הכלה מירושלים – פרק 1

Bloddy bomb 24/04/2019 605 צפיות אין תגובות

נקודת מ. טלי
אני קמה ורואה שהשעה הייתה רבע לשמונה. אני לוקחת נשימה אחת ארוכה, נותנת לאוויר החם להיכנס לתוך ריאותיי. מנסה לשכוח בכל כוחי את אירועי היום הקודם שכבר עבר מזמן.
אבל כאשר קמתי, שמעתי שהצלצול של השעון המעורר נפסק כאילו מאליו.

כמה שאני מנסה לעבוד על עצמי, כנערה מתבגרת אני תמיד הייתי מסתגרת בתוך החדר ופשוט מתפרקת.
לפעמים השיטה הזאת עובדת על כולם ואז אף אחד לא חוקר איפה הייתי או מה בכלל עשיתי.
באמת אמרתי את זה? למה אף אחד לא מבין מה שאני עוברת עם עצמי כבר שנים ארוכות?
אני חושבת שהתאונה קרתה כאשר הייתי בת שמונה…
בעצם אני לא זוכרת שום כלום. מה שקרה באותו הלילה הנורא.
רק אני יודעת בגלל שדודתי מאיה סיפרה לי מה באמת קרה להורים שלי.
מאז מה שקרה, כל הזמן הייתי זמרת ליווי פשוטה שרק מקשטת את הרקע ביופי המושלם שלה.
כבר כמה שנים שאני מופיעה על במות, והתחלתי ללמוד לשיר כשהייתי בת שש עשרה ורק לקראת יום הולדת עשרים ואחת התחלתי להיות זמרת לווי מתחילה.
היום אני הולכת לעוף כאשר אני אעמוד על הבמה בפעם המי יודע כמה, בעוד אני מתרגשת בטירוף. זאת לא הפעם השנייה שלי וגם לא השלישית.

אפשר להגיד שיש לי ניסיון בתחום, לא?
טוב אני לא רוצה להיות יהירה, אבל אי אפשר למצוא תחליף כלשהו.

נקודת מ. נתי

אלוהים יודע איך לזווג זוגות, איך אמצא אותה לאחר שהגברת סולימן, הזמינה אותי לארוחת ערב עם מי שזו לא תהיה.

ידעתי רק שאני לא עושה את זה. אני לא חוזר לבית שלי רק כדי לאכול ארוחת ערב רק בגלל שאימי מתעקשת לחינם שהיא רוצה לשדך אותי לבחורה שבאה ממשפחה מסודרת.

כאשר הגעתי למועדון, הייתי בטוח שסיוט חיי מתמשך בלי אפשרות לשנות את מה שאני חושב.
ברגע שראיתי אותה על הבמה ולא הפסקתי להסתכל עליה במין כתפעלות שכזאת. היא חייכה אליי וחייכתי אליה בחזרה.

אני מאוהב! אני חייב להכיר את הזמרת הזאת מקרוב! היא ממש יפה עד כדי כאב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך