הכל התחיל מבת מצווה של דודה – פרק 10:)

i love me 19/08/2013 945 צפיות 6 תגובות

אני בילבלתי אתכם חחחח. אז למי שלירון התגעגעה קראו עומר שיער שטני עגיל באוזן ובגבה. עניים ירוקות שוויצר, ערס, כל האופיות של הערסים ומעבר הכל הבן דוד של לירון הם חברים טובים מעייצים אחד לשני יענו פסיכולוגים חחחח, היה לו קשה למצוא את האחת והוא תמיד בא באכזבות ללירון יום אחד הוריו היו צריכים לעבור לחול בגלל עבודתם אנא עארף. לירון בכתה על זה שהוא עוזב. והוא אמר שהם ישמרו על הקשר. והם לא שמרו טם טם טםםםם.. דווקא כשהיא הייתה צריכה אותו. הוא לא היה לצידה……… והיא לא יודעת מה שלומו.
-חזרה לסיפור-
"איך את יודעת?" שאלתי שוכבת על רגלייה והיא מלטפת לי את השיער.
" אני יודעת…" היא אמרה במסותריות גיחכתי. " אנשים מה קור……… מה קרה?" לוק ירד. החליק במדרגות ונחת על הטוסיק שלו. " אני אלך להביא קרח. יש לך מזל שנשאר מהפעם הקודמת." היא אמרה.
" וכוס מים בבקשה" הוא אמר והתחיל לייל.
" טוב אני צריכה ללכת או שאיתן יהרוג אותי לפני שאני יהרוג אותו" אמרתי והלכתי
נ'ק המבט של לוק:
" אז יש לנו זמן ביחד אאא? " שאלתי אותה שם את הקרח בטוסיק. " אתה דביל" היא אמרה וצחקה. היא נתנה לי מים. ונשיקה קטנה. " שמע אני רוצה, אני רוצה סוס" היא אמרה לפתע ירקתי את המים. ונראלי הקרח נשבר ונמס. " את רוצה מה??" שאלתי אותה נראלי לא שמעתי נכון " סוס" היא אמרה. לקחתי מים וירקתי אותם. " למה סוס אני לא מספיק לך אני סוס…. " התחלתי להגיד אבל היא קטעה אותי "פוני אתה סוס פוני " היא התחילה לצחוק. ונישקה אותי נשיקה ארוכה " אני אוהבת אותך ." היא אמרה "גם אני אותך"
אמרתי " אני שונאת אותך" אמרה מסובבת את הראש לצד האחר.
" אבל אני אוהב אותך" אמרתי סיבבתי את פנייה ונישקתי אותה נשיקה עליתי עליה למרות הכאבים בטוסיק. התהפכנו. כך שהיא הייתה מעליי. הכנסתי את ידיי מתחת לחולצתה היא הפסיקה.
" לוק אתה יודע שאני בתולה?" היא אמרה העניים שלי נפתחו. " אוקיי עכשיו אני יודע." אמרתי מנשק אותה נשיקה עדינה.. " טוב בוא חייבים ללכת הבת מצווה באיזו שעה?" היא שאלה אותי " אמממ רבע ל10."
אמרתי היא קמה ממני. " טוב אז כך השעה היא. רבע ל10 עוד 12 שעות יאללה בוא . חייבים להתארגן,"
היא אמרה מושכת אותי קמתי. התיישבנו היא הביאה לי דף ועיפרון ולה דף ועיפרון. " אוקיי עכשיו. בנתיים תעשה טיוטה של המסיבה איפה הכל יהיה " היא אמרה התחלתי לסרטט. דימיינתי אותה בראש שלי.
השולחן של הכיבוד יהיה בפתח המטבח והעוגה תגיע מהמטבח. השני במרתף..
הקריוקי ועמדת הדי ג'יי יהיו איפה שהטלוויזיה. ורחבה היא תיהיה השטיח הדיסקו שיש אצלי בחדר.
ויש אצלהם כזה עץ למעלה שאפשר לטלות עליו אורות.
בבריכה יהיו אורות המודבקים לגג.. נקנה המון כדורי חוף. ומכונת בועות סבון. נשכיר כיסאות
בריכה מהמלון של בן הדוד שלי.רמקול גדול שישמיע שם את המוזיקה. בנוסף מכל בת וכל בן מהחבורה נשאיל בגד ים אחד למי שלא הביא.
הדוכן של השתייה החריפה יהיה בסוף החצר שרק הגדולים ידעו עליו.
יש אצל אבי מכונת עשן יהיה בבית ככה. ליד הקריוקי.
בכניסה יעמוד מישהו. שיבדוק בהודעות הטקסט אם הוא יכול לבוא.
הספות יהיו בסוף. ככה שמי שירצה לשבת ישב. והשולחן יהיה במרתף.
המתנות יהיו בתוך סל ששם יהיו המתנות.
וזהו….
" איך?? תגיד אם זה יפה" אמרתי והראתי לה עינייה נפתחו. " אתה רציני..??? טב כנראה לא תצטרך עזרה חיימשלי " היא אמרה. " היי ואיפה הפינוקי שלי?" שאלתי היא צחקה. ונישקה אותי.
"איך שלי?" היא שאלה.
אוקיי:
1. אמא תכין את העוגה ב- 11:00 עד לאן שהיא צריכה.
2. אני ישב מ- 15:00 עד ל- 15:30. הודעות טקסט לכל אנשי הקשר.
3. הפיעילויות הם:
א. חבילה עוברת
ב. אמת או חובה
ג. לאכול
ד. ריקודים
ה. קריוקי
ו. בריכה.
ז. תחרויות שחייה כדורעף כדורגל וכדורסל ( יש ללירון מגרש כדורסל ליד הבית)
ח. עוגה
ט. לברך ולפתוח מתנות
י. כל אחד יעשה מה שהוא רוצה!!!!!!
ולבנות תצוגת אופנה לכל ילדה היא תראה מה היא לבשה. למסיבה..
ולבנים. לתת להנות מזה ^.^.
" מושלמת" אמרתי ונתתי לה חיבוק . " אז זהו. ראיתי כבר בבית שלה בחצר את כל הדברים תביא את התכנון ונעביר אחד אחד." היא אמרה.
" טוב בוא מהר אני יתקשר לכולם יקח את הדפים יביא שתי בגדי ים שלך ושלי. ואני יגיד לאמא שלי שתכין עוגה." היא אמרה הסכמתי היתיישבתי על הספה מתחיל לחפש מחשבות פשוט הכל שחור. חחחח.
"מאמי בוא נלך ללירון" היא אמרה "אבל קודם תסחב אותי לאוטו" היא אמרה צחקתי לקחתי אותה כמו כלה. והלכנו לאוטו. הורדתי אותה היא חגרה. ואני התחלנו לנסוע ופתאום…….


תגובות (6)

יואווווווו פרק ארוך ומושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תודה על העזרה באמת קצת התבלבלתי:(
אבל הבנתי עכשיוווווו:)
מתה עליך ואני מאוהבת בסיפור הזהההה תמשיכייייי

19/08/2013 06:16

תמשיכי גם את הסיפור שלך!!!!!!! מתה עלייך ^.^

19/08/2013 06:17

אני אמשיך שאת תעלי עוד פרק עשינו עיסקה??
אבל פרק ארוך לא קצר!!

19/08/2013 06:19

סבבי היום?

19/08/2013 06:21

כן ברגע שאת מעלה עוד פרק עם אני אראה אותו אז אני יעלה גם עוד אחד:)
לי כבר יש פרק ארוך מוכן:)

19/08/2013 06:25

וגם לי":)

19/08/2013 06:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך