הכול בגלל כדור של טניס-פרק 9 ( פרק סיום העונה)

time machine123 04/03/2019 589 צפיות אין תגובות

ניב נאנחה בכבדות, ולא הבינה מה לעזאזל קורה בין שחר לעידו . היא שקעה לה עמוק בתוך דיכאון שאין לו סוף.
היא צריכה קצת להתעודד כי מצבה הרבה יותר טוב מאשר אביטל שהיא כעסה על מיכאל והיא לא ידעה אם אימא שלו אכן בשלנית טובה.
היא הייתה צריכה מעט זמן בשביל להבין מה קורה לה מסביבה, להיות פחות מושפעת מכך שהיחסים שלה עם עידו השתנו במקצת.
היא לא ידעה אם היא תוכל לחזור לבטוח בו שוב.
היא הייתה לה אפשרות למנוע את מה שיקרה בין שחר לעידו. זה הכאיב לראות אותו מתנשק עם מישהי אחרת.
זה הכאיב לה לגלות שהוא לא אכפת לו ממנה ושהוא עשה כל מה שברצונו לשכוח אותה לחלוטין.
נראה שהוא החליט לעשות זאת די מהר, היא כל כך הייתה מאוהבת בעידו.
בעודה פונה כדי ללכת לדרכה שבורת לב , היא ראתה את עידו ניגש לעברה.
" ניב, אין לי כלום עם שחר. הייתה נשיקה וכלום מעבר לכך." ניסה להסביר לה את מה שקרה בינו לבין שחר .
" מה קרה? נפרדתם?" שאלה ניב במין קרירות אטומה שכזאת.
" כן, נפרדנו!" אמר עידו בנימה תמציתית.
" אז מה אתה רוצה לרמוז בכך?" שאלה ניב בקול עצבני ואז ניסתה לנשום עמוק ככל שיכלה.
" אני עדיין רוצה אותך.. תגידי, יש לנו סיכוי לחזור להיות ביחד?" שאל בלי כל שמץ של צחוק.
" עדיין לא." אמרה ניב והלכה משם תוך כדי שהיא פרצה בבכי סוער.
אביטל התיישבה על הספסל וחיכתה לשיחת טלפון חשובה.
היא רצתה לדעת מה עבר על מיכאל בימים האחרונים..
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך