באמצע השיעור יאן שלח לי הודעה;׳תבקשי לצאת לשירותים, יש מכות׳
כך עשיתי, ויצאתי לשכבה. התקשרתי ליאן, הוא ענה ״לא עכשיו מאמי אני בריב״ יחד שמעתי כמה רעשים ברקע, של ילדים צועקים או מרביצים.
אני חושבת שיאן מעורב בריב הזה, אני חייבת לעצור את זה!
רצתי בכל רחבי בית הספר, בסוף מצאתי אותם באולם, מעגל של ילדים ובתוכו יאן ונדב, היו עליהם כמה סימנים כחולים ושריטות.
התפרצתי לתוך המעגל ״זוזו!״ צעקתי באגרסיביות לכולם, אך היה מאוחר מידי, יאן נתן לנדב אגרוף לבטן ובעיטה לפנים, שגרמו לו התעלף. מד״א באו לקחת אותו למיון, וכל המעגל התפזר. רק יאן נשאר שם לבד. הסתכלתי עליו מרחוק. הוא צעק ״מה עשיתי?״
***
***
***
עכשיו הגיע תורכם לבחור. האם לתת לעלילה להמשיך, כך שהסיפור יהיה מעניין יותר, או שאלין תחזור בזמן ותעצור את המריבה בזמן? הבחירה בידיכם! תענו בתגובות.


תגובות (3)

שאלין תתאפק ולא תחזור ליאן ושהם ייפרדו!

15/05/2015 23:51

מסכימה עם התגובה מעליי מהמם תמשיכי

16/05/2015 16:54

אהבתי ממש את הרעיון. מלא פעמים קורה לי שהייתי רוצה להיות מסוגלת לחזור בזמן ולתקן דברים…

14/12/2015 00:51
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך