הכול בגלל כדור של טניס-פרק 8

time machine123 17/02/2019 832 צפיות אין תגובות

ניב שקעה בתוך מחשבותיה על עידו, ועל הפרידה ועל כך שהם חזרו להיות ביחד, ועל זה שהיא הייתה שחקנית טניס מצטיינת. היא לקחה נשימה עמוקה וקלילה וניסתה להסתכל על הצד החיובי שבעניין.
עידו עמד בתוך הדוכן ומכר לכל האנשים מסביבו מיץ תפוזים סחוט וטבעי . הוא עשה את העבודה הזאת מתוך התנדבות.
הוא לא הבין למה שחר נישקה אותו פתאום, זה לא שהיא אהב אותה, הוא בטוח חיבב אותה.
אבל לא בתור הבת זוג שלו,אלא בתור חברה טובה ותו לא.
ניב שמעה מאחוריה קול מוכר ואהוב, זאת הייתה אביטל, החברה הכי טובה שלה שהייתה איתה גם בנבחרת נשים.
" היי, מה נשמע? הכול טוב איתך?" שאלה אביטל וחייכה אליו ברוך.
" כן, הכול בסדר, רק אני מאוכזבת מעידו. אני לא מבינה למה שחר הזאת נישקה אותו. סימן שקורה ביניהם דברים, ואני היחידה שלא יודעת מה קורה מסביבי!" קראה ניב בלחץ והיא נאנחה קלות.
" למה את צריכה להיות מאוכזבת מעידו?" שאלה אביטל בפליאה והתבוננה בו ממושכות.
" כי הוא התנשק עם מישהי אחרת." קראה ניב בחיוך עצוב.
אביטל טפחה על שכמה בעידוד, כאילו ניסתה לומר שהיא תשים את העצב קצת בצד.
" תירגעי, אחותי. הכול יסתדר על הצד הטוב ביותר. אני אומרת לך." אמרה אביטל בחצי חיוך וגרמה לניב לצחוק קצת לאחר המצב רוח המזופת שהיה לה.

מיכאל מצא את עצמו שוכב על מיטת חולים לאחר הגיב הקשה שהיה לו עם אביטל, הוא הבין שהוא לא הצליח לאבד את עצמו לדעת. למה הוא לא הצליח?
למה הוא לא גמר עם זה וזהו? הוא עדיין הרגיש שהוא רצה בכל כוחו להחזיר אליו את אביטל.
הוא לא ידע איך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך