Hubabuba57
למה אליה הלך?! **שמח הלכת דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 14-powerful

Hubabuba57 09/06/2016 1114 צפיות אין תגובות
למה אליה הלך?! **שמח הלכת דעה**

נ.מ טל
הוא משתתק מהר. ״אה טוב..אני אלך..״ אני מסתובבת ״כי את כן..סקסית״ מה הוא אמר? ״את אחת מי הבנות הכי שוות שראיתי?״ אני טל? הוא מדבר על אותו ילדה? עם קוביות בשיניים, שטוחה,רגליים רחבות טל? אני נעמדת מהמקום בשוק. אני מרגישה ידיים על בטני, הוא שם את ראשו על כתפי ואומר ״תעריכי את עצמך יותר.״ הוא מנשק לי את הצוואר. וואו, כולי מחורמנת עכשיו שלא אגע בי יותר. הוא מפסיק בפתאומיות ומסובב אותי בחזרה אליו. ״אבל שתדעי שלא שווה לך לפתח רגשות אלי,אין סיכוי שנהיה ביחד ולא נתאים שלא נשכח שאת סטוקרית שלי.״ וואו. איך הוא מצא דרך להפוך את כל מה שהרגשתי עכשיו לחרא. ״אני הולכת לבדוק על רוני. שווה לך ללכת.״ אני אומרת בקול קריר. ״זה שאני לא בקטע שלך לא אומר שאת צריכה להיות מגעילה.״ ״סליחה?! אתה זה שבא אלי ומחמיא לי ומנשק לי את הצוואר! מה אתה רוצה, לזיין אותי רק? שאני אהפוך לילדה רע?! ישלי חדשות בישבילך אליה,עדיין אפילו לא התנשקתי.״ הוא מתקרב אלי עוד פעם. ״אל תגרי אותי.״ ״איך אני מגרה אותך?״ על מה הוא מדבר? ״עכשיו באחי לנשק אותך כוס עמאק.״ ״אה כדי לקחת משהו ממני ואז לא להתייחס אלי יותר? לא נופלת לזה.״ ״איך לא התנשקת אף פעם?״ הוא שואל בהתעניינות. ״אף אחד לא רצה לנשק אותי כנראה.״ ״שקר.״ הוא ביפולר או משהו?! ״סתכלי אחד את נראת! כל בן היה עושה ביד ממך.״ מה?! ״כנראה שלא.״ הוא מורחד את ראשו ומתקרב אל הפה שלי. ״ישלך שפתיים כל כך יפות..עוות כאילו שבאלך פשוט לנשק אותם״ זהו. הוא הולך לנשק אותי. חיכיתי חזה כל כך הרבה זמן,איך זה קורה?! ועוד עם אליה?! פאק אבל מה אם יהיה לי ריח רע? ומה אני צריכה לעשות עם הלשון?! כל המחשבות האילו מפסיקות שהוא נותן לי נשיקת פיקה ארוכה. השפתיים שלו כל כך נעימות. הוא עוצר ואומר ״תפתחי את הפה שלך.״ אני עושה מה שהוא אומר ופותחת, הוא מכניס באיטיות את לשונו וטועם לי את כל הפה. וואו,זה מדהים. הוא ממשיך בלנשוך לי את השפה התחתונה. עוברת בי מחשבה שבאלי לשחק עם הפירסינג בשפה שלו. אני נושכת את השפה התחתונה שלו ומשחקת בפירסינג שלו עם השיניים שלי. הוא עושה קול של הנאה ואני מבינה שהוא אוהב את זה. הוא שם לי ידיים על הלכיים כדי לקרב ביניינו ואני שמה יד על חזהו. אף פעם לא הרגשתי כל כך מדהים. מה שהוא עושה לי. פתאום הוא מפסיק מהר ואומר ״צריך בטח לחזור.״ הוא הולך. מה קרה?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך