הכל טוב

Gali 19/10/2016 665 צפיות אין תגובות

אנשים תמיד אומרים שיש נסים בעולם, שזה אמיתי. שנסים תמיד קורים ויכולים לקרות לכל אחד, אז בינתיים אני מחכה לו. אני מחכה למישהו שיצליח להחזיק איתי יותר משמונה ימים. שלא ישאיר אותי לבד וייתן לי ללכת לאיבוד בתוך עצמי, עם הלבד האינסופי שקיים אצלי תמיד.

בינתיים אתם אלה שעוזבים אותי פה לבד בחלל הריק הזה. עוזבים אותי ליותר מידי זמן עם מוזיקה, אלכוהול זול ומחשבות שאף פעם לא נגמרות. והשילוב הזה בין שלושתם אף פעם לא נגמר טוב. המחשבות מתחילות יפות ונגמרות מעיקות, עד שאני נזרקת על המיטה ונרדמת בשקט החיצוני עם אוסף של דמעות.

אבל הכל טוב, כבר התרגלתי. אני נרדמת אוטומטית כשרע או לחוץ לי. אני מעדיפה להירדם ולא לחיות בין אנשים שרק מחכים שאפול, מחכים שאעשה טעות נוספת. הם רק מחכים להגיד לי "אמרתי לך", וזה כבר לא משנה על מה או אם הם באמת אמרו את זה. הם רק מחכים שתשבור לי את הלב החדש שלי אחרי שכבר שברת את הקודם, רק אז הם יהיו מרוצים.

אבל הכל טוב, באמת שכבר התרגלתי. אני סופגת הכל ובולעת כל דבר. הרוע והכאב יודעים שהם חייבים להישאר בתוך תוכי ולא לצאת יותר לעולם, אסור לאף אחד לדעת איך אני מרגישה באמת. אסור לאנשים לראות שכואב ואסור לדעת שרע לי. והלוואי והייתי בטוחה במשהו אחד בחיים שלי, אבל אני לא בטוחה בכלום. הלוואי והייתי בטוחה בך, אבל איך אני יכולה להיות בטוחה במישהו שלא בטוח בעצמו, במה שהוא רוצה או במי שהוא רוצה?

אבל הכל טוב, בינתיים אתה פה. אתה עדיין פה אפילו שעברו כבר יותר משמונה ימים. אני רק מקווה שסוף סוף מצאתי מישהו לא נורמלי טיפה יותר ממני, שיאזן אותי קצת וינחית אותי בחזרה לקרקע. הפסקתי לחפש מישהו שיתפרק איתי, זו כבר לא המטרה. אני צריכה מישהו שאוכל להתפרק לידו והוא פשוט יהיה שם לאסוף אותי.

וממשיכים, הכל טוב. אני ממשיכה להתלונן על החיים בזמן שאני זו שעושה את כל ההחלטות השגויות שמובילות לחיים שלי. אני בוחרת אם לתת הזדמנויות נוספות, אם להישאר איתך ואם לסיים את האלכוהול הזול שלי. אני תמיד זו שבוחרת, וכמעט תמיד אני בוחרת לא נכון. האמת היא שכבר אין לי כוח לבחור נכון, אז אני תמיד בוחרת בך שוב. למרות שאתה עושה כל כך הרבה דברים לא ברורים, אבל אני כבר הפסקתי לנסות להבין. הפסקתי להתאמץ.

אבל עדיין, הכל טוב. אתה פה לידי, והלוואי שהפעם באמת תישאר. תישאר לכסות אותי כשאני שיכורה, תנשק כשאני בוכה ותרגיע אותי בהתקפי קנאה. תישאר כדי שנאהב ונתאהב ודברים רעים יפסיקו לקרות. תישאר כדי להזכיר לי שלא תמיד צריך להיות רע, אפשר גם ליהנות מהטוב שקיים.

הלוואי והבקבוק הזה כבר יסתיים, או שתסיים אותו איתי שלא אבכה בסוף לבד. בפעם הבאה אשתדל לא לקנות אלכוהול זול, שעשוי בעיקר מאכזבה. והאמת היא שבינתיים, הכל טוב. הכל באמת טוב. הכל טוב, עד הפעם הבאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך