וואי ממש סליחה שזה ככה אבל אני ממש חייבת להספיק עוד מלא דברים אז תגיבו ואני אשמח לענות...
לאביה, זוהר ו.... אני לא ממש זוכרת למי הבטחתי עם ליאם ב"החלום השלישי", אבל אני מעלה הקדמה היום....
מתה עליכם קוראים ומגיבים!

הכול התחיל בחנות ממתקים… פרק שלישי סורי שזה קצר כלכך :)

17/04/2013 775 צפיות 5 תגובות
וואי ממש סליחה שזה ככה אבל אני ממש חייבת להספיק עוד מלא דברים אז תגיבו ואני אשמח לענות...
לאביה, זוהר ו.... אני לא ממש זוכרת למי הבטחתי עם ליאם ב"החלום השלישי", אבל אני מעלה הקדמה היום....
מתה עליכם קוראים ומגיבים!

מהפרק הקודם…
~מנקודת המבט של מריה~
…. אפילו אם אני יודעת למה זה. אפילו אם אני יודעת שהוא אוהב אותי.

~מבטו של הארי~
"טוב חברה בואו אני רוצה להספיק להתארגן על הפוזה על הבחורות…." אמרתי להם, אני לא מאמין שהיא ממש סילקה אותי ממנה!
דייזי: אני יודעת שתה אוהב אותה, אבל… לשלוח אותי כדי לרגל אחריה בזמן שהיא בדייט זה ממש לא מוסרי!
אני ממש לא מבינה אותך!" דייזי אמרה לי והשתקתי אותה
אני: אני יעשה משבאלי ברור לך?! אני לא צריך שתגידי לי מה לעשות כמו תינוק כי אני לא!"
אני מזה לא סובל שאמרים לי מה לעשות….
בראד: נו מה יש לך היא בחיים לא תידלק עלייך ברור שהיא תמיד הייתה בכיוון שלי…" הוא אמר כדי לעצבן אותי ואת דייזי ודייזי דחפה לו מרפק לצלעות והוא התקפל וכולנו התחלנו לצחוק…!
"אווווו זה כאב יא דפוקה אחת!" הוא אמר תוך כדי שהוא מנסה להתיישר ולא מצליח.
טומי: יואו מה הקטע שלכם זה שאתם חברים זה דווקא אומר שבראד יעשה הכול כדי לעצבן אותך, לא קלטת עד עכשיו? אז מתי תפסיקו לריב כבר?
טומי אמר ובראד מיד התיישר. "נו הוא צודק סופסוף מישו חכם!" בראד אמר והדביק לדייזי נשיקה ללחי האדומה שלה.
"יפה שלי!" היא אמרה והגענו ל"מלונה" שלנו. בואו חברה. בטח מריה תצטרף אחרכך. רציתי לומר, אבל לא יכולתי המילים לא עלו בגרוני, גוש הבכי שהגיע משומקום גם הוא חסם את גרוני….
אני: אני בחדר, אם מישהו…." לא הספקתי לומר את הכול ודמעות הותירו את הכול חסר משמעות, הרטיבו את המצעים המרופטים של ה"מלונה" וגרמו לי… פשוט להתרכך. "מריה!!!!! למה?!?!?! למה זה קורה לי?!" צעקתי לשמים, אני באמת אוהב אותה אבל לא יכולתי לומר לה את זה אף פעם, לא עכשיו כשיש לה חבר, ובטח בראיין ירתח כשהוא יראה את אלן החננה הזה…. מה הוא קשור פתאום? אני מקווה שמריה מספיק חכמה כדי לאבד אותו בין האנשים ולעשות כאילו הם לא מכירים כשהוא מוצא אותה.
"קראת לי?" שמעתי קול מתוק, כמו הקול שאני כלכך אוהב לשמוע ונבהלתי. "מריה!" עכשיו זיהיתי את הקול וקמתי כדי לצאת מה"מלונה" ולחבק אותה.
אני: מריה מה את עושה פה? ואיפה החבר שלך?" שאלתי אותה והתנתקנו מחיבוק מדהים שייחלתי להישאר בתוכו לנצח.
מריה: באתי, כמו שאמרת, רק ידעתי שאם אתם לא בפארק אתם, או לפחות אתה ב"מלונה" שלנו מתארגן למסיבה." היא אמרה, איזה נערה חכמה יש לי פה! הלוואי שיכולתי להגיד לה שאני מאוהב בה, רק שאני לא יכול…
דייזי ואלה ביחד: מרי! בואי לפה ילדונת שלנו!" הם צעקו והתחבקו, מריה נראתה משגע והלסת של טומי התרסקה לרצפה כשראה אותה.

~מריה~
אני: נו מה אתה מסתכל?" אמרתי לו וחייכתי חיוך מרוצה לאלה ודייזי.
דייזי: לאב יו בייבי שלי!" היא אמרה ונישקה אותי בלחי. ראיתי את הארי מוריד חולצה ומחליף לאחת יפה, עם כפתורים שחורים וסירק את השער שלו עם ג'ל ירוק תפוח.
אני: חיימשלי אתה חתיכי ומדהים" אמרתי לו ונישקתי אותו בלחי, הוא הסמיק ונישק אותי גם ואחרכך ניגב את האודם שלי מהלחי שלו.
אלה: חיבוק קבוצתי!" וכולם באו לחיבוק חוץ מהארי, הלוואי שהייתי יכולה לצאת אבל אני הייתי מרכז החיבוק אז בקושי יכולתי לזוז, אז לצאת היה בלתי אפשרי…
טומי: טוב יאלה בואו נצא אנחנו כבר נאחר למסיבה של בראיין" טומי אמר ולקח את אלה איתו
"וואי שני אלה מאוהבים עד הגג אבל הם מושלמים אחד לשני זה ידוע" דייזי אמרה והיא יצאה איתי, עם בראד, עם הארי ואיילין שבאה איתנו למסיבה.

$במסיבה, בית של בראיין שני רחובות ליד$
~דייזי~
פתחנו את הדלת וראינו את בראיין עם בקבוק בירה ביד שלו ובשנייה ידה של בחורה אחת, בלונדה די יפה ומחייכת אליו, נירא לי שיכורה אבל מי יודע.
בראיין: מה קורה אחי למה אתה בבאסה ומריה וכולם מה קורה? אחים דייז בואי כנסי מה קורה ברד אחינו וטומאס אחי! אלה מה קורה איתך בואו חבורה כנסו….
הוא אמר לכולם ונכנסתי, אבל מזווית הדלת יכולת ילראות שהוא שוב מנסה להתחיל עם מריה, הוא כזה נודניק!

~מריה~
"נו אז מה קורה יפיופה? את מהממת הערב! בואי כנסי, אני יביא לך קולה או משבאלך. נו בואי!" הוא אמר, אין לי כוח גם אליו וגם להארי זה יותר מידי על הראש, ויש לי מזל שאלן לא פה כי הוא היה אפילו צרות גדולות יותר….
אני: יואו בראיין עזוב אותי טוב נשמה?"
בראיין: סבבה יפה שלי אבל אם את צריכה משהו רק תבואי וזה אצלך"
אני: סבבה חתיך אני אראה אותך"
בראיין: טוב נשמתי נדבר"
אני: ביי!…"
לא סובלת תבנאדם אבל מסיבות פיצוץ איך לא להיות שם? אני לא חושבת שאני אחזיק עוד הרבה מעמד, האחים דאליס רודפים אותי ועכשיו גם אלן, מה הארי חושב עליו כבר ברור לי אבל כשבראיין יגלה שאני יוצאת עם מישהו הוא ירצח את אלן עם שאפילו עצמות לא יישארו
אני: תגיד אח שלך מתכוון לרדוף אותי עוד הרבה זמן או שתוריד אתו מהגב שלי? פלייייזזז אני חייבת לך!"
ביקשתי מהארי והוא חייך חיוך יבש ואמר "אני מטפל בזה" והלך אוי הוא כזה מדהים אבל אני יוצאת עם אלן למרות שלא נראהלי שזה יחזיק בינינו כי אני אוהבת את הארי ולא אף אחד אחר,
מרחוק ראיתי את הארי ובראיין מדברים וצועקים אחד על השני וצועקים, לא שמעתי כי המוזיקה הייתה די חזקה והארי חזר ואמר שהוא טיפל בזה, "ואם הוא מטריד אותך עוד פעם הערב רק תגידי יפה שלי" הוא אמר ונשק לי בלחי, אוי אני מאוהבת לגמרי!

נ.ב. אממממ אנשים סורי שאני הורסת את המתח אבל זה מה יש יש לי עוד הרבה עבודה….
סורי! :)


תגובות (5)

תמשייכי !!
ממש קצר .. זה ארוך!! תעשי את כול הפרקים ככה …

17/04/2013 07:20

תודה זוהר מעלה פרק של "יומניה של נערה משועממת" ומעלה את ההקדמה של "החלום השלישי", סיפור מעולה וזה מובטח!

17/04/2013 07:28

"..בראד: נו מה יש לך היא בחיים לא תידלק עלייך ברור שהיא תמיד הייתה בכיוון שלי…" הוא אמר כדי לעצבן אותי …"
את לא צריכה לכתוב לפני 'בראד' כי כבר רשמת בסוף שהוא אמר את זה… והיו לך כמה פספוסי אותיות ומילם לא מתאימות (כאילו רשמת עם במקום עוד..)
בבקשה תנסי לעבוד על זה והאורך של הפרק בסדר גמור!
תמשיכי ;)

17/04/2013 07:29

תודה ספירוש אני ממש שמחה שיש מיש אוהב וזה רק שגיאות כתיב מקווה שהצלחת להבין והמשך בקרוב

17/04/2013 07:33

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי את הסיפור המושלמוש הזה
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ותמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחח
אני חפרתי
טוב פרק מושלם והסיפור מהמם
אוהבת שרית

17/04/2013 07:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך