i love me
נהנתם?

הכל התחיל מבת מצווה של דודה פרק 14:)

i love me 21/08/2013 817 צפיות 2 תגובות
נהנתם?

התעוררתי השעה הייתה שבע וחצי. מה??????? שבע וחצי???. רצתי למקלחת ציחצחתי שיניים התקלחתי מהר עטפתי את גופי במגבת. רצתי.מהמקלחת והחלקתי אאוץ'. התאפרתי קצת אספתי את שיערי לזנב סוס.
לבשתי טייטס שחור וגופייה לבנה צמודה נעלי אולסטאר. לקחתי מחברת קלמר ואגלית. רצתי למטה.
לקחתי את ארוחת בוקר. " ביי אימוש" אמרתי. התחלתי לרוץ מהר. איזה ג'יפ שחור גדול ונקי נעצר לידי.
החלון נפתח ומי שם? דרק. " טרמפ?" הוא שאל אני צחקתי ונכנסתי לאוטו.
" אחלה אוטו" אמרתי מתנשפת. מהריצה.. הוא צחק.

" תודה על הטרמפ" אמרתי נותנת לו נשיקה בלחי. ורצה משם. איחרתי בשתי ד'ק והמורה שולחת אותי למנהל.
נכנסתי למזכירות, דן? מה הוא עושה כאן..
הוא הסתכל עליי באוטו פרצוף. " ושלום לגברת לירון מה מביא אותך לפה?" המנהל שאל. גילגלתי עניים.
הוא סתם עושה את זה (לא פעם ראשונה שאיחרתי).
" מה עשיתה?" שאלתי את דן. הוא חייך.
( תיאור של דן שיניים מושלמות שיער שחור. גלח. עגיל בגבה. ועגיל קטן בלשון ובשתי האוזניים. שרירי גבוהה מאוד ועניים כחולות מהממות)
הוא הראה לי עם העניים להביט בידיים שלו שהיו מתחת לשולחן. נאנחתי וראיתי סרטון של המורה למדעים.
היא נכנסת לכיתה. מתיישבת ויש פליצה.. היא מאדימה קמה. מורידה את הלוח לראות את הגלגול.
ויש שם ציור של אגודל כאילו טוב. ופרצוף שמח. ומאחור ציור של אישה צורחת על הפרצוף חחחח. ומשם היו צעקות ודן ברח.
התחלתי לצחוק..

" רציני שעשית את זה?" שאלתי אותו כשיצאנו. מהמשרד. " ברור אלה מי עוד" הוא אמר מגחך פי מאוהב בעצמו הבן אדם הזה.
" ו.. אממ נכון מה שקרה אתמול זה לא היה מתוכנן ו.." התחלתי להגיד אבל הוא עצר אותי ואמר:
" אל תדאגי". אמר ירדה לי אבן מהלב. התחלנו ללכת. לחצר ושם ראיתי את דרק משחק כדורגל בלי חולצה. הזלתי ריר…. דרק הסתובב וחייך אליי. התעוששתי הסתכלתי לצד ודן לא היה שם אוף….
נופפתי לשלום לדרק והלכתי.

שיעור ספורט השיעור האהוב עלי :)
" שלושה סיבובי ריצה " המורה אמרה התחלנו לרוץ פתאום משני צדדי הופיעו מעיין ועדן.
" שלום שלום ליפיפיה "שניהן אמרו חחח
" חחח חיימשלי אתן" אמרתי. התחלנו לדבר עד שמהצד. שלוק דחף את עדן. וניהיה לידי. " חחח מה אתה מחזיר לה?" מעיין שאלה ונדחפה ע"י דור. " טוב נו מה אתם רוצים?" עוד סיבוב אחר נשאר.
" מה?? אנחנו לשאול אותך .מה לא!!" לוק אמר. אמרתי לכם שלוק שקרן גרוע. אז לוק שקרן גרוע.
" אינלי את כל היום" אמרתי. הפסקתי לרוץ והם המשיכו..
אני ס-ת-ו-מ-ה. (לא באמת לירוני D:) כאילו מי נעמד באמצע המסלול. התחלתי לרוץ לצד השני בכדי לצאת אבל משום מקום. מישהו נדפק בי. אני מכירה את הריח.
" @##$$#%%^&^^&*#@$% לירון באמת?" היא אמרה קמה ועוזרת לי.
" וואו לא ידעתי שיש לך אוצר כזה גדול!" אמרתי
" כמה פעמים אמרתי לך לא ללכת באמצע מסלול ריצה?" היא שאלה אותי אני הסתכלתי עליה בפרצוף מה?
" לא אמרת לי" אמרתי היא נאנחה. " אז עכשיו אני אומרת לך לא ללכת באמצע מסלול ריצה" היא אמרה אני צחקתי והלכתי.

פתחתי את הדלת של הבית שלי עם עניים עצומות " סוויט הום" אמרתי. ואז משהו פגע פתחתי עניים נעל באמת? הסתכלתי וראיתי שאיתן רב עם חבר שלו. כל יום אותו הדבר. לחזור ולנוח אני לא יכולה
" איתן תפסיק!!!!!!!! או שאני יראה לך מזה" צרחתי עליו. " עופי מפה" הוא צעק חזרה.
" מה חוצפן עליתי למעלה וראיתי את החדר שלי המחשב שלי. הצמידים הכל נעלם. והכל הרוס.
הלכתי לחדר של איתן. ראיתי אותו רב מכות עם הגנב. (מוזיקה של בלשים). הזדחלתי על הרצפה לראות מי זה. מה????? זה ______ " מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו הוא נעצר הסתכל עליי אותם עניים.


תגובות (2)

שיואוווווו ברור שכן!!
כמה זמן חיכיתי לפרק הזה!!!
שנים!!!על גבי שנים!!!
בערך חיכיתי 72548503266 שנים לפר עם לא יותר חחח תמשיכי דחוף!!!

21/08/2013 10:51

יואוווו

21/08/2013 17:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך